Strona główna  >  Przetargi  >  Aktualne  >  2018

zamówienie na:

Digitalizacja dokumentów PZGiK, utworzenie baz danych BDOT500 i GESUT oraz przeprowadzenie działań harmonizujących zbiory danych powiatu tucholskiego realizowanych w ramach projektu „Infostrada Kujaw i Pomorza 2.0” dofinansowanego z Unii Europejskiej w ramach środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020

zamawiający: Powiat Tucholski
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy: ZP.272.1.5.2018
wartość: powyżej kwot okr. w przep. wyd. na pods. art. 11 ust. 8 ustawy
termin składania ofert: 17 października 2018  09:00



Informacja z otwarcia ofert
Informacja z otwarcia ofert (248kB) pdf

Wyjaśnienia treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
Wyjaśnienia treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia z dnia 04.10.2018 r. (538kB) pdf

Zmiana treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
Zmiana treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia z dnia 17.09.2018 r. (386kB) pdf
Załącznik do zmiany treści SIWZ (310kB) pdf

Ogłoszenie o zamówieniu
Ogłoszenie o zamówieniu na realizację zadania pn. Digitalizacja dokumentów PZGiK, utworzenie baz danych BDOT500 i GESUT oraz przeprowadzenie działań harmonizujących zbiory danych powiatu tucholskiego realizowanych w ramach projektu „Infostrada Kujaw i Pomorza  2.0” dofinansowanego z Unii Europejskiej w ramach środków   Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020 zostało opublikowane w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej w dniu 7 września 2018 r. pod numerem 2018/S 172-390607, wywieszono na tablicy ogłoszeń w dniu 7 września 2018 r.
treść ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu (145kB) pdf
 
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (1076kB) pdf
 
Załączniki do SIWZ:
Załącznik nr 1 Formularz oferty (229kB) word
Załącznik nr 2 Wykaz osób (121kB) word  
Załącznik nr 3 Wykaz usług (198kB) word  
Załącznik nr 4 Oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 11 ustawy Pzp (262kB) word  
Załącznik nr 5 Zobowiązanie innego podmiotu (199kB) word  
Załącznik nr 6 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - warunki techniczne (3429kB) zip  
Załącznik nr 7 Projekt umowy oraz harmonogram wykonania prac (669kB) pdf  
Załącznik nr 8 Wykaz narzędzi (269kB) word  
 
 
 
 

Opublikował: Anna Piłat (7 września 2018, 12:12:23)

Ostatnia zmiana: Anna Piłat (17 października 2018, 11:50:11)
Zmieniono: Informacja z otwarcia ofert

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1572

wersja do zapisu wersja do druku

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij