zamówienie na:

wykonanie map do celów projektowych oraz wznowienie granic lub wykonanie rozgraniczenia odcinków dróg i ulic w miejscowości Cekcyn

zamawiający: Zarząd Dróg Powiatowych w TUcholi
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy:
wartość: do 60.000 Euro
termin składania ofert: 8 stycznia 2007
przyczyna unieważnienia: unieważniono na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 Prawa zamówień publicznych ponieważ wartość najkorzystniejszej oferty przekracza wartość jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.  




Zarząd Dróg Powiatowych w Tucholi
ogłasza przetarg nieograniczony o wartości do 60.000 euro na:
 
„wykonanie map do celów projektowych oraz wznowienie granic lub wykonanie rozgraniczenia odcinków dróg i ulic w miejscowości Cekcyn”.
   
 

Termin realizacji zamówienia : 30 kwietnia 2007 roku.


Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) można odebrać
w siedzibie zamawiającego, ul. Przemysłowa 6, 89-500 Tuchola –  g. 8.00 – 15.00 lub pobrać ze strony www.bippowiat.tuchola.pl
Przedmiot zamówienia obejmuje: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie map do celów projektowych oraz wznowienie granic lub wykonanie rozgraniczenia następujących odcinków dróg i ulic w miejscowości Cekcyn:
 
 drogi powiatowe:
a)                 Cisową            – droga powiatowa nr 1026C,
b)                 Dworcową       – droga powiatowa nr 1026C,
c)                 Główną            – droga powiatowa nr 1026C i 1030C,
d)                 Leśną               – droga powiatowa nr 1026C,
e)                 Szkolną            – droga powiatowa nr 1031C,
f)                   Wczasową       – droga powiatowa nr 1030C,
oraz dodatkowo:
skrzyżowania drogi 1026C z drogą 1023C
skrzyżowania drogi 1026C z drogą 1027C
skrzyżowania drogi 1026C (ul. Leśna) z ul. Polną – droga gminna (odcinek o długości 0,15 km).
o łącznej, szacunkowej długości 7,0 km
 
droga gminna:
a) Okrężną      – droga gminna 010338C o łącznej, szacunkowej długości 0,3 km.
 
CPV 74.23.32.00-3
 

Oferty należy składać do dnia 8 stycznia 2007 r. do godz. 1000
w sekretariacie Zamawiającego.  

Otwarcie ofert nastąpi dnia 8 stycznia 2007 r. o godz. 1030 w siedzibie Zamawiającego – świetlica


Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
 
W przetargu mogą brać udział wykonawcy spełniający warunki zawarte
w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz SIWZ. Zamawiający celem potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, żąda załączenia do oferty następujących dokumentów:
1)      Odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,
2)      Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego,
3)      Zaświadczenie z właściwego oddziału zakładu ubezpieczeń społecznych lub kasy rolniczego ubezpieczenia społecznego.
4)      wykazu osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności.
Do wykazu należy załączyć kopię dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień do sporządzania opracowań geodezyjnych o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia,
 

Wadium nie jest wymagane.


Kryteria wyboru oferty jest : - cena za wykonanie zamówienia         -          100 %,
           
11.  Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.
12.  osobą do kontaktów w sprawie zamówienia jest Magdalena Gocek – Zarząd Dróg Powiatowych w Tucholi, ul. Przemysłowa 6, 89-500 Tuchola , tel. (52) 55 90 112.
SIWZ__wznowienie granic.Cekcyn.2006.doc (128kB) word

metryczka


Opublikował: Tomasz Stybaniewicz (8 grudnia 2006, 15:02:00)

Ostatnia zmiana: Tomasz Stybaniewicz (31 stycznia 2007, 11:23:54)
Zmieniono: wprowadzono rozstrzygnięcie

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1957