zamówienie na:

Usługi geodezyjne.

zamawiający: Zarząd Dróg Powiatowych w Tucholi
tryb zamówienia: przeterg nieograniczony
nr sprawy:
wartość: pomiędzy 14 000 euro a progami unijnymi
termin składania ofert: 3 października 2008  10:00
wynik postępowania: W przeprowadzonym postępowaniu wpłynęła 1 oferta: (1) Biura Usług Geodezyjnych i Obrotu Nieruchomościami GEO-MAP, Marek Myszka, ul. Dworcowa 6, 89-500 Tuchola - oferta otrzymała 100,00 punktów. Kryterium - cena 100%. Jako najkorzystniejszą i spełniającą wszystkie wymogi formalne Zamawiającego wybrano OFERTĘ NR 1 złożoną przez Biuro Usług Geodezyjnych i Obrotu Nieruchomościami GEO-MAP, Marek Myszka, ul. Dworcowa 6, 89-500 Tuchola oferującą wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z cenami jednostkowymi podanymi poniżej: 




Ceny jednostkowe (brutto) przedstawione w wybranej ofercie:

poz. 1.1 - 488,00 zł, poz. 1.2 - 61,00 zł, poz. 2.1 - 427,00 zł, poz. 2.2 - 61,00 zł, poz. 3.1 - 976,00 zł, poz. 3.2 - 1464,00 zł, poz. 3.3 - 427,00 zł, poz. 4.1 - 549,00 zł, poz. 4.2 - 427,00 zł, poz. 4.3 - 427,00 zł, poz. 4.4 - 341,60 zł, poz. 5.1 - 61,00 zł, poz. 5.2 - 1464,00 zł, poz. 5.3 - 2,44 zł, poz. 6.1 - 115,90 zł, poz. 6.2 - 24,40 zł, poz. 6.3 - 12,20 zł, poz. 6.4 - 0,06 zł, poz. 6.5 - 4,88 zł, poz. 6.6 - 4,88 zł

 

Z wyłonionym Wykonawcą zawarto umowę nr ZDP 3450 - 11/2008 w dniu 15.10.2008 roku.

 

Zamawiający udziela odpowiedzi na zadane przez Wykonawcę pytanie w sprawie przetargu nieograniczonego"Usługi geodezyjne":


1) Czy wykonanie pkt nr 4 "mapy do celów projektowych wraz z uzbrojeniem" obejmuje zrealizowanie również mapy w formie numerycznej i dostarczenie pliku w określonym formacie np. .dwg - standard pliku AutoCad ?

Zamawiający będzie wymagał, aby mapa do celów projektowych była wykonana w wersji papierowej i numeryczneji oraz dostarczona w postaci pliku, który będzie możliwy do wykorzystania w pracy projektanta.
 

OGŁOSZENIE

ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W TUCHOLI



89-500 Tuchola, ul. Przemysłowa 6, tel. (0 52) 55 90 112, fax. (0 52) 55 90 112,
e–mail: zdp@tuchola.pl

ogłasza przetarg nieograniczony

o wartości zamówienia pomiędzy 14.000 euro a progami unijnymi określonymi
na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp na:
 
Usługi geodezyjne

Postępowanie nr:       ZDP 3450 – 11/2008
Kod CPV:                  71.35.40.00 – 4, 71.35.43.00 – 7, 71.35.50.00 – 1

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zostaje udostępniona nieodpłatnie na stronie internetowej Powiatu Tucholskiego: www.bippowiat.tuchola.pl, w zakładce „Zamówienia publiczne”.


SIWZ_uslugi_geodezyjne_2008 (1391kB) word

 
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest obsługa geodezyjna Zarządu Dróg Powiatowych w Tucholi, według potrzeb Zamawiającego, obejmująca:
I. ZAKRES PODSTAWOWY:
1.1 rozgraniczanie nieruchomości,
1.2 wznawianie znaków granicznych,
1.3 podział nieruchomości,
1.4 wykonanie map dla celów projektowych,
1.5 wykonanie inwentaryzacji powykonawczej,
1.6 wykonanie dokumentacji geodezyjno – prawnej, niezbędnej do uregulowania stanu prawnego działek zajętych pod drogi (wyciąg z Księgi Wieczystej, opis i mapa),
1.7 dostarczanie map ewidencyjnych,
1.8 dostarczanie wypisów i wyrysów z ewidencji gruntów.
II.  ZAKRES UZUPEŁNIAJĄCY:
2.1 wykonywanie innych specjalistycznych usług.
Zamawiający może zlecić wykonanie innych specjalistycznych usług geodezyjnych nie ujętych
w formularzu ofertowym. Cena za te usługi będzie ustalana indywidualnie – z tym, że łączny koszt usług geodezyjnych nie może przekroczyć kwoty podanej w umowie.
III. ZAMÓWIENIE UZUPEŁNIAJĄCE:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zamówień uzupełniających, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 Prawa zamówień publicznych, do zrealizowania na sieci dróg zarządzanych przez Zamawiającego.
 
 
Nie dopuszcza się możliwości składania ofert częściowych.
Nie dopuszcza się możliwości składania ofert wariantowych.

Termin wykonania zadania do: 16.11.2009 r.  

Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest:
posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności;
posiadanie niezbędnej wiedzy, doświadczenia, potencjału technicznego oraz dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w przypadkach wskazanych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

W celu weryfikacji czy Wykonawcy spełniają warunki udziału w postępowaniu każdy Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty:
1.       Oświadczenie wymagane zgodnie z art. 22 ust 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych – wg wzoru stanowiącego załącznik do oferty (formularz Zamawiającego);
2.       Odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej – Załącznik 1;  
3.       Doświadczenie zawodowe – Załącznik 2;
4.       Potencjał kadrowy – Załącznik 3.
Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie dokonana wg formuły:
„spełnia/nie spełnia”.
 
W postępowaniu wadium nie jest wymagane.
 
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: 
 
KRYTERIUM I – cena – waga 100%
Ilość punktów zostanie przyznana zgodnie z poniższym wzorem: 
    Najniższa cena jednostkowa         x 100 pkt. x udział procentowy danej usługi w całości
∑  Proponowana cena jednostkowa                zamówienia według poniższego zestawienia:
 
1. ROZGRANICZANIE NIERUCHOMOŚCI:
1.1 za ustalenie pierwszego punktu w ramach jednego obiektu: 5%;
1.2 za ustalenie każdego kolejnego punktu w ramach jednego obiektu: 5%;
2. WZNAWIANIE ZNAKÓW GRANICZNYCH:
2.1 za odszukanie pierwszego punktu w ramach jednego obiektu: 5%;
2.2 za odszukanie każdego kolejnego punktu w ramach jednego obiektu: 5%;
3. PODZIAŁ NIERUCHOMOŚCI ZATWIERDZONY DECYZJĄ (wraz z rozgraniczeniem lub wznowieniem granic):
3.1 za wydzielenie z jednej działki dwóch działek: 5%;
3.2 za wydzielenie z jednej działki trzech działek: 5%;
3.3 za wydzielenie z jednej działki więcej niż trzech działek – dodatek za każdą następną działkę: 5%;
4. MAPY DLA CELÓW PROJEKTOWYCH wraz z uzbrojeniem:
4.1 za pierwszy 1 ha powierzchni (mapa do 30 ha): 5%;
4.2 za każdy następny ha powierzchni (mapa do 30 ha): 5%;
4.3 za pierwszy 1 ha powierzchni (mapa od 31 ha): 5%;
4.4 za każdy następny ha powierzchni (mapa od 31 ha): 5%;
5. INWENTARYZACJA POWYKONAWCZA:
5.1 za 1 zinwentaryzowane urządzenie (studnię): 5%;
5.2 za 1 km zinwentaryzowanej drogi: 5%;
5.3 za 1 m² zinwentaryzowanego chodnika: 5%;
6. DOKUMENTACJA GEODEZYJNA:
6.1 za badanie pierwszej działki w Księdze Wieczystej: 5%;
6.2 za badanie każdej kolejnej działki w Księdze Wieczystej: 5%;
6.3 za pierwszy 1 ha powierzchni mapy ewidencyjnej: 5%;
6.4 za każdy następny ha powierzchni mapy ewidencyjnej: 5%;
6.5 za wypis z rejestru gruntów na 1 działkę: 5%;
6.6 za wypis z rejestru gruntów na każdą kolejną działkę: 5%.

LICZBA PUNKTÓW = LICZBA PUNKTÓW  KRYTERIUM I

Oferta, która otrzyma najwyższą liczbę punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą.
Obliczenia zaokrągla się do dwóch miejsc po przecinku.
 
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie i zaadresować następująco:
Adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Tucholi
            ul. Przemysłowa 6, 89-500 Tuchola.
OFERTA NA:
Usługi geodezyjne  
oraz „Nie otwierać przed terminem otwarcia ofert".

w nieprzekraczalnym terminie do 03.10.2008 r. do godz. 10.00 w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Tucholi (adres jak wyżej), w biurze nr 1.
 
Na kopercie powinien znaleźć się adres Wykonawcy w formie pieczątki, nadruku lub naklejki.
 
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 03.10.2008 r. o godz. 10:15 w siedzibie Zamawiającego – pokój nr 5.
 
Termin związania ofertą – 30 dni od terminu składania ofert.
 
Informacje nt.: zamiaru zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów, przewidywanego wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej – nie dotyczy
 
 
Umieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych dnia: 22.09.2008 r. pod nr: 229137 – 2008
Umieszczono w BIP Powiatu Tucholskiego (strona internetowa) dnia: 22.09.2008 r.
Wywieszono na tablicy ogłoszeń Zarządu Dróg Powiatowych w Tucholi dnia: 22.09.2008 r.
 

metryczka


Opublikował: Magdalena Gocek (22 września 2008, 13:18:04)

Ostatnia zmiana: Magdalena Gocek (24 lutego 2009, 12:27:14)
Zmieniono: dodano termin podpisania umowy

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1815