zamówienie na:

Dostawę mieszanki mineralno - asfaltowej układanej na zimno

zamawiający: Zarząd Dróg Powiatowych w Tucholi
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy:
wartość: pomiędzy 14 000 euro a progami inijnymi
termin składania ofert: 10 października 2008  10:00
wynik postępowania: W przeprowadzonym postępowaniu wpłynęła 1 oferta: (1) firmy POL-DRÓG Chojnice Sp. z o.o., ul. Bydgoska 16, 89-600 Chojnice - oferta otrzymała 100,00 punktów. Kryterium - cena 100%. Jako najkorzystniejszą i spełniającą wszystkie wymogi formalne Zamawiającego wybrano OFERTĘ NR 1 złożoną przez firmę POL-DRÓG Chojnice Sp. z o.o., ul. Bydgoska 16, 89-600 Chojnice, oferującą wykonanie przedmiotu zamówienia za 78 690,00 zł.  




Z wyłonionym Wykonawcą zawarto umowę nr ZDP 3450 - 14/2008 w dniu 23.10.2008 roku.

 

OGŁOSZENIE


 
ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W TUCHOLI


89-500 Tuchola, ul. Przemysłowa 6, tel. (0 52) 55 90 112, fax. (0 52) 55 90 112,
e–mail: zdp@tuchola.pl


ogłasza przetarg nieograniczony


o wartości zamówienia pomiędzy 14.000 euro a progami unijnymi określonymi
na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp na:
 
Dostawę mieszanki mineralno – asfaltowej układanej na zimno
 
Postępowanie nr:       ZDP 3450 – 14/2008
Kod CPV:                     44.11.37.00 – 2
 
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zostaje udostępniona nieodpłatnie na stronie internetowej Powiatu Tucholskiego: www.bippowiat.tuchola.pl, w zakładce „Zamówienia publiczne”.

SIWZ_dostawa_mieszanka_2008 (1253kB) word


 
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mieszanki mineralno – asfaltowej układanej na zimno, stosowanej do naprawy bitumicznych nawierzchni drogowych, pakowanej w workach po 25 kg, do siedziby Zamawiającego mieszczącej się przy ul. Przemysłowej 6 w Tucholi.
Szacunkowa wielkość zamówienia: 150 ton.
Wykonawca będzie realizować zamówienie na podstawie zlecenia Zamawiającego według jego potrzeb. Zamówienie powinno być zrealizowane nie później jednak niż w ciągu 3 dni od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego. 
Zamawiający w każdym czasie trwania umowy będzie miał prawo do żądania aktualnych atestów, deklaracji zgodności lub badań laboratoryjnych przedmiotu zamówienia.
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zamówień uzupełniających, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 7 Prawa zamówień publicznych.
 
Nie dopuszcza się możliwości składania ofert częściowych.
Nie dopuszcza się możliwości składania ofert wariantowych.
 
Termin wykonania zadania:  do 31.12.2009 r.
 
Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest:

posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności;
posiadanie niezbędnej wiedzy, doświadczenia, potencjału technicznego oraz dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w przypadkach wskazanych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
 
W celu weryfikacji czy Wykonawcy spełniają warunki udziału w postępowaniu każdy Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty:

Oświadczenie wymagane zgodnie z art. 22 ust 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych – wg wzoru stanowiącego załącznik do oferty (formularz Zamawiającego).                             2.       załącznik nr 1 – odpis z właściwego Rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej,
3.       załącznik nr 2 – doświadczenie zawodowe.
 
Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie dokonana wg formuły:
„spełnia/nie spełnia”.
 
W postępowaniu wadium nie jest wymagane.
 
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: 
 
KRYTERIUM I – cena – waga 100%
Ilość punktów zostanie przyznana zgodnie z poniższym wzorem:
 
Najniższa cena całkowita           x 100 pkt. x 100%
Proponowana cena całkowita    
 
LICZBA PUNKTÓW = LICZBA PUNKTÓW  KRYTERIUM I
Oferta, która otrzyma najwyższą liczbę punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą.
Obliczenia zaokrągla się do dwóch miejsc po przecinku.
 
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie i zaadresować następująco:
 
Adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Tucholi
            ul. Przemysłowa 6, 89-500 Tuchola.
OFERTA NA:
Dostawę mieszanki mineralno – asfaltowej układanej na zimno
 
oraz „Nie otwierać przed terminem otwarcia ofert.
w nieprzekraczalnym terminie do 10.10.2008 r. do godz. 10.00 w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Tucholi (adres jak wyżej), w biurze nr 1.
 
Na kopercie powinien znaleźć się adres Wykonawcy w formie pieczątki, nadruku lub naklejki.
 
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 10.10.2008 r. godz. 10:15 w siedzibie Zamawiającego – pokój nr 5.
Termin związania ofertą – 30 dni od terminu składania ofert.
 
Informacje nt.: zamiaru zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów, przewidywanego wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej – nie dotyczy
 
 
Umieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych dnia: 02.10.2008 r. pod nr: 247047 – 2008
Umieszczono w BIP Powiatu Tucholskiego (strona internetowa) dnia: 02.10.2008 r.
Wywieszono na tablicy ogłoszeń Zarządu Dróg Powiatowych w Tucholi dnia: 02.10.2008 r.

metryczka


Opublikował: Magdalena Gocek (2 października 2008, 13:29:51)

Ostatnia zmiana: Magdalena Gocek (24 lutego 2009, 12:50:21)
Zmieniono: dodano termin podpisania umowy

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1595