zamówienie na:

dostawę materiałów opatrunkowych

zamawiający: Szpital Tucholski Spólka z o.o
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy:
wartość: poniżej progów unijnych
termin składania ofert: 5 grudnia 2008  11:00
wynik postępowania: PAUL HARTMANN POLSKA ul. Partyzancka 133/151 95-200 Pabianice na pakiet nr 1 za cenę : 39.445,35 zł na pakiet nr 3 za cenę : 3.984,64 zł TORUŃSKIE ZAKŁADY MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH ul Żółkiewskiego 20/26 87-100 TORUŃ na pakiet nr 2 za cenę : 113.452,38 zł  




   
NZOZ XII/14/07                                                         Tuchola, dnia 09.12.2008
 
 
                                                                                                        
 
                                                                                Do wszystkich wykonawców
 
 
 
 W związku z zakończeniem postępowania i dokonaniem wyboru najkorzystniejszej oferty w procedurze postępowania prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2008. nr 171, poz. 1058 z późn. zm.) w trybie przetargu nieograniczonego na :
 
                                 „dostawę materiałów opatrunkowych”
 Działając w oparciu o art. 92 pkt 1 zawiadamiamy, że w postępowaniu zostały złożone dwie oferty firm :
 
PAUL HARTMANN POLSKA
ul. Partyzancka 133/151
95-200 Pabianice
 
TORUŃSKIE ZAKŁADY MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH
ul Żółkiewskiego 20/26
87-100 TORUŃ
 
najkorzystniejsza ofertę złożyła firma :
 
PAUL HARTMANN POLSKA
ul. Partyzancka 133/151
95-200 Pabianice
na pakiet nr 1 za cenę : 39.445,35 zł
na pakiet nr 3 za cenę :   3.984,64 zł
TORUŃSKIE ZAKŁADY MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH
ul Żółkiewskiego 20/26
87-100 TORUŃ
na pakiet nr 2 za cenę : 113.452,38 zł

 
Uzasadnienie wyboru :
Wybrane oferty spełniają warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia  i zgodnie z określonymi w niej kryteriami są ofertami najkorzystniejszymi, zgodnie z art. 2 pkt 5 Prawa zamówień publicznych.
 
 
 
Paul Hartmann Polska sp z o.o.
ul. Partyzancka 133/151
95-200 Pabianice
         ( 1 )
 
   100,0 punktów
 

Toruńskie Zakłady Materiałów opatrunkowych
ul. Żółkiewskiego 20/26
87-100 Toruń
           ( 2 )
 
    100,00 punktów
 
 
Paul Hartmann Polska sp z o.o.
ul. Partyzancka 133/151
95-200 Pabianice
         ( 1 )
 
    100,00 punktów
 
 
Umowa zostanie zawarta w terminie nie krótszym niż 7 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty, zgodnie z art. 94 ust. 1 Pzp.
 


 
                                                                                Tuchola dnia, 01.12.2008
 
 
                                                                           Do wszystkich wykonawców
W dniu 01.12.2008 wpłynęły pytania :
 
Pakiet nr 1
 
 „Włókninowy plaster z opatrunkiem 6 cm – na szpulce
Pytanie : Czy Zamawiający wyrazi zgodę na zaoferowanie plastra w opakowaniu nie
               zawierającym szpulki ?
Odpowiedź: Zgodnie z zapisami SIWZ
 
Poz. nr 17, 18 „Gaza bawełniana opatrunkowa 13 nitkowa”
Pytanie  :  Czy Zamawiający wyrazi zgodę na zaoferowanie gazy zakwalifikowanej do klasy
                 II a reguła 6 ?
Odpowiedź :  Zgodnie z zapisami SIWZ
 
Poz. nr 24 „Serweta trójwarstwowa rozmiar 150 x 200 samoprzylepna z otworem w kształcie
                  V o wymiarach 6,5 x 65 cm”
Pytanie :   Czy Zamawiający wyrazi zgodę na zaoferowanie serwety trzywarstwowej z
                  wycięciem U 6,5 x 65 cm
Odpowiedź : Tak, Zamawiający wyraża zgodę.
 
Pakiet nr 3
 
Poz. nr 2 „Kompres jałowy impregnowany naturalna maścią 10 x 10 a 50 szt. „
Pytanie :   Czy Zamawiający  wyrazi zgodę na zaoferowanie kompresów w opakowaniu a 10
                 szt.  z odpowiednim przeliczeniem zamawianej ilości ?
Odpowiedź : Tak, Zamawiający wyraża zgodę.
 
Poz. nr 8   „Opatrunki hydrożelowe sterylne – Zestaw ratunkowy na twarz, jałowy 25 x 25
                 a 1  szt.”
Pytanie :  Czy Zamawiający wyrazi zgodę na zaoferowanie opatrunku w rozmiarze 20cm x 20
                cm a 3 szt. z odpowiednim przeliczeniem zamawianej ilości ?
Odpowiedź :  Zgodnie z zapisami SIWZ
 
Poz. nr 12   „Przezroczysty samoprzylepny opatrunek z folii poliuretanowej, rozm. 6 x 9 cm
                     a 1 szt.”
Pytanie :   Czy Zamawiający wyrazi zgodę na zaoferowanie opatrunku w rozmiarze 6 cm x 9
                  cm ?
Odpowiedź :   Zgodnie z zapisami SIWZ
 
Pakiet nr 2
Prosimy Zamawiającego o stworzenie odrębnego pakietu i sklasyfikowanie produktów według wspólnego słownika zamówień  : CPV 181110000-0 czepki, fartuchy, maski chirurgiczne, ochraniacze na obuwie (poz. 23 – 33 )
Odpowiedź : Zgodnie z zapisami SIWZ.
 
 
 
 

Znak sprawy: NZOZ XII/14/08

Ogłoszenie o przetargu (335265 - 2008)

I. Zamawiający : Szpital Tucholski Sp. z o.o. w Tucholi
89 - 500 Tuchola ul. Nowodworskiego 14-18
tel. /0-52/ 3360500 , fax.  /0-52/ 3360507
II. Tryb udzielenia zamówienia – Przetarg nieograniczony
III. Przedmiot zamówienia :
 Dostawa materiałów opatrunkowych. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 3 pakiety
CPV  33600000-6
IV. Termin realizacji zamówienia :   12 miesięcy  od podpisania umowy
V. Adres strony, na której zamieszczona jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia-
www.bippowiat.tuchola.pl
VI Termin płatności: - przelew 30 dniowy
VII. Sposób porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami –
W postępowaniu oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, zapytania oraz informację zamawiający oraz wykonawcy przekazują w formie pisemnej lub faksem na nr 0-52/ 3360507
VIII  Dopuszcza się składania ofert częściowych.                                                            
IX. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych
X Kryteria wyboru ofert
Cena -  100 %
XI Wadium – nie obowiązuje
XII Opis warunków udziału w postępowaniu – zgodnie z SIWZ
XIII. Oferty należy składać na adres :
Szpital Tucholski Sp. z o.o.
89 – 500 Tuchola  
ul. Nowodworskiego 14-18
lub osobiście w siedzibie Zamawiającego  ul. Nowodworskiego 14-18
budynek administracji – sekretariat pokój nr 1
Oferta w zamkniętej kopercie powinna być oznaczona napisem :
                                   „Dostawa materiałów opatrunkowych”
                           Znak sprawy NZOZXI/14/08
                                                                    i
Nie otwierać przed dniem 5.12.2008 r, godz. 11:15.
1. Termin składania ofert upływa w dniu 5.12.2008  r. godz. 11.00.
2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 5.12.2008 r. o godz. 11.15.
XIV. Termin związania ofertą – 30 dni.
XV. Pracownikiem upoważnionym do kontaktów jest :
p. Renata Remus
w godz. 8.00 - 15.00  tel./0-52/ 3360507
XVI Nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej
XVII . Nie przewiduje się dynamicznego systemu zakupów
XVIII Nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
XIX   Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego.
 
Tuchola 26.11.2008

specyfikacja (86kB) word pakiet nr 1 (89kB) word pakiet nr 2 (101kB) word pakiet nr 3 (45kB) word formularz ofertowy (32kB) word oświadczenie (27kB) word projekt umowy (46kB) word



metryczka


Opublikował: Rafał Landowski (26 listopada 2008, 14:40:47)

Ostatnia zmiana: Rafał Landowski (9 grudnia 2008, 14:01:43)
Zmieniono: wynik

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1634