zamówienie na:

Dostawa wyposażenia i sprzętu medycznego wraz z montażem dla Szpitala Tucholskiego

zamawiający: Szpital Tucholski Spółka z o.o.
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy:
wartość: powyżej progów unijnych
termin składania ofert: 9 lipca 2009  11:00
wynik postępowania: ogłoszenie o wyborze oferty najkorzystniejszej  





OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
 
                                                                               Tuchola, dnia   29.05.2009 r.

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o wartości przekraczającej kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie
art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych

Zamawiający:

Szpital Tucholski Sp. z o.o.
Adres : 89-500 Tuchola
ul. Nowodworskiego 14-18

Regon  092965579      NIP  561-14-55-873

tel.: 052 336 05 03  fax. : 052 336 05 04


ogłasza przetarg nieograniczony na zamówienie pn :
 
„Dostawa wyposażenia i sprzętu medycznego wraz z montażem dla Szpitala Tucholskiego”
 

• Adres strony internetowej na której będzie dostępna specyfikacja od dnia publikacji ogłoszenia w DUUE: www.bippowiat.tuchola.pl .


 
I.                    Opis i zakres przedmiotu zamówienia.
 
 Przedmiotem zamówienia jest :
1)   dostawa wyposażenia i sprzętu medycznego dla Szpitala Tucholskiego w ilościach i na zasadach określonych w załączniku nr 1 do SIWZ. Wymagane warunki techniczne wyposażenia i sprzętu medycznego zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.
2)   montaż wyposażenia i sprzętu medycznego, o którym mowa w pkt 1,
3) przeszkolenie na koszt Wykonawcy pracowników Zamawiającego w obsłudze  dostarczonego wyposażenia i sprzętu medycznego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach nr 1 i nr 2  do SIWZ i stanowią jej integralną część. 
 
Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
33.10.00.00-1    urządzenia medyczne
33.11.10.00-1    aparatura rentgenowska
33.11.22.00-0    aparaty ultrasonograficzne
33.11.50.00-9    urządzenia do tomografii
33.12.00.00-7    systemy rejestrujące
33.12.32.10-3    urządzenia do monitorowania czynności serca
33.12.41.00-6     urządzenia diagnostyczne
33.15.20.00-0     inkubatory
33.16.20.00-3     urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych
33.16.10.00-0     diatermie chirurgiczne
33.16.70.00-8     lampy chirurgiczne
33.17.20.00-0     urządzenia do anestezji i resuscytacji
33.19.21.00-0     łóżka do użytku medycznego
33.19.21.20-9     łóżka szpitalne
33.19.22.30-3     stoły operacyjne
33.19.41.10-0     pompy infuzyjne
33.19.50.00-3     system monitorowania pacjenta
33.19.51.00-4     monitory
 
II.         Termin realizacji przedmiotu zamówienia: nie później niż do 31.12.2010 roku.
 
I.                  Opis warunków udziału w postępowaniu:
 
Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadąjąca osobowości prawnej oraz podmioty występujące wspólnie (np. konsorcjum).
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać sie Wykonawcy, którzy:
1. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych :
2. posiadają     niezbędną     wiedzę     i    doświadczenie     w    realizacji    dostaw wyposażenia i sprzętu  medycznego   i   w  tym   zakresie  udokumentują  należyte  wykonanie  w okresie  ostatnich  3  lat,  a  jeżeli  okres  prowadzenia  działalności    jest    krótszy, to w tym  okresie  nie  mniej  niż   dwóch   dostaw   sprzętu  o   wartości   minimum 5 mln zł brutto/każda wraz z pisemnym potwierdzeniem, że dostawy te zostały wykonane należycie;
3. posiadają  środki  finansowe lub zdolność kredytową  w kwocie nie mniejszej niż       2.000.000 zł (słownie : dwa miliony złotych ).  
4. posiadają  polisę,  a  w przypadku  jej  braku  inny dokument potwierdzający,  że      Wykonawca  jest  ubezpieczony  od   odpowiedzialności   cywilnej   w    zakresie      prowadzonej działalności, na kwotę nie mniejszą niż 5.000.000,00 zł.
5. nie   podlegają  wykluczeniu   z  postępowania   o   udzielenie   zamówienia   na    podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Pzp.
 
Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale X pkt 1 - 5   SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.
Niespełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
 
IV.   Dokumenty wymagane od wykonawców w celu  potwierdzenia  spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Do formularza oferty (Zał. Nr 5 do SIWZ) należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia:
W formie oryginału
1. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone
w art. 22 ust.1 ustawy – wzór stanowi załącznik nr 6 oraz:
W formie oryginału lub kserokopii poświadczonej „za zgodność z oryginałem” przez Wykonawcę (§ 4.1 rozporządzenia w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane:
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
Uwaga:
Odpis (zaświadczenie) musi zawierać aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy. Wykonawcy, którzy dokonali zmian w zakresie organów, które nie są uwidocznione w dokumencie rejestrowym winni złożyć dokumenty potwierdzające zmiany w składzie organu zarządzającego (np. uchwała w sprawie powołania określonej osoby).
3. Wykaz zrealizowanych dostaw w okresie wskazanym w ogłoszeniu, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, z podaniem; daty  realizacji, wartości dostaw i ich odbiorców – Załącznik nr 3 do SIWZ oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że odpowiednio dostawy te zostały wykonane należycie. Wykaz ma potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w rozdziale IX SIWZ pkt 2,
4. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w kwocie nie mniejszej niż 30% wartości brutto składanej oferty, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
6. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę nie mniejszą niż  5.000.000,00 zł.
a) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
b) Dokumenty, o których mowa w pkt 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż     6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
c) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje sie dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia powyższego pkt B. stosuje się odpowiednio.
 W przypadku złożenia oferty przez Wykonawców występujących wspólnie (np. konsorcjum lub spółka cywilna):
a) Oświadczenie wymienione w pkt 1, Wykonawcy mogą złożyć wspólnie na jednym dokumencie (oświadczenie podpisane przez Pełnomocnika lub przez każdego z Wykonawców odrębnie).
b) Dokument wymieniony w pkt 2 musi być złożony odrębnie dla każdego z Wykonawców.
c) W zakresie dokumentu wymienionego w pkt 3 wystarczy, że zostanie on złożony przez jednego członka konsorcjum
d) Dokument wymieniony w pkt 4 może być złożony wspólnie dla wszystkich Wykonawców jako jeden dokument.
e) Dokument wymieniony w pkt 5 może być złożony przez jednego członka konsorcjum lub przez każdego odrębnie.
Doświadczenie i potencjał finansowy Wykonawców występujących wspólnie oceniany będzie w sposób łączny, w celu stwierdzenia czy Wykonawcy wspólnie spełniają warunki udziału w postępowaniu.
 
V. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
VI. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
VII.  Zamawiający   przewiduje   udzielenie  zamówień   uzupełniających  o   których mowa w art. 67 ust. 1 Pkt 7 Prawa zamówień publicznych.


VIII. Zamawiający   wymaga   wniesienia  wadium  w  wysokości:    100.000,00   zł. 
(słownie:   sto tysięcy 00/100  ).  Szczegółowe  warunki i  forma wniesienia wadium  określone są w SIWZ.

IX. Osobami uprawnionymi przez zamawiającego do kontaktu z wykonawcami są:
- w sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia –  Danuta Krysztofczyk,
  Leszek Pluciński nr tel. (052) 33 60 503          
- w sprawach proceduralnych : Piotr Kryn

X. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:


1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium i jego znaczeniem:
KRYTERIUM - cena ofertowa 100 % (1% = 1 pkt)
2. Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalna ilość punktów – 100 pkt
3. Pozostałym wykonawcom, spełniającym wymagania przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów.
4. Ocena ofert w zakresie  kryterium, o którym mowa w ust. 1 zostanie dokonana według następujących zasad:
W= C min / Cn x 100
gdzie:
W – wartość punktowa oferty,
C min – najniższa cena spośród ofert ważnych
Cn – cena oferty badanej
5. Zamawiający do oceny punktowej przyjmie wartość brutto oferty.

XI.  Oferty   należy  składać  w  siedzibie  Zamawiającego  w  Sekretariacie, w terminie  do  dnia  09.07.2009 r. do godz. 11.00.  
Otwarcie ofert nastąpi dnia   09.07.2009 r. o godz. 11.15 w siedzibie Zamawiającego – gabinet Prezesa.
XII. Termin związania ofertą wynosi 60 dni.
XIII. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.
XIV. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
XV.  Zamawiający     w     celu     wyboru     oferty     najkorzystniejszej     nie  
      przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej.
XVI. Forma porozumiewania się zamawiającego i wykonawców
Oświadczenia,   wnioski,   zawiadomienia   oraz   informacje   każda   ze   stron przekazuje pisemnie lub faksem na numer: (052) 336 05 04.
XVII. Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej w dniu   29.05.2009 roku pod numerem     2009-061035
 
 
Specyfikacja

specyfikacja (186kB) word

Załącznik nr 1  Wykaz wyposażenia  i sprzętu medycznego będącego przedmiotem dostawy

Wykaz wyposażenia i sprzetu medycznego będącego przedmiotem dostawy (35kB) word

Załącznik nr 2  Opis parametrów techniczno - użytkowych wyposażenia i sprzętu medycznego

Opis parametrów techniczno-uzytkowych wyposażenia i sprzętu medycznego (255kB) zip
Opis parametrów techniczno-użytkowych wyposażenia i sprzetu medycznego (220kB) zip

zalącznik nr 3    Wykaz zrealizowanych dostaw

wykaz zrealizowanych dostaw (28kB) word

załącznik nr 4    Projekt umowy

Projekt umowy (95kB) word

załącznik nr 5    Formularz ofertowy

formularz ofertowy (36kB) word

Załącznik nr 6   Oświadczenie Wykonawcy

oświadczenie Wykonawcy (26kB) word

 

 

Tuchola 15.06.2009

wezwanie do wzięcia udziału w postepowaniu protestacyjnym

wezwanie (26kB) word

Kopia protestu

kopia protestu (117kB) word
 

Tuchola  18.06.2009

wezwanie do wzięcia udziału w postepowaniu protestacyjnym

wezwanie (22kB) word

Kopia protestu

kopia protestu (70kB) word

Tuchola 22.06.2009

odpowiedź na pytania (38kB) word
odpowiedź na pytania (22kB) word
odpowiedź na pytania (21kB) word
odpowiedź na pytania (25kB) word

Tuchola 22.06.2009
Uzupełnienie do protestu z powodu nie umieszczenia tabelki- parametry wymagane

parametry (421kB) jpg parametry (390kB) jpg parametry (261kB) jpg

Tuchola 24.06.2009

Odpowiedź na pytania

odpowiedź na pytania (26kB) word

Tuchola 26.06.2009

Rozstrzygnięcie protestów

rozstrzygnięcie protestu (47kB) word
rozstrzygnięcie protestu (37kB) word

Tuchola 01.07.2009

odpowiedź na pytania (68kB) word
odpowiedź na pytania (27kB) word

Tuchola 03.07.2009

odpowiedź na pytania (93kB) word
odpowiedź na pytania (21kB) word

Tuchola 06.07.2009

odpowiedź na pytania (45kB) word
odpowiedź na pytnia (48kB) word

Tuchola 07.07.2009

odpowiedź na pytnia (41kB) word
odpowiedź na pytnia (52kB) word
odpowiedź na pytnia (32kB) word

Tuchola 28.07.2009

ogłoszenie o wyborze oferty najkorzystniejszej (37kB) word

metryczka


Opublikował: Renata Remus (29 maja 2009, 14:36:28)

Ostatnia zmiana: Renata Remus (28 lipca 2009, 13:56:33)
Zmieniono: ogłoszenie o wyborze oferty

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 3008