zamówienie na:

Przebudowę dróg powiatowych nr 1003C i 1009C w miejscowości Raciąż (I etap)

zamawiający: Zarząd Dróg Powiatowych w Tucholu
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy: ZDP3450-7/2010
wartość: pomiędzy 14000 euro a progami unijnymi
termin składania ofert: 9 kwietnia 2010  12:00
przyczyna unieważnienia: art. 93 ust. 1 pkt 7 




Zarząd Dróg Powiatowych
ul. Przemysłowa 6                                                                                              
89-500 Tuchola
NIP: 561–13–30–172
REGON: 092361628
tel./fax: (52) 55 90 112        
e-mail: zdp@tuchola.pl
strona: www.bippowiat.tuchola.pl
 
 


 
ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W TUCHOLI


ogłasza przetarg nieograniczony


o wartości zamówienia pomiędzy 14.000 euro a progami unijnymi określonymi
na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp na:
 
 
Przebudowa  dróg powiatowych nr 1003C i 1009C w miejscowości Raciąż (I etap)
 
 
Postępowanie nr:      ZDP 3450 – 7/2010
 
Kod CPV:       

45.23.31.20 – 6 Roboty w zakresie budowy dróg
45.23.32.22 – 1 Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45.23.32.00 – 1 Roboty w zakresie nawierzchni różnych
45.23.24.10 – 9 Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
 
Rodzaj zamówienia:  roboty budowlane         
 
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zostaje udostępniona nieodpłatnie na stronie internetowej Powiatu Tucholskiego: www.bippowiat.tuchola.pl, w zakładce „Zamówienia publiczne”.
 

SIWZ_ZDP3450_7_2010 (1386kB) word


Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące swoim zakresem przebudowę odcinka drogi powiatowej nr 1003C (ul. Wczasowa i Kasztelańska), odcinka drogi powiatowej nr 1009C (ul. Lipowa) oraz budowę ronda w miejscowości Raciąż wraz z kanalizacją deszczową.

ZAKRES ROBÓT:
a)    poszerzenie jezdni do 6,0 m,
b)    wykonanie nawierzchni z masy mineralno – bitumicznej wraz z ułożeniem geosiatki,
c)     profilowanie istniejącej nawierzchni,
d)    budowa ronda na skrzyżowaniu drogi 1003C i 1009C,
e)    przebudowa pętli autobusowej,
f)     korekta łuków na skrzyżowaniach,
g)    przebudowa i budowa chodników,
h)    regulacja zjazdów,
i)      budowa elementów spowolnienia ruchu,
j)     regulacja urządzeń obcych w pasie drogowym,
k)     wykonanie odwodnienia powierzchniowego,
l)      wykonanie kanalizacji deszczowej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji technicznej. Z dokumentacją techniczną można zapoznać się na stronie internetowej www.bippowiat.tuchola.pl lub w siedzibie Zamawiającego.


PARAMETRY TECHNICZNE ODCINKA DROGI 1017C PO PRZEBUDOWIE:
a)    kategoria drogi: powiatowa;
b)    klasa techniczna: L;
c)     kategoria ruchu: KR-3;
d)    przekrój drogi: 1x2 (1 jezdnia/2pasy ruchu);
e)    długość odcinka: 906 m;
f)     km początku 0+000 (początek opracowania), km końca 0+970;
g)    szerokość chodnika: 2,0 m;
h)    szerokość pasa ruchu: 3,0 m;
i)      szerokość jezdni: 6,0 m;
j)     ciąg pieszo – rowerowy: 3,5 m;
k)    odwodnienie powierzchniowe, dodatkowo zaprojektowano 34 m przykrawężnikowego ścieku ulicznego;
l)      kanalizacja deszczowa;
m)   elementy spowalniające ruch: wyniesieni przejścia dla pieszych, azyl na przejściu dla pieszych, załamanie kanałów ruchu, oznakowanie pionowe i poziome.
Przedmiot zamówienia stanowi część większej inwestycji.
Inwestycja jest objęta nadzorem archeologicznym. Zamawiający zapewni nadzór archeologiczny we własnym zakresie.
Po zakończeniu robót, Wykonawca zobowiązany jest uporządkować teren budowy
w zakresie: usuwania gruzu i śmieci, nadania właściwych spadków skarpom oraz przywrócenia do stanu pierwotnego lub innego uzgodnionego z Zamawiającym urządzeń zabezpieczających i oznakowania.

DOK_1_ZDP3450_7_2010 (1568kB) pdf DOK_2_ZDP3450_7_2010 (1268kB) pdf

DOK_3_ZDP3450_7_2010 (1394kB) pdf DOK_4_ZDP3450_7_2010 (321kB) pdf

DOK_5_ZDP3450_7_2010 (280kB) pdf DOK_6_ZDP3450_7_2010 (598kB) pdf

DOK_7_ZDP3450_7_2010 (61kB) pdf DOK_8_ZDP3450_7_2010 (243kB) jpg

DOK_9_ZDP3450_7_2010 (247kB) pdf DOK_10_ZDP3450_7_2010 (3963kB) word


WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZATRUDNIENIA I FUNDUSZU SZKOLENIOWEGO:
Zamawiający nie stawia wymagań określonych w art. 29 ust 4 ustawy Pzp.


OFERTY CZĘŚCIOWE:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

OFERTY WARIANTOWE:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

ZAMÓWIENIA UZUPEŁNIAJĄCE:
Zamawiający przewiduje możliwości dokonania zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zamówienie podstawowe obejmuje odcinek drogi powiatowej nr 1003C (ul. Wczasowa i Kasztelańska) i 1009C (ul. Lipowa) wraz z budową ronda w miejscowości Raciąż o długości 906 m, który został wyodrębniony z większego zadania. Zamawiający posiada dokumentację techniczną na przebudowę dróg powiatowych w Raciążu obejmujący swym zakresem dłuższy odcinek ul. Wczasowej. Łączna długość odcinków przewidzianych do przebudowy wynosi 2088,50 m. Przewiduje się dokończenie planowanej inwestycji zgodnie z zakresem przewidzianym w opracowaniu.
W przypadku wystąpienia sprzyjających okoliczności w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego, Wykonawcy wyłonionemu w niniejszej procedurze przetargowej.

DOFINANSOWANIE ZE ŚRODKÓW UNIJNYCH:
Inwestycja ubiega się o dofinansowanie ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko – Pomorskiego. 
Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane.
 
Termin realizacji zamówienia do: 30.07.2010 r.
                      
Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonania oceny spełniania tych warunków:
I. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - nie dotyczy;
b)     posiadania wiedzy i doświadczenia - Wykonanie min. 2 robót budowlanych w branży drogowej, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorcy wraz z referencjami lub innym dokumentem potwierdzającym, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (referencje, protokoły odbioru, zaświadczenia).
c)     dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym - Dysponowanie sprzętem zapewniającym realizację robót zgodnie z umową.
d)     dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Dysponowanie osobą kierownika budowy, który posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w branży drogowej bez ograniczeń zgodnie z ustawą Prawo budowlane (Dz.U.06.156.1118 z póz. zm.) oraz innymi osobami niezbędnymi do realizacji przedmiotu zamówienia, włączając w  to operatów sprzętu z odpowiednimi uprawnieniami.
e)     sytuacji ekonomicznej i finansowej - Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej realizację robót  zgodnie z umową.
OCENA WARUNKÓW: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły: SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
II. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp.
 
W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa
w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda załączenia do oferty następujących dokumentów:
1)    I Oświadczenie:  oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których  mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (formularz Zamawiającego) – Załącznik  nr 1;
2)    Wiedza i doświadczenie: wykazu min. 2 robót budowlanych w branży drogowej,
w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorcy wraz z referencjami lub innym dokumentem potwierdzającym, że usługi zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone – Załącznik nr 2;
3)    II Oświadczenie: oświadczenia o tym, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień – Załącznik nr 3.

W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda następujących dokumentów:
1)    III Oświadczenie: oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych – Załącznik nr 4;
2)    Odpis z właściwego rejestru: aktualnego odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert – Załącznik nr 5.

W celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane odpowiadają stawianym wymaganiom, Zamawiający żąda następujących dokumentów:
1)    Harmonogram: harmonogramu rzeczowo – finansowego ujmującego rozkład kosztów w czasie realizacji inwestycji (formularz Zamawiającego) - Załącznik nr 6.
 
Wadium: nie jest wymagane.
 
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: 
KRYTERIUM I – cena – waga 100%
Każda oferta, niepodlegająca odrzuceniu otrzyma ilość punktów wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem:


            Najniższa cena całkowita           x 100 pkt. x 100%
PKT. = Proponowana cena całkowita                            
 
LICZBA PUNKTÓW = LICZBA PUNKTÓW  KRYTERIUM I
Oferta, która otrzyma najwyższą liczbę punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą.
Obliczenia zaokrągla się do dwóch miejsc po przecinku.
 
Oferta: ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie i zaadresować następująco:
Adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Tucholi
            ul. Przemysłowa 6, 89-500 Tuchola.
 
 
OFERTA NA:
Przebudowa  dróg powiatowych nr 1003C i 1009C w miejscowości Raciąż (I etap)
oraz „Nie otwierać przed terminem otwarcia ofert”
 
Na kopercie powinien znaleźć się adres Wykonawcy w formie pieczątki, nadruku lub naklejki oraz telefon kontaktowy.
 
Miejsce składania ofert: ofertę należy złożyć w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Tucholi, ul. Przemysłowa 6, 89 – 500 Tuchola, biuro nr 1.
 
Termin składania ofert: upływa 09.04.2010 roku o godz. 12.15.
 
Termin otwarcia ofert: otwarcie ofert nastąpi 09.04.2010 roku o godz. 12.30 w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych, ul. Przemysłowa 6, 89 – 500 Tuchola, pokój nr 5.
 
Termin związania ofertą: 30 dni od terminu składania ofert.
 
Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej.
 
Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie przewiduje się ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
 
Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej: nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
 
 
 
Umieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych dnia: 22.03.2010 r. pod nr 62049 – 2010
Umieszczono w BIP Powiatu Tucholskiego (strona internetowa) dnia: 22.03.2010 r.
Wywieszono na tablicy ogłoszeń Zarządu Dróg Powiatowych w Tucholi dnia: 22.03.2010 r.

metryczka


Opublikował: Magdalena Gocek-Kalkowska (22 marca 2010, 10:59:50)

Ostatnia zmiana: Magdalena Gocek-Kalkowska (24 marca 2010, 10:04:58)
Zmieniono: unieważnienie postępowania

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1835