zamówienie na:

Dostawę odzieży medycznej i obłożeń chirurgicznych jednorazowego użytku

zamawiający: Szpital Tucholski Spółka z o.o.
tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony
nr sprawy: NZOZ XII/ 4/2010
wartość: o wartości poniżej kwot określonych w art 11 ust 8
termin składania ofert: 16 lipca 2010  11:00
wynik postępowania: dodano wynik postępowania 




                                          Tuchola, dnia  08.07.2010 r.

                        OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

             o wartości poniżej progów określonych w rozporządzeniu wydanym na podstawie 
                                art. 11  ust 8   ustawy Prawo zamówień publicznych

Zamawiający:

Szpital Tucholski Sp. z o.o.
Adres : 89-500 Tuchola
ul. Nowodworskiego 14-18

Regon  092965579      NIP  561-14-55-873

tel.: 052 336 05 03  tel./fax. : 052 336 05 07

ogłasza przetarg nieograniczony na :

”Dostawę odzieży medycznej i obłożeń chirurgicznych jednorazowego użytku”
• Adres strony internetowej na której będzie dostępna specyfikacja od dnia publikacji ogłoszenia w BZP: www.bippowiat.tuchola.pl .
 
I. Opis i zakres przedmiotu zamówienia.
 
  1.  Przedmiotem zamówienia jest :
      „Dostawa odzieży medycznej i obłożeń chirurgicznych jednorazowego użytku”
     dla  Szpitala Tucholskiego Spółki z o.o. w Tucholi i Szpitala Powiatowego Spółki z o.o. w
     Chełmży
2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 18 pakietów.
3. Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
     33.19.90.00-1  odzież ochronna jednorazowego użytku
     33.19.90.00-1  jednorazowe fartuchy chirurgiczne, czepki
     33.14.10.00-0  jednorazowe obłożenia chirurgiczne
 
4.   Wymagania stawiane dla przedmiotu zamówienia
     1)  Materiał obłożenia bezwzględnie musi spełniać wymogi normy EN 13795-1-3, a każdy
          zestaw musi  posiadać informacje o dacie ważności i nr serii w postaci naklejki do
          umieszczenia na karcie pacjenta.
          Materiał musi składać się z min. 2 warstw (folia polietylenowa, włóknina
          polipropylenowa ) , obszary wzmocnione wykonane z włókniny polipropylenowej o
          min. gramaturze materiału podstawowego, bez wzmocnienia  55 g/m2, w części
          wzmocnionej min.110 g/m2 i odporności na penetracje płynów min. 150
          cm H2O. Produkt bezpiecznie pakowany: zawartość zestawu owinięta w specjalną
          serwetę i umieszczona w blisterze, zestawy do transportu pakowane w 2 kartony.
2)      Sterylne jednorazowe narzędzia chirurgiczne wykonane ze stali. Symbol graficzny "do
      jednorazowego użycia" zgodnie z normą EN 980 umieszczony w sposób trwały na obu
       stronach narzędzia .Wyrób zgodny  z Dyrektywą UE 93/42/EWG. Wyrób medyczny
       klasa IIa reguła 6 Serwety chirurgiczne z  pełnobarierowej 2 warstwowej włókniny
     3) W celu potwierdzenia zgodności oferowanych wyrobów z opisem przedmiotu
          zamówienia ,należy dostarczyć   katalog oferowanych produktów umożliwiający ich
          dokładne zidentyfikowanie. Parametry krytyczne oraz wymagania dotyczące obłożeń
           operacyjnych, serwet oraz fartuchów operacyjnych ( i innych wyrobów )
           jednorazowych zgodnie z normą PN-EN 13795 1-3 oraz Ustawą o Wyrobach
           Medycznych z dnia 20.04 2004 r. Dowodem spełnienia w/w parametrów granicznych
           będzie dołączenie  danych technicznych wystawionych przez producenta
4)      Zaoferowane produkty muszą posiadać ważne dokumenty dopuszczające do obrotu i użytku, wystawione zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Dokumenty te Wykonawca dostarczy Zamawiającemu na każde jego wezwanie.
5)      W przypadku wystąpienia w trakcie badania i oceny ofert wątpliwości dotyczących zgodności, zaoferowanych produktów z opisanymi w SIWZ, Zamawiający wezwie Wykonawcę do dostarczenia, w wyznaczonym terminie, próbek tych produktów w celu dokonania ich porównania z opisem
6)      Zaoferowane produkty muszą posiadać co najmniej 12 miesięczny termin ważności.
      7)   Ilość, opis i parametry produktów stanowiących przedmiot zamówienia określono w
            załącznikach od nr 8 do nr 25  (formularze cenowe )
8)      Informacja na temat możliwości powierzenia przez Wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom.
Wykonawca może powierzyć wykonanie części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do wykazania  w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.
5.   Wymagania stawiane Wykonawcy.
       1)  Wykonawca zobowiązany jest zaoferować produkty o parametrach zgodnych z
            opisem w formularzach  cenowych,
       2)  Wykonawca wezwany do dostarczenia próbek produktów , w celu dokonania ich
            porównania z opisem, ma obowiązek dostarczyć je w wyznaczonym terminie, we
           wskazane przez Zamawiającego miejsce – nie spełnienie tego wymogu skutkuje
           odrzuceniem oferty.
3)      Wykonawca zaakceptuje warunki umowy we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
4)      Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.
5)      Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą  przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy.
6)      Wykonawca określi telefony kontaktowe i numery fax. dla sprawnego i terminowego wykonywania zamówienia.
 
II.   Termin realizacji przedmiotu zamówienia:
 1.   Wymagany termin realizacji zamówienia –  12 miesięcy 
2.   Miejsce realizacji zamówienia:  przedmiot zamówienia zostanie dostarczony do siedziby
      Zamawiającego  -  Szpital Tucholski Sp. z o.o.  ul Nowodworskiego 14-18,  89-500
      Tuchola  i Szpital  Powiatowy Sp. z o.o. ul. Szewska 23 , 87-140 Chełmża
      do godziny 12 :00. Zamawiany asortyment będzie dostarczany  do zamawiających
      Szpitali partiami po uprzednim zgłoszeniu  telefonicznym – faksowym w terminie 3 dni
      od daty zamówienia a także w ten sposób fakturowany. 
3    Zamawiające Szpitale, każdy we własnym zakresie zobowiązany jest do :
1)      potwierdzenia ilości i wartości dostarczonych wyrobów zgodnych z zapotrzebowaniem w dniu dostawy.
2)      W razie ujawnienia braków ilościowych i (lub) wad jakościowych towaru. Zamawiający uprawniony jest do zgłoszenia reklamacji. Reklamacja powinna być złożona na piśmie.
3)      W przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego wad polegających na uszkodzeniu towaru lub dostarczeniu go w asortymencie niezgodnym ze złożonym zamówieniem, Wykonawca zobowiązuje się do jego wymiany w terminie 3 dni od otrzymania reklamacji. W przypadku zgłoszenia innych wad jakościowych przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w ciągu 7 dni.
4)      W przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego braków ilościowych, Wykonawca zobowiązuje się do uzupełnienia ilości towaru w terminie 3 dni od otrzymania zgłoszenia reklamacji.
5)      W przypadku reklamacji jakościowej Zamawiający dokonuje zwrotu dostarczonych wyrobów a
       Wykonawca niezwłocznie wymieni towar na wolny od wad.
 
III.  Opis warunków udziału w postępowaniu:
1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
    a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
        przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
    b) posiadania wiedzy i doświadczenia – wymaga się potwierdzenia poprzez przedłożenie
        wykazu wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również
        wykonywanych,  dostaw w okresie ostatnich trzech lat licząc od dnia złożenia oferty (po
        jednej dostawie w każdym roku), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –
        w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, wraz z
       dokumentami potwierdzającymi, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane
        należycie,
    c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do
        wykonania   zamówienia – nie wyznacza się warunku granicznego.
    d) sytuacji ekonomicznej i finansowej – nie wyznacza się warunku granicznego.
2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach
    zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów,
    niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej
    sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami
    niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu
    pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych
    zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
3. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać
    będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się
    za odrzuconą.
4. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają
    wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych tj.
   1)Wykonawców, którzy wyrządzili szkodę, nie wykonując zamówienia lub wykonując je
       nienależycie, jeżeli szkoda ta została stwierdzona orzeczeniem sądu, które
       uprawomocniło się w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania.
   2) Wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość
       ogłoszono, z wyjątkiem     wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ
       zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje
       zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego.
   3) Wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na
       ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni
       przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub
        wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
   4) Osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku
       z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób
       wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo
       przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo
       popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe
       lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu
       popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego.
  5) Spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w
       związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom
       osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo
       przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo
       popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe
       lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu
       popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego.
  6) Spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za
       przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia,
       przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo
       przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi
       gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści
       majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w
       zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub
       przestępstwa skarbowego.
  7) Spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza
       prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o
       udzielenie zamówienia przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę
       zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa,
       przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w
       celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub
       przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu
       popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego.
  8) Osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie
       skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie
       zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową,
       przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko
      obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści
       majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w
       zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub
       przestępstwa skarbowego.
  9) Podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia na
      podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione
      pod groźbą kary,
10) Wykonawców, którzy wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem
      prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami
      uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców
      w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji.
  11) Wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ lub mogące mieć
        wpływ na wynik prowadzonego postępowania.
  12) Wykonawców, którzy nie wykazali spełniania warunków udziału w postępowaniu.
 
5. Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy, jeżeli:
   1)  Jest niezgodna z ustawą.
   2)  Jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z
        zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 Prawa zamówień publicznych.
   3)  Jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o
        zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
   4)   Zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia. 
   5)   Została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o
         udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert.
   6)    Zawiera błędy w obliczeniu ceny.
   7)   Wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na
         poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień
         publicznych.
   8)  Jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
 
6. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne.
 
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia/nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale IX niniejszej specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu.
 
IV.   Dokumenty wymagane od wykonawców w celu  potwierdzenia  spełniania warunków udziału w postępowaniu:
 
 A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:

A.1. Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę, załącznik nr 2
A.2. Formularz cenowy  na oferowane zadanie – wypełniony i podpisany przez wykonawcę,
        który stanowi załączniki od  nr 8 do nr 25  
A.3. Wykaz osób do kontaktów z zamawiającym – załącznik nr 6 do SIWZ.
A.4. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa
        zamówień   publicznych – załącznik nr 1 do SIWZ.
A.5. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie
        zamówienia z art. 24 ust. 1Prawa zamówień publicznych – załącznik nr 3 do SIWZ.
A.6. Inne dokumenty wymienione w dalszej części rozdziału VI niniejszej specyfikacji.
 
B. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie
     zamówienia z art. 24  ust 1 Prawa zamówień publicznych wykonawca składa
     następujące dokumenty:
 
B.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
        rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt
        2 ustawy – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
        ofert, a w przypadku osób fizycznych oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z
        postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.
B.2. Pełnomocnictwo potwierdzające posiadanie uprawnień osoby/osób składających ofertę,
       o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych.
B.3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że
        wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał
        przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności
        lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji  właściwego organu – wystawionego nie
        wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
B.4. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub
        Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega
        z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że
        uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych
        płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu –
        wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
 
C. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:

C.1. Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt B.1, B.3, B.4, składa dokument lub
       dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,
       potwierdzające odpowiednio, że:
1. Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6
    miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2. Nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i
    zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na
    raty zaległych płatności lub
    wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawiony nie
    wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
3. Nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie
    wcześniej niż 6  miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
    udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
C.2. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub
        miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt „C”
       zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem,
       właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu
       zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w
       którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania – wystawionych nie wcześniej
       niż w terminach określonych w niniejszym pkt „C”.
 
D. W celu wykazania spełnienia przez wykonawcę warunków o których mowa w art. 22
     ust. 1   pkt 1 do 3 ustawy Pzp, należy złożyć następujące dokumenty:
 
D.1. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również
        wykonywanych,  dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania
        warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat licząc od dnia złożenia
        oferty (po jednej dostawie w każdym roku), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
        krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości,  przedmiotu, dat wykonania i
        odbiorców, oraz  załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy
        lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie – załącznik nr 5 do SIWZ.
D.2. Wykonawca, który przy wykonaniu zamówienia, będącego przedmiotem niniejszego
       postępowania, będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym,
       osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych
       podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków,
       zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował
       zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym
       celu – pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych
       zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

E. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi, lub roboty budowlane
     odpowiadają wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków
     zamówienia do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:

E.1. Oświadczenie o spełnieniu wymagań dotyczących przedmiotu zamówienia – załącznik
       nr 7 do SIWZ.
 
F. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej:

F.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku
       dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do
       reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia
       umowy.
F.2. Dokumenty wymienione w rozdziale IX pkt A.1, A.2, A.3, A.6, B.2, E.1  składane są
       wspólnie.
F.3. Dokumenty wymienione w rozdziale IX pkt A.4, A.5, B.1, B.3, B.4, C.1, C.2, D.1, D.2,
       składane są przez każdego partnera z osobna.
 
G. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów

G.1. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii
        potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę / osoby
        uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem „za zgodność z oryginałem”. Jeżeli
       dokument jest wielostronicowy, poświadczenie  powinno znajdować się na każdej
       zapisanej stronie.
G.2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w
        przypadku podmiotów na zasobach, których polegał będzie wykonawca przy wykonaniu
        zamówienia, kopie dokumentów dotyczących każdego z tych podmiotów, winny być
        poświadczane za zgodność z oryginałem przez te podmioty.
G.3. Oferta, składane dokumenty oraz oświadczenia podpisane przez upoważnionego
        przedstawiciela wykonawcy wymagają załączenia właściwego pełnomocnictwa lub
        umocowania prawnego.
G.4. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język
       polski,  poświadczonym przez wykonawcę.
G.5. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii
       dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest
        nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości.
 
V. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

VI. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

VII.  Zamawiający  nie przewiduje   udzielenie  zamówień   uzupełniających  o   których
        mowa w art. 67 ust. 1 pkt .7 Prawa zamówień publicznych.


VIII. Zamawiający   nie wymaga   wniesienia  wadium.       

IX. Osobami uprawnionymi przez zamawiającego do kontaktu z wykonawcami jest:
     Renata Remus, tel. 052 – 33 60 507  - w zakresie proceduralnym.
     Informacje i wyjaśnienia uzyskać można od poniedziałku do piątku
     w godzinach  od 8: 00 – do 15: 00.
 
 X. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
     Cena  100 %


XI.  Oferty   należy  składać  w  siedzibie  Zamawiającego 
w  Sekretariacie pokój nr 1, w terminie  do  dnia   16.07.2010 r. do godz. 11.00.  
Otwarcie ofert nastąpi dnia   16.07.2010 r. o godz. 11.15 w siedzibie Zamawiającego

XII. Termin związania ofertą wynosi 30 dni.

XIII. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.

XIV. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.

XV.  Zamawiający     w     celu     wyboru     oferty     najkorzystniejszej     nie  
      przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej.

XVI. Forma porozumiewania się Zamawiającego i Wykonawców
         Oświadczenia,   wnioski,   zawiadomienia   oraz   informacje   każda   ze   stron
         przekazuje pisemnie lub faksem na numer: (052) 336 05 07
.
XVII. Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w BZP w dniu   08.07.2010 roku
       pod  numerem    200492  -2010 
 
 
SIWZ (224kB) word
Oświadczenie o spełnianiu warunków w postępowaniu (23kB) word
Formularz ofertowy (62kB) word
Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenie z postępowania (27kB) word
Projekt umowy (75kB) word
Wykaz wykonanych dostaw (36kB) word
Wykaz osób do kontaktów (31kB) word
Oświadczenie o spełnianiu wymagań dotyczących przedmiotu zamówienia (24kB) word
Załączniki od nr 8 do nr 25 (Pakiety 1 -18) (164kB) word

13.07.2010

odpowiedzi na pytania (24kB) word
odpowiedzi na pytania (35kB) word
odpowiedzi na pytania (38kB) word

19.07.2010

Ogłoszenie o wyborze oferty najkorzystniejszej (99kB) word

metryczka


Opublikował: Renata Remus (8 lipca 2010, 12:32:09)

Ostatnia zmiana: Renata Remus (19 lipca 2010, 11:31:39)
Zmieniono: Dodano wynik postępowania

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1088