zamówienie na:

Przebudowę drogi powiatowej nr 1036C Szumiąca - Klonowo - Stążki, odcinek Bruchniewo - Jania Góra

zamawiający: Zarząd Dróg Powiatowych w Tucholi
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy: ZDP3450-8/2011
wartość: pomiędzy 14000 euro a progiem unijnym
termin składania ofert: 2 sierpnia 2011  12:00
wynik postępowania: wybór najkorzystniejszej oferty 




ZAMAWIAJĄCY:
Zarząd Dróg Powiatowych w Tucholi
ul. Przemysłowa 6, 89-500 Tuchola
NIP: 561–13–30–172, REGON: 092361628
tel./fax: (52) 55 90 112, (52) 52 46 573
e-mail: zdp@tuchola.pl
strona: www.bippowiat.tuchola.pl
Postępowanie nr: ZDP 3450 – 8/2011

 

OGŁOSZENIE O WYNIKU POSTĘPOWANIA:

WYNIK_ZDP3450_8_2011 (1911kB) pdf

Z wyłonionym Wykonawcą zostanie zawarta umowa nr ZDP3450-8/2011 do dnia 31.08.2011 roku.


Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej określone w dziale VI "Środki ochrony prawnej" ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (T. Jedn. Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.).


OGŁOSZENIE


 
ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W TUCHOLI
ogłasza
przetarg nieograniczony


o wartości zamówienia pomiędzy 14.000 euro a progami unijnymi określonymi
na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp.
                                                    
 
Tuchola: Przebudowa drogi powiatowej nr 1036C Szumiąca - Klonowo - Stążki, odcinek Bruchniewo - Jania Góra

Numer ogłoszenia: 196023 - 2011; data zamieszczenia: 18.07.2011

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Tucholi , ul. Przemysłowa 6, 89-500 Tuchola, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 5590112, faks 052 5590112.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJACEGO: Administracja samorządowa.


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRESLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej nr 1036C Szumiąca - Klonowo - Stążki, odcinek Bruchniewo - Jania Góra.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi powiatowej nr 1036C Szumiąca - Klonowo - Stążki, odcinek Bruchniewo - Jania Góra. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Z dokumentacja techniczna można zapoznać sie na stronie internetowej www.bippowiat.tuchola.pl lub w siedzibie Zamawiającego.
ZAKRES ROBÓT:
a) roboty pomiarowe i przygotowawcze,
b) roboty ziemne,
c) wykonanie podbudowy,
d) wykonanie nawierzchni,
e) uformowanie poboczy.
PARAMETRY TECHNICZNE OBIEKTU PO PRZEBUDOWIE:
a) nr drogi: 1036C,
b) kategoria drogi: powiatowa,
c) szerokość istniejącej jezdni: śr. 3,50 m,
d) długość odcinka: 1,00 km,
e) szerokość poszerzenia: 1,50 m.
MATERIAŁY:
1. Nazwy handlowe materiałów zawartych w dokumentacji technicznej nie są obowiązujące.
2. Zamawiający dopuszcza użycie materiałów równoważnych do materiałów wymienionych w dokumentacji.
OBOWIĄZKI WYKONAWCY:
Do obowiązków Wykonawcy należy:
1) Wykonanie robót budowlanych zgodnie z dokumentacja, z obowiązującymi przepisami, normami oraz sztuka budowlana.
2) Wykonawca jest zobowiązany do właściwego oznakowania miejsca prowadzenia robót.
3) Zapewnienie obsługi geodezyjnej inwestycji w zakresie pomiarów.
4) Zapewnienie kierownictwa o wymaganych kwalifikacjach i nadzoru nad realizowanym przedmiotem umowy.
5) Pokrycie wszelkich opłat i kar nałożonych na Wykonawcę przez właściwe podmioty, organy i instytucje za złamanie prawa, przekroczenie norm i przepisów w trakcie realizacji umowy oraz zawinione zaniedbania.
6) Terminowe wykonanie robót budowlanych.
7) Terminowe usuniecie wad, zgodnie z harmonogramem i ze wskazaniami Zamawiającego.
8) Uzyskanie protokołu odbioru wykonanych robót budowlanych.
9) Udzielenie gwarancji na wykonane roboty i wykonywanie rocznych przeglądów gwarancyjnych.
II.1.4) Czy przewiduje sie udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających:
Zamawiający przewiduje możliwości dokonania zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, polegających na wykonaniu pozostałej części przebudowy drogi określonej w dokumentacji.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.33.20-8, 45.23.32.20-7.
II.1.6) Czy dopuszcza sie złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza sie złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2011.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM
I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie jest wymagane.

III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje sie udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTEPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie wynikające z art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie min. 1 roboty budowlanej w branży drogowej, w zakresie budowy, rozbudowy lub przebudowy dróg w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (referencje, protokoły odbioru, zaświadczenia)
III.3.3) Potencjał techniczny.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie wynikające z art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże dysponowanie: osobą kierownika robót, który posiada: a) co najmniej uprawnienia w specjalności drogowej do kierowania robotami budowlanymi z ograniczeniami zgodnie z ustawa Prawo budowlane (tj. Dz.U.10.243.1623) lub b) inne, równoważne uprawnienia zezwalające na wykonywanie tych samych czynności.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie wynikające z art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

III.4) INFORMACJA O OSWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJA DOSTARCZYC WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTEPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
a) wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
b) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrole jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacja o podstawie do dysponowania tymi osobami oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia.
b) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania sie o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Kosztorys ofertowy z wykazem cen jednostkowych (formularz Zamawiającego).

III.7) Czy ogranicza sie możliwość ubiegania sie o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie.


SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje sie istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian:
1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgoda obu Stron wyrażona na piśmie w formie aneksu, pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian zawartej umowy w następujących przypadkach:
a) jeżeli zmianie ulegnie urzędowa stawka VAT na roboty objęte umowa dopuszcza sie zmianę ceny za realizacje przedmiotu zamówienia według zasady, że do wartości netto przedmiotu zamówienia doliczona zostanie nowa wartość podatku VAT;
b) jeżeli z przyczyn losowych lub organizacyjnych zajdzie potrzeba zmiany osób wymienionych w niniejszej umowie, dopuszcza sie wprowadzenie zmian pod warunkiem, że nowe osoby będą posiadały wymagane w SIWZ kwalifikacje;
c) jeżeli wystąpią niekorzystne warunki atmosferyczne, dopuszcza sie zmianę terminu realizacji robót.
d) jeżeli wystąpi działanie siły wyższej lub okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy dopuszcza sie zmianę terminu i ceny realizacji przedmiotu zamówienia;
e) jeżeli wystąpią okoliczności powodujące nieistotne zmiany w treści oferty lub umowy, dopuszcza się wprowadzenie tych zmian;
f) jeżeli zmiana umowy będzie korzystna dla Zamawiającego, dopuszcza sie wprowadzenie tych zmian.
3. Zmiana umowy nastąpić może z inicjatywy Zamawiającego lub Wykonawcy poprzez przedstawienie drugiej stronie propozycji zmian w formie pisemnej.
4. Zmiana umowy może nastąpić do terminu określonego w § 2 niniejszej umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bippowiat.tuchola.pl
Specyfikacje istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Tucholi, ul. Przemysłowa 6, 89-500 Tuchola.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.08.2011 godzina 12:00,
miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Tucholi, ul. Przemysłowa 6, 89-500 Tuchola, biuro nr 1.
IV.4.5) Termin związania oferta: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje sie unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie.

DO POBRANIA:

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia:

  SIWZ_ZDP3450_8_2011 (748kB) word

Załącznik nr 1 do SIWZ - druk oferty:

  SIWZ_Z1_ZDP3450_8_2011 (88kB) word

Załącznik nr 2 do SIWZ - I oświadczenie:

  SIWZ_Z2_ZDP3450_8_2011 (73kB) word

 Załącznik nr 3 do SIWZ - Wykaz robót budowlanych:

  SIWZ_Z3_ZDP3450_8_2011 (77kB) word

Załącznik nr 4 do SIWZ - Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia:

  SIWZ_Z4_ZDP3450_8_2011 (77kB) word

UWAGA! Zmiana treści załącznika nr 5 do SIWZ - II oświadczenie:

  SIWZ_Z5_ZM_ZDP3450_8_2011 (83kB) word

Załącznik nr 6 do SIWZ - III oświadczenie:

  SIWZ_Z6_ZDP3450_8_2011 (72kB) word

Załącznik nr 7 do SIWZ - wzór umowy:

  SIWZ_Z7_ZDP3450_8_2011 (664kB) word

Załącznik nr 8 do SIWZ - wzór karty gwarancyjnej:

  SIWZ_Z8_ZDP3450_8_2011 (33kB) word

Załącznik nr 9 do SIWZ - kosztorys ofertowy:

  SIWZ_Z9_ZDP3450_8_2011 (55kB) pdf

Załącznik nr 10 do SIWZ - dokumentacja techniczna:

D1_ZDP3450_8_2011 (156kB) pdf D2_ZDP3450_8_2011 (410kB) pdf

D3_ZDP3450_8_2011 (366kB) pdf D4_ZDP3450_8_2011 (218kB) pdf

D5_ZDP3450_8_2011 (88kB) pdf D6_ZDP3450_8_2011 (51kB) pdf


 
Umieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych dnia: 18.07.2011 r. pod nr  196023 - 2011  
Umieszczono w BIP Powiatu Tucholskiego (strona internetowa) dnia: 18.07.2011 r.
Wywieszono na tablicy ogłoszeń Zarządu Dróg Powiatowych w Tucholi dnia: 18.07.2011 r.

metryczka


Opublikował: Magdalena Gocek-Kalkowska (18 lipca 2011, 18:28:03)

Ostatnia zmiana: Magdalena Gocek-Kalkowska (3 sierpnia 2011, 12:46:02)
Zmieniono: dodano wynik postępowania

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1576