zamówienie na:

Dostawę masy bitumicznej układanej na zimno

zamawiający: Zarząd Dróg Powiatowych w Tucholi
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy: ZDP3450-20/2011
wartość: pomiędzy 14 000 euro a progami unijnymi
termin składania ofert: 7 listopada 2011  12:00
wynik postępowania: wybór najkorzystniejszej oferty 




ZAMAWIAJĄCY:
Zarząd Dróg Powiatowych w Tucholi
ul. Przemysłowa 6, 89-500 Tuchola
NIP: 561–13–30–172, REGON: 092361628
tel./fax: (52) 55 90 112, (52) 52 46 573
e-mail: zdp@tuchola.pl
strona: www.bippowiat.tuchola.pl

Postępowanie nr: ZDP 3450 – 20/2011
 

OGŁOSZENIE O WYNIKU POSTĘPOWANIA:

WYNIK_ZDP3450_20_2011 (157kB) pdf

Z wyłonionym Wykonawcą zostanie zawarta umowa nr ZDP3450-20/2011 do dnia 30.11.2011 roku.

Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej określone w dziale VI "Środki ochrony prawnej" ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (T. Jedn. Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.).


 

OGŁOSZENIE


ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W TUCHOLI


ogłasza przetarg nieograniczony


o wartości zamówienia pomiędzy 14.000 euro a progami unijnymi określonymi
na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp.
 

Tuchola: Dostawa masy bitumicznej układanej na zimno

Numer ogłoszenia: 356938 - 2011; data zamieszczenia: 28.10.2011

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Tucholi , ul. Przemysłowa 6, 89-500 Tuchola, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 5590112, faks 052 5590112.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa masy bitumicznej układanej na zimno.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mieszanki mineralno - asfaltowej układanej na zimno, spełniającego wymienione wymagania: WYMAGANIA DLA MIESZANKI MINERALNO - ASFALTOWEJ UKŁADANEJ NA ZIMNO: a) mieszanka ma posiadać aprobatę techniczną Instytutu Badawczego Dróg i Mostów lub dokument równoważny, b) zamawiana mieszanka mineralno - asfaltowa układana na zimno będzie stosowana do naprawy bitumicznych nawierzchni drogowych, c) mieszanka mineralno - asfaltowa musi być pakowana w workach po 25 kg, d) Zamawiający będzie realizował zlecenie w częściach, zgodnie ze swoimi potrzebami. e) Wykonawca będzie realizować zamówienie na podstawie zlecenia Zamawiającego. f) Zamawiający podczas trwania umowy będzie miał prawo do żądania aktualnych atestów, deklaracji zgodności lub badań laboratoryjnych przedmiotu zamówienia. ZASADY DOSTAW: a) Szacunkowe zapotrzebowanie Zamawiającego: 250 ton. b) Zamawiający będzie zamawiał dostawy według swoich potrzeb, ale łączna ilość dostaw nie może przekroczyć 250 ton. c) Jednorazowa dostawa będzie obejmować do 4 ton. d) Wykonawca zapewnia transport przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego, na ul. Przemysłową 6 w Tucholi. e) Kolejne dostawy będą wykonywane w ciągu 5 dni roboczych od momentu zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego lub w innym terminie uzgodnionym przez strony. OBOWIĄZKI WYKONAWCY: Do obowiązków Wykonawcy należy: a) zapewnienie dostaw o wymaganych parametrach, zgodnie z potrzebami Zamawiającego; b) zapewnienie środków transportu do siedziby Zamawiającego; c) terminowa realizacja dostaw; d) wystawienie faktury i dostarczenie jej do Zamawiającego.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.37.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie jest wymagane.

III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie.

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie wynikające z art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie wynikające z art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
III.3.3) Potencjał techniczny.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie wynikające z art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie wynikające z art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie wynikające z art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
 
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
-         oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia,
-         aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: –
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
-         nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,
-         nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Aprobata techniczna Instytutu Badawczego Dróg i Mostów lub równoważny dokument.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie


SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak.
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian:
DOPUSZCZALNE ZMIANY UMOWY: 1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu, pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian zawartej umowy w następujących przypadkach: a) jeżeli Zamawiający nie wykorzysta limitu szacunkowej ilości dostaw przewidzianej w umowie dopuszcza się zmianę terminu z § 2; b) jeżeli zmianie ulegnie urzędowa stawka VAT na dostawy objęte umową dopuszcza się zmianę ceny za realizację przedmiotu zamówienia, zgodnie z zasadą, że do ceny netto zostanie doliczona aktualna stawka podatku VAT; c) jeżeli wystąpią okoliczności niemożliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy dopuszcza się zmianę terminu i ceny realizacji przedmiotu zamówienia; d) jeżeli wystąpią okoliczności powodujące nieistotne zmiany w treści oferty lub umowy, dopuszcza się wprowadzenie tych zmian w umowie; e) jeżeli zmiana jest korzystna dla Zamawiającego, dopuszcza się wprowadzenie tych zmian w umowie. 3. Za zgodą stron, bez konieczności sporządzania aneksu do umowy, dopuszcza się wcześniejsze zakończenie realizacji przedmiotu zamówienia niż termin określony w § 2 niniejszej umowy w przypadku wcześniejszego wykorzystania limitu dostaw. 4. Zmiana umowy nastąpić może z inicjatywy Zamawiającego lub Wykonawcy poprzez przedstawienie drugiej stronie propozycji zmian w formie pisemnej. 5. Zmiana umowy może nastąpić do terminu określonego w § 2 niniejszej umowy. 6. Propozycja zmiany powinna zawierać przyczynę wprowadzenia zmian.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bippowiat.tuchola.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Tucholi, ul. Przemysłowa 6, 89-500 Tuchola.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:

07.11.2011 godzina 12:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Tucholi, ul. Przemysłowa 6, 89-500 Tuchola, biuro nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:  nie.
 
 

DO POBRANIA:

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia:

  SIWZ_ZDP3450_20_2011 (724kB) word  

Załącznik nr 1 do SIWZ - druk oferty:

  SIWZ_Z1_ZDP3450_20_2011 (90kB) word  

Załącznik nr 2 do SIWZ - I oświadczenie:

  SIWZ_Z2_ZDP3450_20_2011 (73kB) word

 Załącznik nr 3 do SIWZ - II oświadczenie:

  SIWZ_z3_ZDP3450_20_2011 (83kB) word

Załącznik nr 4 do SIWZ - wzór umowy:

  SIWZ_Z4_ZDP3450_20_2011 (633kB) word


Umieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych dnia: 28.10.2011 r. pod nr  356938 - 2011  
Umieszczono w BIP Powiatu Tucholskiego (strona internetowa) dnia: 28.10.2011 r.
Wywieszono na tablicy ogłoszeń Zarządu Dróg Powiatowych w Tucholi dnia: 28.10.2011 r.

metryczka


Opublikował: Magdalena Gocek-Kalkowska (28 października 2011, 13:01:53)

Ostatnia zmiana: Magdalena Gocek-Kalkowska (8 listopada 2011, 09:01:39)
Zmieniono: dodano wynik postępowania

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1329