6

Protokół nr 6/2003
z posiedzenia Komisji Rewizyjnej w dniu 5 listopada 2003 r.

Obecni wg załączonej listy obecności oraz p. Wiktor Metkowski - Wicestarosta Tucholski, p. S. Sobczak - Z-ca Naczelnika Wydziału Edukacji, Zdrowia, Kultury i Kultury Fizycznej, p. Stanisław Rzepiński - Z-ca Naczelnika Wydziału Geodezji, Gospodarki Nieruchomościami i Zasobami Przyrody.

Porządek posiedzenia:
1. Omówienie kontroli w zakresie tworzenia i wykorzystania Powiatowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.
2. Omówienie kontroli w Starostwie Powiatowym w zakresie funkcjonowania spółki "Szpital Tucholski".
3. Omówienie odpowiedzi Starosty Tucholskiego na wystąpienie pokontrolne dotyczące przedsięwzięć termomodernizacyjnych.
4. Przygotowanie kontroli:
- Powiatowy Urząd Pracy,
- PCPR, Dom Dziecka, DPS.
5. Sprawy różne.

Ad. 1.
Omówienia protokołu i wniosków pokontrolnych dokonano w obecności Zastępcy Naczelnika Wydziału GGNiZP pana Stanisława Rzepińskiego. Nie wniesiono uwag do protokołu.
Ad. 2.
Omówienia protokołu i wniosków pokontrolnych dokonano w obecności pana Wicestarosty Wiktora Metkowskiego i p. Sylwii Sobczak.
W wyniku dyskusji doprecyzowano jeden wniosek Komisji Rewizyjnej.
Ad. 3.
W związku z otrzymaniem odpowiedzi od Starosty Tucholskiego na wystąpienie pokontrolne z kontroli przeprowadzonej w zakresie inwestycji termomodernizacyjnych obiektów powiatowych Komisja Rewizyjna upoważniła Przewodniczącą do wystąpienia do Zarządu Powiatu o jej uzupełnienie.
Ad. 4.
Zdecydowano o przeprowadzeniu kontroli w Powiatowym Urzędzie Pracy - zgodnie z planem.
Plan kontroli:
" współpraca ze Starostwem, organami administracji rządowej i samorządowej, radami zatrudnienia itp.,
" zasady przyznawania i umarzania udzielanych pożyczek z Funduszu Pracy:
- efektywności,
- statystyka,
" przypadki odmowy przyznania lub pozbawienia świadczeń finansowych z Funduszu Pracy w okresie I-IX.2003 r.,
" bezrobotne osoby niepełnosprawne:
- formy aktywizacji zawodowej,
- możliwości zatrudnienia,
- statystyka,
" wykonanie planu finansowego za okres I-IX.2003,
" wykorzystanie składników majątkowych PUP,
" realizacja ustawy o zamówieniach publicznych:
- stosowane procedury,
- dokumentacja przetargowa.
Termin kontroli: 25.11.2003 r.
Osoby kontrolujące: Małgorzata Oller, Jerzy Adamczak.

Zdecydowano również o przeprowadzeniu kontroli (zgodnie z planem) w PCPR, Domu Dziecka i DPS w Wysokiej.
Plan kontroli:
" realizacja zadań statutowych Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w tym nadzór na Domem Dziecka i Domem Pomocy Społecznej,
" wykonanie planów finansowych za okres I-IX.2003 r.,
" realizacja ustawy o zamówieniach publicznych: PCPR, DD, DPS
- stosowane procedury przetargowe,
- dokumentacja przetargowa.
Termin kontroli: 25.11.2003 r.
Osoby kontrolujące: Anna Ziegler, Michał Mróz, Wojciech Kroplewski.
Ad. 5.
Omówiono zagadnienia związane z pracą Komisji do końca 2003 r.

Na tym posiedzenie zakończono.

                                                       Protokołowała: Przewodnicząca Komisji

                                                                                 Małgorzata Oller

metryczka


Wytworzył: Małgorzata Oller (5 listopada 2003)
Opublikował: Elżbieta Błaszczyk (28 lutego 2005, 14:40:07)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 2517