Wymagane dokumenty

Wymagane dokumenty w rekrutacji do klas pierwszych 
Technikum Leśnego w Tucholi
im. Adama Loreta
na rok szkolny 2014/2015

Wstępne dokumenty rekrutacji do Technikum Leśnego
W procesie rekrutacji kandydaci do klas pierwszych Technikum Leśnego w Tucholi im. Adama Loreta do dnia 23 czerwca 2014 roku do godz. 15.00 składają osobiście w sekretariacie lub też przesyłają pocztą na adres szkoły następujące dokumenty:
1) wniosek o przyjęcie do szkoły (170kB) pdf
2) trzy zdjęcia legitymacyjne.


Ostateczne dokumenty rekrutacji do Technikum Leśnego
Do dnia 30 czerwca 2014 roku do godz. 15.00 kandydaci składają osobiście w sekretariacie lub też przesyłają pocztą na adres szkoły następujące dokumenty:
1) oryginał świadectwa ukończenia gimnazjum,
2) zaświadczenie Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej o szczegółowych wynikach egzaminu gimnazjalnego,
3) kartę zdrowia,
4) zaświadczenie o braku przeciwwskazań do podjęcia nauki w zawodzie technika leśnika wydane przez lekarza medycyny pracy na podstawie skierowania na badania wystawionego przez Technikum Leśne w Tucholi im. Adama Loreta,
5) oryginały wydanych przez Kuratora zaświadczeń potwierdzających uzyskanie przez kandydata tytułu laureata lub finalisty konkursów organizowanych lub współorganizowanych przez Kuratora Oświaty,
6) oryginały wydanych przez odpowiednią instytucję lub organizację dyplomów i zaświadczeń poświadczających osiągnięcia sportowe lub artystyczne a także działalność wykonywaną w ramach wolontariatu.

Dokumenty kandydatów przyjętych do Technikum Leśnego
Do dnia 8 lipca 2014 roku do godz. 12.00 kandydaci składają osobiście w sekretariacie lub przesyłając pocztą na adres szkoły pisemne potwierdzenie woli podjęcia nauki w Technikum Leśnym w Tucholi im. Adama Loreta na druku według ustalonego wzoru.

Wzory dokumentów
Wszystkie dokumenty składane przez kandydatów w procesie rekrutacji do Technikum Leśnego im. Adama Loreta oraz na kwalifikacyjne kursy zawodowe na drukach według ustalonego wzoru dostępne są w sekretariacie szkoły oraz na stronie internetowej.

Zaświadczenie o braku przeciwwskazań
W procesie rekrutacji do Technikum Leśnego im. Adama Loreta wymagane jest złożenie przez kandydata zaświadczenia o braku przeciwwskazań do podjęcia nauki i pracy w zawodzie technik leśnik. Zaświadczenie to jest wydawane wyłącznie przez lekarza medycyny pracy na podstawie skierowania na badanie wystawionego przez Technikum Leśne w Tucholi im. Adama Loreta. Skierowanie na badania lekarskie dostępne jest wyłącznie w sekretariacie szkoły lub też podczas akcji informacyjnych organizowanych przez szkołę.

Składanie dokumentów
Dokumenty wymagane w procesie rekrutacji do Technikum Leśnego im. Adama Loreta oraz na kwalifikacyjne kursy zawodowe kandydaci mogą składać osobiście w sekretariacie szkoły lub też wysłać pocztą na adres szkoły: Technikum Leśne w Tucholi im. Adama Loreta, ul. Nowodworskiego 9-13, 89-500 Tuchola z dopiskiem REKRUTACJA 2014.


Załączniki:
wniosek o przyjęcie do szkoły (170kB) pdf

metryczka


Wytworzył: Rafał Kubicki (3 marca 2014)
Opublikował: Rafał Kubicki (3 marca 2014, 17:14:48)

Ostatnia zmiana: Rafał Kubicki (17 kwietnia 2014, 09:47:35)
Zmieniono: poprawiono link

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 2732