Rejestr – rok 2012

Zarządzenie 9/2012 Dyrektora Domu Dziecka w Tucholi z dnia 22.11.2012
w sprawie: powołania Komisji Inwentaryzacyjnej

Zarządzenie 8/2012 Dyrektora Domu Dziecka w Tucholi z dnia 31.08.2012
w sprawie: wprowadzenia Katalogu procedur postępowania w Domu Dziecka
               w Tucholi.
 
Zarządzenie 7/2012 Dyrektora Domu Dziecka w Tucholi z dnia 28.06.2012
w sprawie: wprowadzenia zasad (polityki) rachunkowości.

Zarządzenie 6/2012 Dyrektora Domu Dziecka w Tucholi z dnia 23.05.2012
w sprawie: Regulaminu Kieszonkowego dla wychowanków.
 
Zarządzenie 5/2012 Dyrektora Domu Dziecka w Tucholi z dnia 15.02.2012
w sprawie: wprowadzenia instrukcji : Inwentaryzacyjnej, Magazynowej,
               Kasowej, Obiegu i kontroli dokumentów finansowo – księgowych,
               Zakładowego planu kont.
 
Zarządzenie 4/2012 Dyrektora Domu Dziecka w Tucholi z dnia 07.02.2012
w sprawie: powołania komisji do opracowywania harmonogramów pracy 
               wychowawców.
 
Zarządzenie 3/2012 Dyrektora Domu Dziecka w Tucholi z dnia 05.01.2012
w sprawie: ustalenia czasu pracy pracowników merytorycznych.
 
Zarządzenie 2/2012 Dyrektora Domu Dziecka w Tucholi z dnia 05.01.2012
w sprawie: zwiększenia wysokości stawki żywieniowej.
 
Zarządzenie 1/2012 Dyrektora Domu Dziecka w Tucholi z dnia 02.01.2012
w sprawie: ustalenia wysokości pogotowia kasowego.
 


metryczka


Wytworzył: Iwona Olszewska (23 stycznia 2012)
Opublikował: Iwona Olszewska (23 stycznia 2012, 13:10:09)

Ostatnia zmiana: Iwona Olszewska (29 listopada 2012, 15:28:06)
Zmieniono: aktualizacja

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 4424