zamówienie na:

Dostawę mieszanki mineralno – asfaltowej układanej na zimno

zamawiający: Zarząd Dóg Powiatowych w Tucholi
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy:
wartość: pomiędzy 14000 euro a progami unijnymi
termin składania ofert: 9 stycznia 2008  10:30
wynik postępowania: W przeprowadzonym postępowaniu wpłynęły 3 oferty: (1) Przedsiębiorstwa Drogowo -Inżynieryjnego KAREX, ul. Iwonicka 12, 62-800 Kalisz - oferta otrzymała 91,52 punktów; (2) Przedsiebiorstwa Drogowego EMULEX Sp. z o.o., ul. Czesława Tańskiego 16, 73-102 Stargard Szczeciński - oferta otrzymała 91,11 punktów, (3) POL-DRÓG Chojnice Sp. z o.o., ul. Bydgoska 16, 89 - 600 Chojnice - oferta otrzymała 100,00 punktów. Kryterium - cena 100%. Jako najkorzystniejszą i spełniającą wszystkie wymogi formalne wybrano OFERTĘ NR 3 złożoną przez POL-DRÓG Chojnice Sp. z o.o. oferującą 500,20 zł/tonę mieszanki mineralno - asfaltowej układanej na zimno. Łączna wartość zamówienia za 100 ton wynosi 50 020,00 zł. 




Zgodnie z art. 67, ust. 1, pkt. 7, zapisami SIWZ oraz zawartą umową nr ZDP3450-19/2007 z dn. 04.02.2008 r. na zamówienie podstawowe, Zamawiający udzielił zamówienia uzupełniającego Wykonawcy wyłonionemu w drodze niniejszej procedury, podpisując z nim umowę nr ZDP3450-19/2007/2/UZUP/2008 w dniu 29.09.2008 roku.

 

Z wyłonionym Wykonawcą zawarto umowę nr ZDP 3450 - 19/2007 w dniu 04.02.2008 roku.

OGŁOSZENIE

ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W TUCHOLI

 89-500 Tuchola, ul. Przemysłowa 6, tel. (0 52) 55 90 112, fax. (0 52) 55 90 112,


ogłasza przetarg nieograniczony


o wartości zamówienia pomiędzy 14.000 euro a progami unijnymi określonymi na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp na:
 
Dostawę mieszanki mineralno – asfaltowej układanej na zimno
 
Kod CPV:  28.81.37.00 – 1
 
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zostaje udostępniona nieodpłatnie na stronie internetowej Powiatu Tucholskiego: www.bippowiat.tuchola.pl, w zakładce „Zamówienia publiczne”.
 

SIWZ_dostawa_masa_na_zimno_XII_2007 (701kB) plik


Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup przez Zamawiającego mieszanki mineralno – asfaltowej układanej na zimno, stosowanej do naprawy bitumicznych nawierzchni drogowych, pakowanej
w workach po 25 kg.
Szacunkowa wielkość zamówienia:        100 ton.
Zamawiający zastrzega, że podana ilość 100 ton jest jedynie ilością szacunkową
i faktyczne zamówienie może ulec wahaniom. Wykonawca będzie realizować zamówienie na podstawie zlecenia  Zamawiającego według jego potrzeb. Zamówienie powinno być zrealizowane nie później jednak niż w ciągu 3 dni od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego. Zamawiający w każdym czasie trwania umowy będzie miał prawo do żądania aktualnych atestów, deklaracji zgodności lub badań laboratoryjnych przedmiotu zamówienia.
Przewiduje się możliwość dokonania zamówień uzupełniających zgodnie
z art. 67 ust. 1 pkt. 7 Prawa zamówień publicznych.
Nie dopuszcza się możliwości składania ofert wariantowych.
Nie dopuszcza się możliwości składania ofert częściowych.
 
Termin wykonania zadania: 31.12.2008 r.
 
Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest:
1.       Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych,
2.       Posiadanie przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
3.       Spełnianie warunków art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych.
W celu weryfikacji czy Wykonawcy spełniają warunki udziału w postępowaniu każdy Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty:
1.       Oświadczenie wymagane art. 22 ust 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych – wg wzoru zamieszczonego w SIWZ.
2.       Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do działalności gospodarczej. Dopuszcza się inne dokumenty potwierdzające uprawnienia do występowania w obrocie prawnym (opatrzone zapisem zgodność odpisu z oryginałem - data i podpis) – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert – załącznik 1;
3.       Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – załącznik 2;
4.       Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – załącznik 3;
5.       Wykaz minimum 2, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, dostaw mieszanki mineralno – asfaltowej, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, o łącznej wartości odpowiadającej wartości przedmiotu zamówienia. Należy podać wartości dostaw oraz daty i miejsca wykonania. Ponadto, należy załączyć minimum 2 referencje potwierdzające staranność i terminowość wykonanych dostaw. – załącznik 4;
6.       Atesty, deklaracje zgodności, badania laboratoryjne lub aprobaty techniczne przedmiotu zamówienia potwierdzające jego jakość – załącznik 5.
 
Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie wg formuły „spełnia / nie spełnia”.
 
W postępowaniu wadium nie jest wymagane.
 
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena – 100%.
 
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie i zaadresować następująco:
 
Adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Tucholi
ul. Przemysłowa 6, 89-500 Tuchola.
OFERTA NA:
Dostawę mieszanki mineralno – asfaltowej układanej na zimno
oraz „Nie otwierać przed terminem otwarcia ofert
w nieprzekraczalnym terminie do 09.01.2008 r. do godz. 10.30 w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Tucholi (adres jak wyżej), w biurze nr 1.
 
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 09.01.2008 r. godz. 10:45 w siedzibie Zamawiającego – pokój nr 5.
 
Termin związania ofertą – 30 dni od terminu składania ofert.
 
Informacje nt.: zamiaru zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów, przewidywanego wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej – nie dotyczy
 
Umieszczono w Portalu UZP dnia: 11.12.2007 r. z nr: 247083 – 2007

metryczka


Opublikował: Magdalena Gocek (11 grudnia 2007, 15:10:20)

Ostatnia zmiana: Magdalena Gocek (17 października 2008, 12:38:20)
Zmieniono: usunięto omyłkę oczywistą

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1579