zamówienie na:

Dostawa oleju opałowego lekkiego.

zamawiający: Dom Pomocy Społecznej
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy:
wartość: poniżej progów unijnych
termin składania ofert: 30 kwietnia 2008  11:00
wynik postępowania: dokonano wyboru oferty najkorzystniejszej 




OGŁOSZENIE O WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ

Zamawiający:
Dom Pomocy Społecznej
Wysoka 16, 89-502 Raciąż

Wysoka, dnia 07 kwietnia 2008 roku

Na podstawie art. 92 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. 2007 r. Nr 223 poz. 1655), zawiadamiam, że w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę oleju opałowego lekkiego Zamawiający wybrał do realizacji ww. zamówienia ofertę wykonawcy:

P.H.U „PETROMOT”
ul. Konińska 45 , 62-560 Skulsk

W przedmiotowym postępowaniu ww. wykonawca złożył najkorzystniejszą ofertę.

Przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia złożono 3 oferty przez następujących wykonawców:
Nr 1 „MORFEUSZ” –Technika Grzewcza Sp. z o.o. ul. Dworcowa 39 , 88-230 Piotrków Kujawski
Nr 2 P.H.U „PETROMOT” ul. Konińska 45 , 62-560 Skulsk
Nr 3 Firma „TANK” Sp.J W. Konczalski M.Konczalski ul. Chrzanowskiego 11, 87-100 Toruń

Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert:

Wyboru oferty najkorzystniejszej dokonano na podstawie następującego kryterium: cena – 90 %, termin -10 %

Numer oferty Przyznane punkty   Przyznane punkty     Łączna liczba punktów
                     w kryterium cena    w kryterium termin      
     Nr 1                  90,00                      5,42                       286,26
     Nr 2                  88,53                    10,00                       295,59
     Nr 3                  88,68                      9,67                       295,05


Dyrektor
/-/ Andrzej Bąkowski


Wysoka, dnia 23 kwietnia 2008 roku

Na podstawie art. 38 ust 2 w związku z art. 38 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. 2007r. nr 223 poz. 1655) udzielam wyjaśnień na zapytania dotyczące Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w postępowaniu w trybie przetargu nieograniczonego na „Dostawę oleju opałowego lekkiego”, które wpłynęły do Zamawiającego:

Pytanie:
1. Czy Zamawiający dopuszcza zmianę zapisu par XVIII, punkt 3 specyfikacji w następującym brzmieniu:
Wykonawca pokreśli cenę za 1 tys. litrów oleju opałowego w następujący sposób:
- do ceny hurtowej producenta obowiązującej na dzień 25 kwietnia 2008 roku należy dodać marżę lub upust wykonawcy (do oferty należy dołączyć informację o cenie hurtowej producenta obowiązującą na dzień 25.04.2008 r. podawanej na jego stronie internetowej)
2. W związku z powyższym proponujemy wykreślenie w par XVIII punktu 5.
3. W par. XVIII punkt 6 w brzmieniu:
Marża lub upust określony przez wykonawcę ustalony jest na okres ważności umowy i nie podlega zmianom.

Odpowiedź:
Zamawiający nie dopuszcza zmiany Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w niniejszym postępowaniu w brzemieniu proponowanym przez Wykonawcę.

Powyższe wyjaśnienia zostaną przekazane wykonawcom, którym przekazano Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia i są dla nich wiążące. Zatem należy je uwzględnić przy sporządzaniu oferty. Niniejszy dokument jest również dostępny na stronie internetowej www.bippowiat.tuchola.pl.


Dyrektor
/-/ Andrzej Bąkowski






Zamawiający:

Dom Pomocy Społecznej w Wysokiej
89-500 Raciąż,
tel /fax 052 5592353
e-mail: dps.wysoka@wp.pl
www.bippowiat.tuchola.pl

Ogłasza przetarg nieograniczony o wartości poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. 2007r. Nr 223 poz. 1655)

dostawa oleju opałowego lekkiego

Wspólny Słownik Zamówień CPV: 23.12.21.00-9

Przedmiotem zamówienia jest lekki olej opałowy EKOTERM PLUS produkcji PKN Orlen S.A. w Płocku.Opis przedmiotu zamówienia:
Dostawy okresowo powtarzające się według potrzeb zamawiającego
w ilości około 35000 litrów w trakcie obowiązywania umowy.
Jednorazowa ilość tankowania – około 4000 litrów.

Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać u Zamawiającego w pokoju administracji.
Specyfikacja jest zamieszczona na stronie www.bippowiat.tuchola.pl

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
O udzielenie zamówienia, mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) Spełniają warunki art. 22 ust. 1 ustawy.
2) Nie podlegają wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na postawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy;
3) Dysponują pojazdem przystosowanym do przewozu oleju opałowego wyposażonym w legalizowany licznik tankowania.

4) W ciągu ostatnich 3 lat wykonali jako główny wykonawca co najmniej 2 zadania o łącznej ilości min 35.000 litrów odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały należycie wykonane.
5) Zaproponują termin płatności nie krótszy niż 30 dni od dnia dostarczenia faktury.
6) Spełniają pozostałe warunki określone w SIWZ.
Zamawiający oceniać będzie jedynie oferty ważne, spełniające wymagania ustawy Prawo zamówień publicznych i warunki niniejszej specyfikacji.
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły „spełnia – nie spełnia” na podstawie informacji zawartych w złożonych dokumentach.
Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania z zastrzeżeniem art. 26 ust 3 ustawy.
Zamawiający dokona oceny spełniania tych warunków na podstawie wymaganych dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawców.
Wykonawca, ubiegający się o zamówienie publiczne, musi załączyć do oferty wymagane oświadczenia lub dokumenty:
1) Wypełniony formularz oferty;
2) Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w SIWZ wynikające i określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz, że nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy;
3) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Zamawiający żąda następujących dokumentów:
a. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
b. Koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy zakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym;
4) W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów:
a.wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca wg zał. nr 4;
b.Doświadczenie zawodowe – wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie (zał. Nr 3).
Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
Przedmiot zamówienia będzie realizowany od dnia zawarcia umowy do 31 marca 2009 roku.
Oferty należy składać u Zamawiającego w pokoju administracji.

Termin składania ofert upływa dnia 30.04.2008 r. o godz.11:00.
Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni.
Osobą uprawnioną do kontaktu z wykonawcami jest:
Kazimierz Bucholc – kierownik zaopatrzenia DPS Wysoka.

Otwarcie ofert nastąpi dnia 30.04.2008 r. o godz. 11:30 w siedzibie Zamawiającego w pokoju administracji.
Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie:
A. Cena - 90 %
B. Termin płatności -10 %


Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.
Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie zamierza stosować aukcji elektronicznej.


Dyrektor
/-/ Andrzej Bakowski


Ogłoszenie o wszczęciu postępowania zamieszczono na stronie portalu Urzędu Zamówień Publicznych www.portal.uzp.gov.pl dn. 15-04-2008
Ogłoszenie o wszczęciu postępowania zamieszczono na stronie www Zamawiającego www.bippowiat.tuchola.pl dn 15-04-2008
Ogłoszenie o wszczęciu postępowania zamieszczono w siedzibie Zamawiającego dn.15-04-2008

Załączniki:
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (139kB) pdf
Formularz ofertowy (38kB) pdf
Oświadczenie (46kB) pdf
Doświdczenie zawodowe (22kB) pdf
Potencjał techniczny (19kB) pdf
Wzór umowy (40kB) pdf


metryczka


Opublikował: Estera Gwizdała (15 kwietnia 2008, 15:18:58)

Ostatnia zmiana: Estera Gwizdała (7 maja 2008, 13:08:16)
Zmieniono: wybór oferty najkorzystniejszej

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1281