zamówienie na:

Przebudowę odcinka drogi powiatowej nr 1017C w miejscowości Śliwice (I etap)

zamawiający: Zarząd Dróg Powiatowych w Tucholi
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy: ZDP3450-8/2010
wartość: pomiędzy 14000 euro a progami unijnymi
termin składania ofert: 8 kwietnia 2010  12:00
wynik postępowania: W przeprowadzonym postępowaniu wpłynęły 2 oferty: (1) Przedsiębiorstwa Budowy Dróg S.A. Starogard Gdański ul. Pomorska 26a, 83-200 Starogard Gdański - oferta otrzymała 100,00 punktów; (2) firmy DEKPOL Sp. z o.o., ul. Gajowa 31, 83-251 Pinczyn - oferta otrzymała 91,63 punkta. Kryterium - cena 100%. Jako najkorzystniejszą i spełniającą wszystkie wymogi formalne Zamawiającego wybrano OFERTĘ NR 1 złożoną przez Przedsiębiorstwo Budowy Dróg S.A. Starogard Gdański oferującą wykonanie przedmiotu zamówienia za 1 275 342,86 zł (brutto).  




Zarząd Dróg Powiatowych
ul. Przemysłowa 6                                                                                              
89-500 Tuchola
NIP: 561–13–30–172
REGON: 092361628
tel./fax: (52) 55 90 112        
e-mail: zdp@tuchola.pl
strona: www.bippowiat.tuchola.pl
 
 
 

OGŁOSZENIE O WYNIKU POSTĘPOWANIA:

WYNIK_ZDP3450_8_2010 (582kB) word

Z wyłonionym Wykonawcą zostanie zawarta umowa nr ZDP3450-8/2010 do dnia 07.05.2010 roku.

Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej określone w dziale VI "Środki ochrony prawnej" ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (T. Jedn. Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.).


ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W TUCHOLI


ogłasza przetarg nieograniczony


o wartości zamówienia pomiędzy 14.000 euro a progami unijnymi określonymi
na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp na:
 
Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1017C w miejscowości Śliwice (I etap)
 
 
Postępowanie nr:      ZDP 3450 – 8/2010
 
Kod CPV:       

45.23.31.20 – 6 Roboty w zakresie budowy dróg
45.23.32.22 – 1 Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45.23.32.00 – 1 Roboty w zakresie nawierzchni różnych
45.23.24.10 – 9 Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45.23.23.10 – 8 Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych
 
Rodzaj zamówienia:  roboty budowlane         
 
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zostaje udostępniona nieodpłatnie na stronie internetowej Powiatu Tucholskiego: www.bippowiat.tuchola.pl, w zakładce „Zamówienia publiczne”.
 

SIWZ_ZDP3450_8_2010 (1389kB) word

 

PYTANIA I ODPOWIEDZI:

ODPOWIEDZI_ZDP3450_8_2010 (620kB) word


Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące swoim zakresem przebudowę odcinka drogi powiatowej nr 1017C (ul. Sychowskiego) w miejscowości Śliwice.

ZAKRES ROBÓT:
a)    poszerzenie jezdni do 6,0 m,
b)    wykonanie warstwy ścieralnej z masy mineralno – bitumicznej,
c)     profilowanie istniejącej nawierzchni,
d)    korekta łuków a skrzyżowaniach,
e)    regulacja zjazdów,
f)     przebudowa i budowa chodników,
g)    budowa elementów spowolnienia ruchu,
h)    wykonanie odwodnienia powierzchniowego,
i)     budowa kanalizacji deszczowej,
j)     przebudowa kanalizacji teletechnicznej,
k)    regulacja urządzeń obcych w pasie drogowym.


Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji technicznej i szczegółowych specyfikacjach technicznych stanowiących załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.  Z dokumentacją techniczną można zapoznać się na stronie internetowej www.bippowiat.tuchola.pl lub w siedzibie Zamawiającego.


PARAMETRY TECHNICZNE ODCINKA DROGI 1017C PO PRZEBUDOWIE:
a)    kategoria drogi – powiatowa,
b)    klasa techniczna – L,
c)     kategoria ruchu – KR-3,
d)    przekrój drogi – 1x2 (1 jezdnia/2pasy ruchu),
e)    długość odcinka – 654 m,
f)     szerokość chodnika – 2,0 m,
g)    szerokość pasa ruchu – 3,0 m,
h)    szerokość jezdni – 6,0 m,
i)      prędkość projektowa – 40 km/h,
j)     odwodnienie – powierzchniowe i przy pomocy kanalizacji deszczowej,
k)    elementy spowalniające ruch – wyniesienie przejścia dla pieszych, azyl na przejściu dla pieszych, załamanie kanałów ruchu, oznakowanie pionowe i poziome.
Po zakończeniu robót, Wykonawca zobowiązany jest uporządkować teren budowy
w zakresie: usuwania gruzu i śmieci, nadania właściwych spadków skarpom oraz przywrócenia do stanu pierwotnego lub innego uzgodnionego z Zamawiającym urządzeń zabezpieczających i oznakowania.

DOK_1_ZDP3450_8_2010 (1675kB) pdf DOK_2_ZDP3450_8_2010 (666kB) pdf

DOK_3_ZDP3450_8_2010 (728kB) pdf DOK_4_ZDP3450_8_2010 (284kB) pdf

DOK_5_ZDP3450_8_2010 (307kB) pdf DOK_6_ZDP3450_8_2010 (377kB) pdf

DOK_7_ZDP3450_8_2010 (344kB) pdf DOK_8_ZDP3450_8_2010 (333kB) pdf

DOK_9_ZDP3450_8_2010 (446kB) pdf DOK_10_ZDP3450_8_2010 (169kB) pdf

DOK_11_ZDP3450_8_2010 (236kB) pdf DOK_12_ZDP3450_8_2010 (253kB) pdf

DOK_13_ZDP3450_8_2010 (139kB) pdf DOK_14_ZDP3450_8_2010 (1661kB) pdf

DOK_15_ZDP3450_8_2010 (518kB) pdf DOK_16_ZDP3450_8_2010 (6442kB) word

DOK_17_ZDP3450_8_2010 (1746kB) word DOK_18_ZDP3450_8_2010 (2586kB) pdf


WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZATRUDNIENIA I FUNDUSZU SZKOLENIOWEGO:
Zamawiający nie stawia wymagań określonych w art. 29 ust 4 ustawy Pzp.


OFERTY CZĘŚCIOWE:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.


OFERTY WARIANTOWE:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.


ZAMÓWIENIA UZUPEŁNIAJĄCE:
Zamawiający nie przewiduje możliwości dokonania zamówień uzupełniających.

DOFINANSOWANIE ZE ŚRODKÓW UNIJNYCH:
Inwestycja ubiega się o dofinansowanie ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko – Pomorskiego. 
Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki pochodzące
z budżetu Unii Europejskiej, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane.

Termin realizacji zamówienia do: 30.07.2010 r.
                      
Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonania oceny spełniania tych warunków:
I. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
a)    posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie wynikające z art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
b)    posiadania wiedzy i doświadczenia;
Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie min. 2 robót budowlanych w branży drogowej, w zakresie budowy, rozbudowy lub przebudowy dróg w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich  rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego,  że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (referencje, protokoły odbioru, zaświadczenia).
c)     dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym;
Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie wynikające z art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
d)    dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże dysponowanie osobą co najmniej 1 kierownika budowy, który posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w branży drogowej bez ograniczeń zgodnie z ustawą Prawo budowlane (Dz.U.06.156.1118 z póz. zm.).
e)    sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie wynikające z art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
II. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp.

 
W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa
w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda załączenia do oferty następujących dokumentów:
1)    I Oświadczenie:  oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których  mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (formularz Zamawiającego);
2)    Wiedza i doświadczenie: wykazu min. 2 robót budowlanych w branży drogowej,
w zakresie budowy, rozbudowy lub przebudowy dróg w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,
z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej
i prawidłowo ukończone;
3)    Potencjał kadrowy: wykazu obejmującego kierownika budowy, który posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w branży drogowej bez ograniczeń zgodnie z ustawą Prawo budowlane (Dz.U.06.156.1118 z póz. zm.).

W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda następujących dokumentów:
1)    II Oświadczenie: oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych;
2)    Odpis z właściwego rejestru: aktualnego odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Zamawiający również żąda następujących dokumentów:
1)    Harmonogram: harmonogramu rzeczowo – finansowego ujmującego rozkład kosztów w czasie realizacji inwestycji (formularz Zamawiającego);
2)    Aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
 
Wadium: nie jest wymagane.
 
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: 
KRYTERIUM I – cena – waga 100%
Każda oferta, niepodlegająca odrzuceniu otrzyma ilość punktów wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem:


             Najniższa cena całkowita           x 100 pkt. x 100%
PKT. = Proponowana cena całkowita                            
 
LICZBA PUNKTÓW = LICZBA PUNKTÓW  KRYTERIUM I
Oferta, która otrzyma najwyższą liczbę punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą.
Obliczenia zaokrągla się do dwóch miejsc po przecinku.
 
Oferta: ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie i zaadresować następująco:
Adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Tucholi
            ul. Przemysłowa 6, 89-500 Tuchola.
OFERTA NA:
Przebudowę odcinka drogi powiatowej nr 1017C w miejscowości Śliwice (I etap)
 
oraz „Nie otwierać przed terminem otwarcia ofert”
 
Na kopercie powinien znaleźć się adres Wykonawcy w formie pieczątki, nadruku lub naklejki oraz telefon kontaktowy.
 
Miejsce składania ofert: ofertę należy złożyć w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Tucholi, ul. Przemysłowa 6, 89 – 500 Tuchola, biuro nr 1.
 
Termin składania ofert: upływa 08.04.2010 roku o godz. 12.00.
 
Termin otwarcia ofert: otwarcie ofert nastąpi 08.04.2010 roku o godz. 12.15 w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych, ul. Przemysłowa 6, 89 – 500 Tuchola, pokój nr 5.
 
Termin związania ofertą: 30 dni od terminu składania ofert.
 
Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej.
 
Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie przewiduje się ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
 
Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej: nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
 
Zamówienia uzupełniające: Zamawiający nie przewiduje możliwości dokonania zamówień uzupełniających.
 
 
Umieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych dnia: 24.03.2010 r. pod nr 65537. – 2010
Umieszczono w BIP Powiatu Tucholskiego (strona internetowa) dnia: 24.03.2010 r.
Wywieszono na tablicy ogłoszeń Zarządu Dróg Powiatowych w Tucholi dnia: 24.03.2010 r.

metryczka


Opublikował: Magdalena Gocek-Kalkowska (24 marca 2010, 16:12:16)

Ostatnia zmiana: Magdalena Gocek-Kalkowska (14 kwietnia 2010, 12:46:54)
Zmieniono: dodano wynik postępowania

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 2156