zamówienie na:

Dostawę emulsji asfaltowej

zamawiający: zarząd Dróg Powiatowych w Tucholi
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy: ZDP3450-12/2010
wartość: pomiędzy 14000 euro a progami unijnymi
termin składania ofert: 9 kwietnia 2010  13:00
wynik postępowania: W przeprowadzonym postępowaniu wpłynęły 4 oferty: (1) Przedsiębiorstwa Budowy Dróg i Mostów Sp. z o.o. w Świeciu, ul. Laskowicka 3, 86–100 Świecie - oferta otrzymała 96,03 punkta; (2) Przedsiębiorstwa Drogowo – Inżynieryjnego KAREX, ul. Piwonicka 12, 62–800 Kalisz, z/s Ociąż, ul. Towarowa 16, 63–460 Nowe Skalmierzyce - oferta otrzymała 98,15 punkta; (3) Wytwórni Materiałów Bitumicznych EMULEX, Irena Kalinowska, ul. Gombrowicza 4, 73–110 Stargard Szczeciński - oferta otrzymała 91,72 punktów; (4) firmy INRECO Emulsja Sp. z o.o., Marcelin 19, 78–422 Gwda Wielka - oferta otrzymała 100,00 punktów. Kryterium - cena 100%. Jako najkorzystniejszą i spełniającą wszystkie wymogi formalne Zamawiającego wybrano OFERTĘ NR 4 złożoną przez firmę INRECO Emulsja Sp. z o.o. oferującą wykonanie przedmiotu zamówienia za 129 808,00 zł (brutto).  




Zarząd Dróg Powiatowych
ul. Przemysłowa 6                                                                                              
89-500 Tuchola
NIP: 561–13–30–172
REGON: 092361628
tel./fax: (52) 55 90 112        
e-mail: zdp@tuchola.pl
strona: www.bippowiat.tuchola.pl 
 

 

OGŁOSZENIE O WYNIKU POSTĘPOWANIA:

WYNIK_ZDP3450_12_2010 (584kB) word

Z wyłonionym Wykonawcą zostanie zawarta umowa nr ZDP3450-12/2010 do dnia 07.05.2010 roku.

Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej określone w dziale VI "Środki ochrony prawnej" ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (T. Jedn. Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.).

 

ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W TUCHOLI


ogłasza przetarg nieograniczony


o wartości zamówienia pomiędzy 14.000 euro a progami unijnymi określonymi
na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp na:
 
 
Dostawa emulsji asfaltowej
 
 
Postępowanie nr: ZDP 3450 – 12/2010
 
Kod CPV: 44.11.37.00 – 2 Materiały do naprawiania nawierzchni drogowych.
 
Rodzaj zamówienia:  dostawy
 
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zostaje udostępniona nieodpłatnie na stronie internetowej Powiatu Tucholskiego: www.bippowiat.tuchola.pl, w zakładce „Zamówienia publiczne”.

SIWZ_ZDP3450_12_2010 (1307kB) word


 
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są dostawy emulsji asfaltowej, kationowej, szybkorozpadowej 65%, służącej do napraw nawierzchni drogowych.

WARUNKI DOSTAWY:
a) Emulsja asfaltowa kationowa K1 – 65 musi spełniać warunki techniczne zawarte
w pozycji „Warunki techniczne. Drogowe kationowe emulsje asfaltowe Em – 94” (IBDiM, 1994);
b) Szacunkowa ilość dostawy: 80 ton;
c) Dostawy będą odbywać się zgodnie z potrzebami Zamawiającego;
d) Wielkość dostaw może ulec zmniejszeniu;
e) Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć emulsję do siedziby Zamawiającego na ul. Przemysłową 6, 89 – 500 Tuchola, w godzinach 7.00 – 15.00, w wyjątkowych sytuacjach dostawy mogą odbyć się w innych godzinach.
f) Dostawa powinna być zrealizowana nie później niż w ciągu 3 dni od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego zapotrzebowania na emulsję asfaltową.
g) Zamawiający dysponuje zbiornikiem na emulsję o pojemności 20 000 litrów. Jednorazowa dostawa może wynieść max 20 000 litrów i będzie uzależniona od ilości miejsca w zbiorniku.


WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZATRUDNIENIA I FUNDUSZU SZKOLENIOWEGO:
Zamawiający nie stawia wymagań określonych w art. 29 ust 4 ustawy Pzp.


OFERTY CZĘŚCIOWE:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.


OFERTY WARIANTOWE:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.


ZAMÓWIENIA UZUPEŁNIAJĄCE:
Zamawiający nie przewiduje możliwości dokonania zamówień uzupełniających.
 
Termin realizacji zamówienia do: 29.10.2010 r.
                      
Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonania oceny spełniania tych warunków:
I. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
a)    posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie wynikające z art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
b)    posiadania wiedzy i doświadczenia;
Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie wynikające z art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
c)     dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym;
Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie wynikające z art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
d)    dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie wynikające z art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
e)    sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie wynikające z art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
II. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp.
 
W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa
w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda załączenia do oferty następujących dokumentów:
1)    I Oświadczenie:  oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których  mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (formularz Zamawiającego).

W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda następujących dokumentów:
1)    II Oświadczenie: oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych;
2)    Odpis z właściwego rejestru: aktualnego odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia
w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy.

W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda w szczególności:
1)    Zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym.

Zamawiający również żąda następujących dokumentów:
1)    Aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
 
Wadium: nie jest wymagane.
 
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: 
KRYTERIUM I – cena – waga 100%
Każda oferta, niepodlegająca odrzuceniu otrzyma ilość punktów wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem:


             Najniższa cena całkowita           x 100 pkt. x 100%
PKT. = Proponowana cena całkowita                            
 
LICZBA PUNKTÓW = LICZBA PUNKTÓW  KRYTERIUM I
Oferta, która otrzyma najwyższą liczbę punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą.
Obliczenia zaokrągla się do dwóch miejsc po przecinku.
 
Oferta: ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie i zaadresować następująco:
Adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Tucholi
            ul. Przemysłowa 6, 89-500 Tuchola.
 
OFERTA NA:
Dostawa emulsji asfaltowej
oraz „Nie otwierać przed terminem otwarcia ofert”
 
Na kopercie powinien znaleźć się adres Wykonawcy w formie pieczątki, nadruku lub naklejki oraz telefon kontaktowy.
 
Miejsce składania ofert: ofertę należy złożyć w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Tucholi, ul. Przemysłowa 6, 89 – 500 Tuchola, biuro nr 1.
 
Termin składania ofert: upływa 09.04.2010 roku o godz. 13.00.
 
Termin otwarcia ofert: otwarcie ofert nastąpi 09.04.2010 roku o godz. 13.15 w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych, ul. Przemysłowa 6, 89 – 500 Tuchola, pokój nr 5.
 
Termin związania ofertą: 30 dni od terminu składania ofert.
 
Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej.
 
Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie przewiduje się ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
 
Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej: nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
 
 
 
Umieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych dnia: 31.03.2010 r. pod nr  72277 – 2010
Umieszczono w BIP Powiatu Tucholskiego (strona internetowa) dnia: 31.03.2010 r.
Wywieszono na tablicy ogłoszeń Zarządu Dróg Powiatowych w Tucholi dnia: 31.03.2010 r.

metryczka


Opublikował: Magdalena Gocek-Kalkowska (31 marca 2010, 19:31:55)

Ostatnia zmiana: Magdalena Gocek-Kalkowska (21 kwietnia 2010, 11:45:22)
Zmieniono: dodano wynik postępowania

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1484