zamówienie na:

Dostawę oleju napędowego

zamawiający: Zarząd Dróg Powiatowych w Tucholi
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy: ZDP3450-15/2010
wartość: pomiędzy 14000 euro a progami unijnymi
termin składania ofert: 15 czerwca 2010  10:00
wynik postępowania: W przeprowadzonym postępowaniu wpłynęły 2 oferty: (1) Przedsiębiorstwa Handlowo - Uslugowo - Produkcyjnego OLPAS Sp. z o.o., ul. Budowlana 2, 89-500 Tuchola - oferta otrzymała 83,53 punkta; (2) Przedsiębiorstwa Komunikacji Samochodowej Chojnice Sp. z o.o., ul. Drzymały 10, 89-600 Chojnice - oferta otrzymała 99,92 punkta. Kryterium I - cena 60%, kryterium II - upust 40%. Jako najkorzystniejszą i spełniającą wszystkie wymogi formalne Zamawiającego wybrano OFERTĘ NR 2 złożoną przez Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej Chojnice Sp. z o.o., ul. Drzymały 10, 89-600 Chojnice, oferujące wykonanie przedmiotu zamówienia za 178 305,98 zł (brutto) z upustem 1,7%.  




Zarząd Dróg Powiatowych
ul. Przemysłowa 6                                                                                              
89-500 Tuchola
NIP: 561–13–30–172
REGON: 092361628
tel./fax: (52) 55 90 112        
e-mail: zdp@tuchola.pl
strona: www.bippowiat.tuchola.pl
 
 

 

OGŁOSZENIE O WYNIKU POSTĘPOWANIA:

WYNIK_ZDP3450_15_2010 (582kB) word

Z wyłonionym Wykonawcą zostanie zawarta umowa nr ZDP3450-15/2010 do dnia 30.06.2010 roku.

Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej określone w dziale VI "Środki ochrony prawnej" ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (T. Jedn. Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.).


 
ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W TUCHOLI


ogłasza przetarg nieograniczony


o wartości zamówienia pomiędzy 14.000 euro a progami unijnymi określonymi
na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp na:
 
 
Dostawa oleju napędowego
 
Postępowanie nr:      ZDP 3450 – 15/2010
                                                    
Kod CPV:                 09.13.41.00 – 8 Olej napędowy.
 
Rodzaj zamówienia:  dostawy
 
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zostaje udostępniona nieodpłatnie na stronie internetowej Powiatu Tucholskiego: www.bippowiat.tuchola.pl, w zakładce „Zamówienia publiczne”.

SIWZ_ZDP3450_15_2010 (1293kB) word


 
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są dostawy oleju napędowego na potrzeby Zarządu Dróg Powiatowych w Tucholi.

WARUNKI DOSTAWY:
Dostawa oleju napędowego realizowana będzie poprzez tankowanie pojazdów i sprzętu Zamawiającego na stacji paliw Wykonawcy mieszczącej się na terenie miasta Tuchola.
Ilość pojazdów i sprzętu Zamawiającego może ulec zmianie w trakcie realizacji zlecenia.
Zamawiający w czasie trwania umowy będzie miał prawo do żądania aktualnych atestów, deklaracji zgodności lub badań laboratoryjnych przedmiotu zamówienia.
Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia stacji paliw na terenie miasta Tucholi czynnej całodobowo, szczególnie w okresie prowadzenia akcji zimowej. W przypadku, gdy stacja czynna jest w określonych godzinach, Wykonawca zobowiązany jest udostępnić Zamawiającemu możliwość tankowania pojazdów o każdej porze, po wcześniejszym wezwaniu. Wykonawca musi w ofercie wskazać sposób dostępności stacji po godzinach pracy. W przypadku niespełnienia tego warunku, oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust.1 pkt. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

Szacunkowe zapotrzebowanie Zamawiającego: 42 000 litrów ON.

Zamawiający będzie tankował pojazdy i sprzęt według swoich potrzeb. Zamawiający może zatankować mniejszą ilość paliwa niż wynika to z szacunkowego zapotrzebowania, ale nie może przekroczyć ilości 42 000 litrów.

Wszystkie załączniki do niniejszej SIWZ stanowią jej integralną część.

WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZATRUDNIENIA I FUNDUSZU SZKOLENIOWEGO:
Zamawiający nie stawia wymagań określonych w art. 29 ust 4 ustawy Pzp.

OFERTY CZĘŚCIOWE:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

OFERTY WARIANTOWE:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

ZAMÓWIENIA UZUPEŁNIAJĄCE:
Zamawiający nie przewiduje możliwości dokonania zamówień uzupełniających.

Termin realizacji zamówienia do: 01.07.2010 r. – 30.06.2011 r.
                      
Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonania oceny spełniania tych warunków:
I. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
a)    posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie wynikające z art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
b)    posiadania wiedzy i doświadczenia;
Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie wynikające z art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
c)     dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym;
Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie wynikające z art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
d)    dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie wynikające z art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
e)    sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie wynikające z art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
II. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp.
 
W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda załączenia do oferty następujących dokumentów:
1)    I Oświadczenie:  oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których  mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (formularz Zamawiającego).

W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda następujących dokumentów:
1)    II Oświadczenie: oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych;
2)    Odpis z właściwego rejestru: aktualnego odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy.

W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda w szczególności:
1)    Zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym.
Zamawiający również żąda następujących dokumentów:
1)    Aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
 
Wadium: nie jest wymagane.
 
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: 
Każda oferta, niepodlegająca odrzuceniu otrzyma ilość punktów wyliczoną zgodnie z poniższymi wzorami:

KRYTERIUM I – cena – waga 60%
 
Najniższa cena całkowita                x 100 pkt. x 0,60
Proponowana cena całkowita
 
KRYTERIUM II – upust – waga 40%
 
Proponowany upust                      x 100 pkt. x 0,40
Najwyższy proponowany upust
 
LICZBA PUNKTÓW=LICZBA PUNKTÓW  KRYTERIUM I + LICZBA PUNKTÓW KRYTERIUM II
Oferta, która otrzyma najwyższą liczbę punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą.
Obliczenia zaokrągla się do dwóch miejsc po przecinku.
 
Oferta: ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie i zaadresować następująco:
Adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Tucholi
          ul. Przemysłowa 6, 89-500 Tuchola.
 
OFERTA NA: Dostawę oleju napędowego

oraz „Nie otwierać przed terminem otwarcia ofert”
 
Na kopercie powinien znaleźć się adres Wykonawcy w formie pieczątki, nadruku lub naklejki oraz telefon kontaktowy.
 
Miejsce składania ofert: ofertę należy złożyć w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Tucholi, ul. Przemysłowa 6, 89 – 500 Tuchola, biuro nr 1.
 
Termin składania ofert: upływa 15.06.2010 roku o godz. 10.00.
 
Termin otwarcia ofert: otwarcie ofert nastąpi 15.06.2010 roku o godz. 10.15 w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych, ul. Przemysłowa 6, 89 – 500 Tuchola, pokój nr 5.
 
Termin związania ofertą: 30 dni od terminu składania ofert.
 
Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej.
 
Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie przewiduje się ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
 
Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej: nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
 
 
 
Umieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych dnia: 07.06.2010 r. pod nr  145585 – 2010
Umieszczono w BIP Powiatu Tucholskiego (strona internetowa) dnia: 07.06.2010 r.
Wywieszono na tablicy ogłoszeń Zarządu Dróg Powiatowych w Tucholi dnia: 07.06.2010 r.

metryczka


Opublikował: Magdalena Gocek-Kalkowska (7 czerwca 2010, 15:33:58)

Ostatnia zmiana: Magdalena Gocek-Kalkowska (17 czerwca 2010, 09:27:32)
Zmieniono: dodano wynik postępowania

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1489