zamówienie na:

Usugi awaryjne

zamawiający: Zarząd Dróg Powiatowzch w Tucholi
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy: ZDP3450-16/2010
wartość: pomiedzy 14000 euro a pragami unijnymi
termin składania ofert: 18 czerwca 2010  10:00
wynik postępowania: W przeprowadzonym postępowaniu wpłynęła 1 oferta: (1) Zakładu Sprzętowo - Transportowego, Czesław Pawłowski, ul. Towarowa 1, 89-500 Tuchola - oferta otrzymała 100,00 punktów. Kryterium - cena 100%. Jako najkorzystniejszą i spełniającą wszystkie wymogi formalne Zamawiającego wybrano OFERTĘ NR 1 złożoną przez Zakład Sprzętowo - Transportowy, Czesław Pawłowski, ul. Towarowa 1, 89-500 Tuchola, oferujący wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z cenami jednostkowymi podanymi poniżej.  




Zarząd Dróg Powiatowych
ul. Przemysłowa 6                                                                                              
89-500 Tuchola
NIP: 561–13–30–172
REGON: 092361628
tel./fax: (52) 55 90 112        
e-mail: zdp@tuchola.pl
strona: www.bippowiat.tuchola.pl
 

 

OGŁOSZENIE O WYNIKU POSTĘPOWANIA:

WYNIK_ZDP3450_16_2010 (582kB) word

Z wyłonionym Wykonawcą zostanie zawarta umowa nr ZDP3450-16/2010 do dnia 30.06.2010 roku.

Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej określone w dziale VI "Środki ochrony prawnej" ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (T. Jedn. Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.).


 
 
ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W TUCHOLI


ogłasza przetarg nieograniczony


o wartości zamówienia pomiędzy 14.000 euro a progami unijnymi określonymi
na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp na:
 
 
Usługi awaryjne
 
Postępowanie nr:      ZDP 3450 – 16/2010
                                                    
Kod CPV:       

60.10.00.00 – 9 Usługi w zakresie transportu drogowego
71.31.50.00 – 9 Usługi budowlane
45.23.31.41 – 9 Roboty w zakresie konserwacji dróg
45.23.31.42 – 6 Roboty w zakresie naprawy dróg
45.23.32.00 – 1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45.11.13.00 – 1 Roboty rozbiórkowe
 
Rodzaj zamówienia:  usługi
 
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zostaje udostępniona nieodpłatnie na stronie internetowej Powiatu Tucholskiego: www.bippowiat.tuchola.pl, w zakładce „Zamówienia publiczne”.

SIWZ_ZDP3450_16_2010 (1362kB) word


 
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie transportu drogowego, konserwacji oraz naprawy dróg i obiektów znajdujących się w pasie drogowym i w otoczeniu,
a także usług rozbiórkowych, zgodnie z wymaganiami:


WYMAGANIA SPRZĘTOWE:
Wykonawca musi dysponować poniższym sprzętem:
1.     Samochód samowyładowczy do 6 Mg,
2.     Samochód samowyładowczy 6 – 12 Mg,
3.     Samochód samowyładowczy powyżej 12 Mg,
4.     Samochód samowyładowczy + HDS,
5.     Przyczepa niskopodwoziowa,
6.     Koparka (łyżka do 1 m³),
7.     Ładowarka (łyżka do 3 m³),
8.     Zagęszczarka płytowa powyżej 300 kg,
9.     Równiarka lub sprzęt o podobnych parametrach,
10.  Koparko – ładowarka,
11.  Walec do 10 Mg,
12.  Walec powyżej 10 Mg,
13.  Beczka asenizacyjna
14.  Dźwig (do 16 Mg).
Wykonawca dostarcza Zamawiającemu sprzęt wraz z obsługą, posiadającą uprawnienia, wymagane odrębnymi przepisami, do prowadzenia samochodów lub operowania sprzętem.

WARUNKI ŚWIADCZENIA USŁUG:
Wykonawca będzie świadczył usługi zgodnie z potrzebami Zamawiającego na terenie powiatu tucholskiego. Wykonawca będzie realizować zamówienie na podstawie zlecenia Zamawiającego, gdzie zostanie określony szczegółowy zakres świadczonej usługi, miejsce oraz termin jej wykonania. Sprzęt wymieniony w ofercie pozostaje do dyspozycji Zamawiającego w czasie trwania umowy. Termin realizacji poszczególnych rodzajów usług będzie ustalany przez Zamawiającego dla każdego zlecenia osobno. Wykonawca musi rozpocząć wykonywanie usługi w ciągu 7 dni od dnia otrzymania zlecenia lub w innym terminie ustalonym przez strony. W przypadku wystąpienia trudnych warunków atmosferycznych lub sytuacji awaryjnych, Wykonawca jest zobowiązany rozpocząć świadczenie usług w najkrótszym możliwym terminie od momentu wezwania. Zamawiający przewiduje w wyjątkowych warunkach świadczenie usług przez 24 godziny w ciągu doby, pracę w godzinach nocnych oraz w dniach wolnych od pracy.
Wszystkie załączniki do niniejszej SIWZ stanowią jej integralną część.

WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZATRUDNIENIA I FUNDUSZU SZKOLENIOWEGO:
Zamawiający nie stawia wymagań określonych w art. 29 ust 4 ustawy Pzp.

OFERTY CZĘŚCIOWE:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

OFERTY WARIANTOWE:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

ZAMÓWIENIA UZUPEŁNIAJĄCE:
Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawcy wybranemu w niniejszym postępowaniu przetargowym. Przedmiotem zamówienia uzupełniającego będzie świadczenie usług w zakresie transportu drogowego, konserwacji oraz naprawy dróg i obiektów znajdujących się w pasie drogowym i w otoczeniu, a także usług rozbiórkowych, zgodnie z wymaganiami określonymi dla zamówienia podstawowego.
 
Termin realizacji zamówienia do: 30.06.2011 r.
                      
Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonania oceny spełniania tych warunków:
I. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
a)    posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie wynikające z art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
b)    posiadania wiedzy i doświadczenia;
Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie wynikające z art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
c)     dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym;
Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie wynikające z art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
d)    dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek
posiadania takich uprawnień. Kierowcy muszą mieć prawa jazdy odpowiedniej kategorii. Operatorzy sprzętu muszą posiadać uprawnienia do pracy sprzętem, określonym
w specyfikacji.
e)    sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie wynikające z art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
II. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp.
 
W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa
w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda załączenia do oferty następujących dokumentów:
1)    I Oświadczenie:  oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których  mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (formularz Zamawiającego).
2)    III Oświadczenie:          oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda następujących dokumentów:
1)    II Oświadczenie: oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych;
2)    Odpis z właściwego rejestru: aktualnego odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia
w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy.

Zamawiający również żąda następujących dokumentów:
1)    Aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
 
Wadium: nie jest wymagane.
 
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: 
Każda oferta, niepodlegająca odrzuceniu otrzyma ilość punktów wyliczoną zgodnie z poniższymi wzorami:
KRYTERIUM I – cena – waga 100%
        Najniższa cena jedn. pozycji        
∑  Proponowana cena jedn. pozycji x 100 pkt. x waga% = LICZBA PUNKTÓW
 
Waga [%]:
1. Samochód samowyładowczy do 6 Mg, jed. m-g, waga 10%;
2. Samochód samowyładowczy 6-12 Mg, jed. m-g, waga 10%;
3. Samochód samowyładowczy powyżej 12 Mg, jed. m-g, waga 5%;
4. Samochód samowyładowczy + HDS, jed. m-g, waga 5%;
5. Koparka (łyżka do 1 m³), jed. m-g, waga 5%;
6. Ładowarka (łyżka do 3 m³), jed. m-g, waga 5%;
7. Zagęszczarka płytowa powyżej 300 kg, jed. m-g, waga 5%;
8. Równiarka lub sprzęt o podobnych parametrach, jed. m-g, waga 20%;
9. Przyczepa niskopodwoziowa, jed. m-g, waga 5%;
10. Koparko - ładowarka, jed. m-g, waga 10%;
11. Walec do 10 Mg, jed. m-g, waga 5%;
12. Walec powyżej 10 mg, jed. m-g, waga 5%;
13. Beczka asenizacyjna, jed. m-g, 5%;
14. Dźwig (do 16 Mg), jed. m-g, waga 5%;
RAZEM: 100%
 
LICZBA PUNKTÓW = LICZBA PUNKTÓW  KRYTERIUM I
 
Oferta, która otrzyma najwyższą liczbę punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą.
Obliczenia zaokrągla się do dwóch miejsc po przecinku.
 
Oferta: ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie i zaadresować następująco:
Adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Tucholi
            ul. Przemysłowa 6, 89-500 Tuchola.
 
OFERTA NA: Usługi awaryjne
oraz „Nie otwierać przed terminem otwarcia ofert”
 
Na kopercie powinien znaleźć się adres Wykonawcy w formie pieczątki, nadruku lub naklejki oraz telefon kontaktowy.
 
Miejsce składania ofert: ofertę należy złożyć w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Tucholi, ul. Przemysłowa 6, 89 – 500 Tuchola, biuro nr 1.
 
Termin składania ofert: upływa 18.06.2010 roku o godz. 10.00.
 
Termin otwarcia ofert: otwarcie ofert nastąpi 18.06.2010 roku o godz. 10.15 w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych, ul. Przemysłowa 6, 89 – 500 Tuchola, pokój nr 5.
 
Termin związania ofertą: 30 dni od terminu składania ofert.
 
Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej.
 
Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie przewiduje się ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
 
Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej: nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
 
 
 
Umieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych dnia: 09.06.2010 r. pod nr  147997 – 2010
Umieszczono w BIP Powiatu Tucholskiego (strona internetowa) dnia: 09.06.2010 r.
Wywieszono na tablicy ogłoszeń Zarządu Dróg Powiatowych w Tucholi dnia: 09.06.2010 r.

metryczka


Opublikował: Magdalena Gocek-Kalkowska (9 czerwca 2010, 13:30:57)

Ostatnia zmiana: Magdalena Gocek-Kalkowska (21 czerwca 2010, 11:15:41)
Zmieniono: dodano wynik postępowania

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1549