zamówienie na:

Uzupełnienie ewidencji gruntów i budynków, dystrybucja zbioru danych o działkach, budynkach i lokalach na terenie Województwa Kujawsko - Pomorskiego jako elementy infrastruktury przestrzennej

zamawiający: Związek Powiatów Województwa Kujawsko-Pomorskiego, w imieniu którego działa Powiat Tucholski reprezentowany przez Zarząd Powiatu
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy: ZP.272.1.1.2014
wartość: powyżej kwot określonych w przep. wyd. na pods. art. 11 ust. 8
termin składania ofert: 27 lutego 2014  10:00
wynik postępowania: zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty 




Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty (1182kB) pdf

Informacja dotycząca prowadzonego postępowania

Informacja dotycząca prowadzonego postępowania (420kB) pdf

W dniu 17 stycznia 2014 r. zostało przekazane Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej ogłoszenie o zamówieniu dotyczące postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na realizację zadania pn. Uzupełnienie ewidencji gruntów i budynków, dystrybucja zbioru danych o działkach, budynkach i lokalach na terenie Województwa Kujawsko - Pomorskiego jako elementy infrastruktury przestrzennej

ogłoszenie o zamówieniu przekazane do publikacji (2504kB) pdf

Ogłoszenie o zamówieniu opublikowane w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej w dniu 21.01.2014 r. pod numerem 2014/S 014-020886
opublikowane ogłoszenie o zamówieniu (2715kB) pdf

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (325kB) word
Załączniki do SIWZ:
Załącznik Nr 1 Formularz ofertowy (337kB) word
Załącznik Nr 2 Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (324kB) word
Załącznik Nr 3 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (324kB) word
Załącznik Nr 4 Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej/informacja o tym, że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej (333kB) word
Załącznik Nr 5 Wykaz usług (330kB) word
Załącznik Nr 6 Wykaz osób (331kB) word
Załącznik Nr 7 Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia (323kB) word
Załącznik Nr 8 Projekt umowy (375kB) word
Załącznik Nr 9 Harmonogram prac (109kB) word
Załącznik Nr 10 Warunki techniczne (394kB) word
Załącznik nr 1 do warunków technicznych (181kB) pdf
Załącznik nr 2 do warunków technicznych (635kB) pdf
Załącznik nr 3 do warunków technicznych (195kB) word
Załącznik nr 4 do warunków technicznych (194kB) pdf
Załącznik nr 5 do warunków technicznych (319kB) word
Załącznik nr 6 do warunków technicznych (300kB) word
Załącznik nr 7 do warunków technicznych (551kB) word
Załącznik nr 8 do warunków technicznych (197kB) pdf
Załącznik nr 9 do warunków technicznych (197kB) pdf
Załącznik nr 10 do warunków technicznych (176kB) pdf
Załącznik nr 11 do warunków technicznych (167kB) pdf

metryczka


Opublikował: Anna Piłat (17 stycznia 2014, 15:15:07)

Ostatnia zmiana: Anna Piłat (11 marca 2014, 13:12:28)
Zmieniono: zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 3402