zmieniająca uchwałę w sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Powiatu Tucholskiego na lata 2024-2033
w sprawie zmian budżetu Powiatu Tucholskiego na rok 2024
w sprawie powierzenia wykonywania czynności związanych z przygotowaniem postępowań o udzielenie zamówienia publicznego
w sprawie wprowadzenia Karty audytu wewnętrznego oraz Księgi procedur audytu wewnętrznego
w sprawie zmian budżetu Powiatu Tucholskiego na rok 2024
w sprawie rozstrzygnięcia otwartego konkursu ofert nr 1/PFRON/2024
w sprawie przyjęcia dokumentu pn. „Zasady zbierania wniosków i ich realizacji
w ramach programu Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych »Zajęcia klubowe w WTZ« w powiecie tucholskim”.
w sprawie udzielenia członkowi zarządu powiatu pełnomocnictwa do składania oświadczeń woli w Programie „Aktywna Szkoła”
w sprawie powołania komisji konkursowej w celu opiniowania ofert złożonych w otwartym konkursie ofert nr 1/PFRON/2024
w sprawie zmian budżetu Powiatu Tucholskiego na rok 2024
w sprawie przedstawienia sprawozdania z wykonania budżetu Powiatu Tucholskiego za 2023 rok.
w sprawie ustalenia zasad dysponowania mieniem powiatu w zakresie agitacji wyborczej
w sprawie powołania komisji przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
w sprawie powierzenia Powiatowemu Centrum Pomocy Rodzinie w Tucholi wykonawcy programu „Aktywny samorząd!”.
w sprawie powierzenia Powiatowemu Centrum Pomocy Rodzinie w Tucholi wykonawcy projektu międzynarodowego.
w sprawie ogłoszenia otwartego konkursu ofert nr 1/PFRON/2024 na wykonywanie zadań publicznych Powiatu Tucholskiego w 2024 roku.
w sprawie rozstrzygnięcia otwartego konkursu ofert nr 1/2024 na wykonywanie zadań publicznych Powiatu Tucholskiego w 2024 roku.
w sprawie powołania komisji konkursowej w celu opiniowania ofert złożonych w otwartym konkursie ofert nr 1/2024
w sprawie zmian budżetu Powiatu Tucholskiego na rok 2024
w sprawie powołania komisji przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego