Przetarg nieograniczony na utwatdzenie chodnika oraz remont bramy.

Nr postępowania: 2141-1/2011/146
 
OGŁOSZENIE
 
ZESPÓŁ SZKÓŁ LEŚNYCH
89-500 Tuchola, ul. Nowodworskiego 9-13, tel. (0 52) 3348661, fax. (0 52) 3348665,
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości zamówienia pomiędzy 14 000 EURO, a kwotami określonymi na podstawie przepisów art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, na:
 
Utwardzenie chodnika oraz remont bramy
przy budynku Zespołu Szkół Leśnych w Tucholi
 
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje utwardzenie chodnika przed bocznym wejściem do budynku  Zespołu Szkół Leśnych w Tucholi oraz remont bramy wjazdowej na teren szkoły wraz z furtką.
Szczegółowy zakres robót określa załączony do niniejszej siwz opis robót budowlano-remontowych, rysunki techniczne oraz przedmiar robót, który został udostępniony  na stronie internetowej Zamawiającego www.zsl.tuchola.pl w zakładce przetargu.
Mając na uwadze bezpieczeństwo znajdujących się na terenie realizowanej inwestycji uczniów szkoły oraz możliwość zachowania ciągłości i terminowości wykonywanych prac remontowych, Wykonawca jest zobowiązany do ustalania kolejności wykonywanych prac z sekretarzem szkoły.
Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z wytycznymi określonymi w niniejszej SIWZ, przedmiarem robót, z obowiązującymi normami, sztuką budowlaną, przepisami BHP, ppoż. oraz poleceniami inspektora nadzoru inwestorskiego lub nadzoru autorskiego. Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia.
Wyroby budowlane użyte do wykonania robót muszą odpowiadać wymaganiom określonym w obowiązujących przepisach tj. ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92 poz. 881 z dnia 30 kwietnia 2004 r.) i ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. Nr 156 poz. 1118 z 2006r.).
Wszystkie prowadzone roboty budowlane związane z realizacją niniejszej inwestycji muszą odpowiadać wymogom wynikającym z treści ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.), a także wszelkim innym przepisom szczegółowym. Do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych odpowiadających właściwościom materiałów przyjętych w dokumentacji (tj. równoważnych).
Zamawiający przewiduje, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6) i 7) Prawa zamówień publicznych możliwość dokonania zamówień uzupełniających.
Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom zgodnie z art. 36 ust. 4 Pzp. W przypadku, gdy Wykonawca wykonuje przedmiot zamówienia przy pomocy podwykonawcy, Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za wykonanie zamówienia po przedstawieniu Zamawiającemu dokumentów (np. oświadczeń) świadczących o rozliczeniu się Wykonawcy z podwykonawcą. W sprawach nie uregulowanych zapisami niniejszej siwz stosuje się przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych i kodeksu cywilnego.
Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która ubiega się o udzielenie zamówienia publicznego.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, których oferta odpowiada warunkom określonym w ustawie Prawo zamówień publicznych i spełnia wymagania określone w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim.
 
 
 
Wszystkie załączniki do niniejszej SIWZ stanowią jej integralną część.
Kod CPV:
- CPV 45000000-7 Roboty budowlane
- CPV 45233222-1 Roboty budowlane w zakresie układania chodników
 Nie dopuszcza się możliwości składania ofert wariantowych ani częściowych.
Termin wykonania zamówienia – do dnia 15.04.2011r.
Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest:
O udzielenie zamówienia, mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
b)  posiadania wiedzy i doświadczenia;
c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
d)  sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę  warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. — Prawo zamówień publicznych zamawiający żąda załączenia do oferty następujących oświadczeń i dokumentów:
1) Oświadczenia, że wykonawca spełnia warunki określone w SIWZ wynikające i określone w art. 22 ust. 1 ustawy - załącznik nr 2;
2) Wykazu robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
Wymagane jest wykazanie wykonania min. 2 robót dotyczących utwardzenia z kostki brukowej betonowej chodników, placów, ulic itp. oraz załączenie referencji potwierdzających prawidłowe ich ukończenie wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej - załącznik nr 4,
3) Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z  informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 5.
Do ww. wykazu należy załączyć kopię dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień budowlanych min. 1 osoby do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej pełniącej na budowie obowiązki kierownika budowy.
Wykonawca zobowiązany jest załączyć kopie jej aktualnego zaświadczenia o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzającego ważne ubezpieczenie OC lub oświadczenie wykonawcy, iż ww. osoba  posiada  wymagane aktualne uprawnienia .
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy zamawiający żąda następujących dokumentów:
4) Oświadczenia, o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - załącznik nr 3;
Inne dokumenty:
5) dla poprawności złożenia oświadczeń woli Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty:
Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej,
6) Wypełnionego formularza oferty wraz z kosztorysem ofertowym opracowanym na podstawie przedmiaru robót - załącznik nr 1;
 
 
 
 
Ocena warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie weryfikacji ww. dokumentów i oświadczeń.
W postępowaniu wadium oraz zabezpieczenie należytego wykonania umowy nie jest wymagane.
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena: waga – 100%
Oferty należy składać w sekretariacie ZSL w Tucholi w zamkniętych kopertach z dopiskiem:
        Oferta na:
Utwardzenie chodnika oraz remont bramy
przy budynku Zespołu Szkół Leśnych w Tucholi
 
oraz  Nie otwierać przed terminem otwarcia ofert”
 
w nieprzekraczalnym terminie do  18.02.2011r r. do godz. 11.00. na adres jw.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 18.02.2011r. godz. 11:15 w siedzibie zamawiającego.
 
Termin związania ofertą – 30 dni.
Informacje nt.: zamiaru zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów, przewidywanego wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej – nie dotyczy
 
Wywieszono na tablicy ogłoszeń ZSL w Tucholi dnia:  2.02.2011r.
Umieszczono  na stronie internetowej szkoły dnia: 2.02.2011r.
Umieszczono w Portalu UZP dnia: 2.02.2011r. pod numerem: 37223-2011.
 
Pliki do pobrania:

SWIZ (271kB) word SWIZ

Opis robót budowlanych remontowych (26kB) word Opis robót budowlanych remontowych

Przedmiar (51kB) pdf Przedmiar

Plan sytuacyjny (766kB) pdf Plan sytuacyjny

Przekrój przez nawierzchnie (38kB) pdf Przekrój przez nawierzchnie

metryczka


Wytworzył: Mirosław Kłosowski (2 lutego 2011)
Opublikował: Rafał Kubicki (2 lutego 2011, 10:04:47)

Ostatnia zmiana: Rafał Kubicki (2 lutego 2011, 10:35:30)
Zmieniono: dodano pliki do pobrania

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1426