PRZETARG NIEOGRANICZONY -"MODERNIZACJA INSTALACJI WOD.-KAN. I C.O. ORAZ WĘZŁA CIEPLNEGO W BUDYNKU ZESPOŁU SZKÓL LEŚNYCH W TUCHOLI".

Tuchola: MODERNIZACJA INSTALACJI WOD.-KAN. I C.O. ORAZ WĘZŁA CIEPLNEGO W BUDYNKU ZESPOŁU SZKÓL LEŚNYCH W TUCHOLI
Numer ogłoszenia: 246064 - 2013; data zamieszczenia: 26.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Leśnych , ul. Nowodworskiego 9, 89-500 Tuchola, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3348661 52 3348661 , faks 52 3348665.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zespół szkół.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: MODERNIZACJA INSTALACJI WOD.-KAN. I C.O. ORAZ WĘZŁA CIEPLNEGO W BUDYNKU ZESPOŁU SZKÓL LEŚNYCH W TUCHOLI.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest modernizacja instalacji wod.-kan i c.o. w piwnicach budynku ZSL w Tucholi oraz modernizacja węzła cieplnego w budynku tejże szkoły. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ): Załącznik nr 1 - Projekt (opis techniczny, rysunki - załączniki od 1a do 1g); Załącznik nr 2 - Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Załącznik nr 3 - Przedmiar węzła; Załącznik nr 4 - Przedmiar instalacji sanitarnych; Wszystkie nazwy własne materiałów i urządzeń zawarte w projekcie i przedmiarach są przykładowe, ale nie obowiązujące - ukazują czemu dany przedmiot ma służyć i pokazują jakie ma mieć minimalne parametry techniczno-użytkowe. Wszelkie informacje niezbędne do przygotowania oferty dostępne są do wglądu w siedzibie Zamawiającego oraz udostępnione na stronie internetowej: www.zsltuchola.pl w zakładce bip..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
·                  Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
·                  Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające zgodnie z zapisami art. 67 ust. 1 pkt 6) i 7) ustawy Pzp.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.21.00.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.09.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
·           III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o                   Zamawiający nie określa minimalnych standardów. Ocena spełniania warunku zostanie sprawdzona na podstawie złożonego oświadczenia w formie weryfikacji ww. dokumentu, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
·           III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o                   Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał wykonanie przynajmniej dwóch robót dotyczących modernizacji, remontu instalacji sanitarnych w budynkach o wartości nie mniejszej niż 100 tys. zł brutto każda oraz aby dołączył do ww. wykazu min. 2 szt. dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Ocena spełniania warunku zostanie sprawdzona na podstawie złożonego oświadczenia w formie weryfikacji ww. dokumentów, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
·           III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o                   Zamawiający nie określa minimalnych standardów. Ocena spełniania warunku zostanie sprawdzona na podstawie złożonego oświadczenia w formie weryfikacji ww. dokumentu, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
·           III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o                   Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował osobą pełniącą funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia w branży sanitarnej w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz będącej członkiem Izby Inżynierów Budownictwa. Ocena spełniania warunku zostanie sprawdzona na podstawie złożonego oświadczenia w formie weryfikacji ww. dokumentu, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
·           III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o                   Zamawiający nie określa minimalnych standardów. Ocena spełniania warunku zostanie sprawdzona na podstawie złożonego oświadczenia w formie weryfikacji ww. dokumentu, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia; III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej; III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w SIWZ wynikające i określone w art. 22 ust. 1 ustawy - załącznik nr 6 do SIWZ 2) Wypełniony formularz oferty - załącznik nr 5 do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w niżej wymienionych sytuacjach: 1) zmiany kluczowego personelu Wykonawcy na personel o kwalifikacjach, doświadczeniu i wykształceniu nie niższym niż wskazany w ofercie Wykonawcy; 2) nieterminowego przekazania terenu budowy; 3) nieprzewidywalnych braków możliwości zatrudnienia personelu lub uzyskania dostaw; 4) ustawowej zmiany stawki VAT; 5) zmiany terminu realizacji zamówienia wynikającej z czynników obiektywnych lub niezależnych od Stron (siła wyższa); 6) konieczności przesunięcia terminu realizacji: - ze względu na warunki pogodowe, uniemożliwiające wykonanie określonych prac, w tym prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów, - z powodu opóźnień wynikających z wad projektu, 7) nieprzewidzianych wykopalisk; 8) zmiany parametrów technicznych przyjętych rozwiązań; 9) rezygnacji, zamiany lub rozszerzenia części robót przez Zamawiającego; 10) zawieszenia przez Zamawiającego wykonania robót lub ich części; 11) jakichkolwiek opóźnień, utrudnień lub przeszkód, spowodowanych przez - lub dających się przypisać - Zamawiającemu, personelowi Zamawiającego czy innemu Wykonawcy, zatrudnionemu przez Zamawiającego na terenie budowy; 12) zmian będących następstwem działania organów administracji, w szczególności: - przekroczenia zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organ administracji decyzji, zezwoleń itp., - odmowa wydania przez organ administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień na skutek błędów w dokumentacji projektowej; 13) zmian w kolejności i terminach wykonywania robót budowlanych; 14) zmian technologicznych, w szczególności: a) konieczności zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu, b) odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków geologicznych (kategoria gruntu, kurzawka itp.) skutkujących niemożliwością zrealizowania przedmiotu umowy przy dotychczasowych założeniach technologicznych, c) odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków terenowych, w szczególności istnienie podziemnych urządzeń, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych, d) konieczności zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa. Zmiany, o których mowa w pkt. 14, lit. b-c, mogą być wprowadzone w sytuacjach odpowiadających przesłankom do udzielenia zamówień dodatkowych oraz w innych sytuacjach, jednakże w tym ostatnim przypadku Zamawiający nie zgodzi się na zwiększenie wynagrodzenia, gdy przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych. Zmiany wskazywane w pkt. 14, lit. d, będą wprowadzane wyłącznie w zakresie umożliwiającym oddanie przedmiotu umowy do użytkowania, a Zamawiający może ponieść ryzyko zwiększenia wynagrodzenia z tytułu takich zmian wyłącznie w kwocie równej zwiększonym z tego powodu kosztom. Każda ze wskazanych w pkt. 14, lit. a-d zmian może być powiązana z obniżeniem wynagrodzenia na zasadach określonych przez strony. Wykonawca nie będzie uprawniony do żadnego przedłużenia terminu wykonania umowy i zwiększenia wynagrodzenia, jeżeli zmiana jest wymuszona uchybieniem czy naruszeniem umowy przez Wykonawcę; w takim przypadku koszty dodatkowe związane z takimi zmianami ponosi Wykonawca. W celu dokonania zmian zapisów umowy wnioskowanych przez Stronę zobowiązana jest ona pisemnie wystąpić z propozycją zmiany warunków umowy wraz z ich uzasadnieniem. Zmiany te muszą być korzystne lub neutralne dla Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsltuchola.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Leśnych ul. nowodworskiego 9-13 89-500 Tuchola sekretariat.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.07.2013 godzina 10:00, miejsce: Zespół Szkół Leśnych ul. nowodworskiego 9-13 89-500 Tuchola sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
 
 
ogłoszono w Biuletynie Zamówień Publicznych – numer ogłoszenia: 246064-2013; data zamieszczenia: 26.06.2013

Pliki do porania:
siwz siwz (46kB) word
załączniki do siwz:
nr 1a projekt wykonawczy inst.wod, kan, co opis  1a (54kB) pdf  
nr 1b inwentaryzacja węzła co 1b (52kB) pdf
nr 1c instalacja wod,kan inwentaryzacja 1c (552kB) pdf
nr 1d instalacja wod,kan projekt 1d (691kB) pdf
nr 1e instalacja co inwentaryzacja 1e (554kB) pdf
nr 1f  projekt wykonawczy węzła cieplnego opis  1f (105kB) pdf
nr 1g projekt wykonawczy węzła cieplnego 1g (62kB) pdf  
nr 2 Szczegółowa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych 2 (126kB) pdf
nr 3 Przedmiar modernizacji węzła 3 (45kB) pdf
nr 4 Przedmiar  modernizacji instalacji wod,kan,co 4 (70kB) pdf
nr 5 Formularz oferty  5 (20kB) word
nr 6 Oświadczenie art. 22 6 (15kB) word
nr 7 Oświadczenie art. 24 7 (19kB) word
nr 8 Doświadczenie zawodowe 8 (16kB) word
nr 9 Wykaz osób 9 (16kB) word
nr 10 Wzór umowy 10 (33kB) word

Dyrektor szkoły:
mgr Aniela Czyżyk

metryczka


Wytworzył: Mirosław Kłosowski (26 czerwca 2013)
Opublikował: Mirosław Kłosowski (26 czerwca 2013, 14:07:38)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 1711