Ogłoszenia | Zadania referatu | Pracownicy referatu | Załatwianie spraw
Rejestry | Rejestry w referacie | Ustawy i rozporządzenia
Informacje ogólne, komentarze, opinie
Rejestry | Rejestry w referacie | Ustawy i rozporządzenia
Informacje ogólne, komentarze, opinie
Zawiadomienie o wydaniu decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej polegającej na przebudowie drogi gminnej nr 010313C Cekcyn-Huta
___________________________________________________________________________________________
Tuchola, dnia 14 września 2017r.
Starosta
Tucholski
ul. Pocztowa 7
89-500 Tuchola
BD.6740.CEKC.50.2017.MŚ
OBWIESZCZENIE
STAROSTY TUCHOLSKIEGO
o wydaniu decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej
o wydaniu decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej
polegającej
na przebudowie drogi gminnej nr 010313C Cekcyn-Huta
Na podstawie art. 11f ust. 3 ustawy z dnia 10 kwietnia 2003r. o
szczególnych zasadach przygotowani i realizacji inwestycji w zakresie dróg
publicznych (jednolity tekst Dz.U.
z 2017r. poz. 1496)
z a w i a d a m i a m
o wydaniu w dniu 14
września 2017r.
decyzji Starosty Tucholskiego znak BD.6740.CEKC.50.2017.MŚ zatwierdzającej
projekt budowlany i udzielającej Gminie Cekcyn,
ul. Szkolna 2, 89-511 Cekcyn, zezwolenia na realizację inwestycji drogowej polegającej
na rozbudowie drogi gminnej nr 010313C Cekcyn-Huta.
Nawiązując do powyższego
strony mogą zapoznać się z treścią decyzji w terminie 14 dni licząc od
dnia publikacji niniejszego obwieszczenia, w Referacie Budownictwa Starostwa Powiatowego
w Tucholi, ul. Pocztowa 7, I piętro, pokój nr 101 w godzinach pracy
Urzędu, osoba prowadząca sprawę – Maciej Śmieszek, tel. 52 5590731.
metryczka
Wytworzył: Maciej Śmieszek (14 września 2017)
Opublikował: Maciej Śmieszek (14 września 2017, 08:19:34)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 1034