Ogłoszenia | Zadania referatu | Pracownicy referatu | Załatwianie spraw
Rejestry | Rejestry w referacie | Ustawy i rozporządzenia
Informacje ogólne, komentarze, opinie
Rejestry | Rejestry w referacie | Ustawy i rozporządzenia
Informacje ogólne, komentarze, opinie
ZAWIADOMIENIE o wszcz.postępow. w spr.wyd.decyzji o zm.decyzji nr BD-7351/ŚL/72/10 z dnia 17.12.2010r. obejmuj.rozb.,nadbud.i przebud.bud.produk.-magazyn.z częścią socj.,na terenie dz.nr ewid.301 i 103/2 poł.w m.Brzozowe Błota, gm.Śliwice
--------------------------------------------------------------
Tuchola,
dnia 05 maja 2022 r.
Starosta Tucholski
ul. Pocztowa 7
89-500 Tuchola
BD.6740.ŚL.22.2022.WK
ZAWIADOMIENIE
o wszczęciu postępowania
o wszczęciu postępowania
Na podstawie art. 82 ust. 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo
budowlane (tekst jednolity
Dz.U. z 2021r. poz. 2351
ze zm.) oraz na
podstawie art. 41, art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks
postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz.U. z 2021 r. poz. 735
ze zm.)
z
a w i a d a m i a m,
iż na wniosek z dnia 11 kwietnia 2022 r. Fabryki
Mebli „Zabroccy” Spółki z o. o. reprezentowanej przez Pana
Janusza Zabrockiego, Okoniny Nadjeziorne 14A, 89-530 Śliwice i Pana Mariana
Zabrockiego, Okoniny Nadjeziorne 14, 89-530 Śliwice, wszczęto postępowanie
administracyjne w sprawie zatwierdzenia projektu
budowlanego zawierającego istotne i nieistotne odstąpienia i wydania decyzji o zmianie
mojej decyzji nr BD-7351/ŚL/72/10 z dnia 17 grudnia 2010 r. zatwierdzającej
projekt budowlany i udzielającej pozwolenia na budowę obejmującą rozbudowę,
nadbudowę i przebudowę budynku produkcyjno-magazynowego z częścią socjalną, na
terenie działek nr ewid. 301 i 103/2 położonych w miejscowości Brzozowe Błota,
gmina Śliwice -
w zakresie istotnych odstąpień dotyczących: charakterystycznych parametrów obiektu budowlanego - zmiana
powierzchni zabudowy z 907,19 m2 + wiata 287,50 m2 na
1314,72 m2, kubatury z 4490,00 m3 + 1020,00 m3
na 5900,00 m3 (w związku z
zaprojektowaniem zabudowy wiaty); zaprojektowanie namiotu magazynowo - produkcyjnego
o powierzchni zabudowy 813,00 m2 i stacji filtrującej o powierzchni
zabudowy 67,96 m2 oraz namiotu magazynowego o powierzchni
zabudowy 296,00 m2 oraz wymagających uzyskania lub zmiany decyzji,
pozwoleń lub uzgodnień, które są wymagane do uzyskania decyzji o pozwoleniu na
budowę – uzyskanie ponownego uzgodnienia projektowanych
warunków ochrony przeciwpożarowej i projektowanych warunków higienicznych
i zdrowotnych.
Nieistotne odstąpienia dotyczą:
- zmiany powierzchni użytkowej budynku produkcyjno-magazynowego z 1026,86 m2 na 1431,15 m2 w związku z zabudową wiaty oraz uzyskaniem dodatkowych powierzchni użytkowych w związku z zaprojektowaniem namiotu magazynowo - produkcyjnego o powierzchni użytkowej 798,00 m2 oraz namiotu magazynowego o powierzchni użytkowej 292,00 m2,
- zmiany układu funkcjonalnego pomieszczeń na parterze i poddaszu,
- zmiany powierzchni użytkowej budynku produkcyjno-magazynowego z 1026,86 m2 na 1431,15 m2 w związku z zabudową wiaty oraz uzyskaniem dodatkowych powierzchni użytkowych w związku z zaprojektowaniem namiotu magazynowo - produkcyjnego o powierzchni użytkowej 798,00 m2 oraz namiotu magazynowego o powierzchni użytkowej 292,00 m2,
- zmiany układu funkcjonalnego pomieszczeń na parterze i poddaszu,
- zmiany lokalizacji
pionów lokalizacyjnych,
- zmiany w
stolarce okiennej, drzwiowej i bram,
- rezygnacja ze świetlika dachowego nad częścią biurowo-socjalną budynku,
- rezygnacja z tarasu i słupów przy części biurowo-socjalnej budynku.
Nawiązując do powyższego strony mogą zapoznać się z aktami sprawy w terminie 7 dni licząc od dnia doręczenia niniejszego zawiadomienia, w Referacie Budownictwa Starostwa Powiatowego w Tucholi ul. Pocztowa 7, I piętro, pokój nr 102. Z uwagi na stan epidemii możliwe jest zapoznanie się z aktami sprawy drogą elektroniczną lub po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym (osoba prowadząca sprawę – Wojciech Kujawa, tel. 52 5590718, budownictwo@tuchola.pl).
W toku postępowania strony oraz ich przedstawiciele i pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić organ administracji publicznej o każdej zmianie swego adresu. W razie zaniedbania ww. obowiązku, doręczenie pisma pod dotychczasowym adresem ma skutek prawny - art. 41 § 1 i 2 ustawy Kodeks postępowania administracyjnego.
Nie przybycie do tut. Urzędu w wyznaczonym terminie i nie zajęcie stanowiska w powyższej sprawie spowoduje rozpatrzenie wniosku o pozwolenie na budowę wyżej wymienionej inwestycji w oparciu o posiadane dowody i materiały.
- rezygnacja ze świetlika dachowego nad częścią biurowo-socjalną budynku,
- rezygnacja z tarasu i słupów przy części biurowo-socjalnej budynku.
Nawiązując do powyższego strony mogą zapoznać się z aktami sprawy w terminie 7 dni licząc od dnia doręczenia niniejszego zawiadomienia, w Referacie Budownictwa Starostwa Powiatowego w Tucholi ul. Pocztowa 7, I piętro, pokój nr 102. Z uwagi na stan epidemii możliwe jest zapoznanie się z aktami sprawy drogą elektroniczną lub po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym (osoba prowadząca sprawę – Wojciech Kujawa, tel. 52 5590718, budownictwo@tuchola.pl).
W toku postępowania strony oraz ich przedstawiciele i pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić organ administracji publicznej o każdej zmianie swego adresu. W razie zaniedbania ww. obowiązku, doręczenie pisma pod dotychczasowym adresem ma skutek prawny - art. 41 § 1 i 2 ustawy Kodeks postępowania administracyjnego.
Nie przybycie do tut. Urzędu w wyznaczonym terminie i nie zajęcie stanowiska w powyższej sprawie spowoduje rozpatrzenie wniosku o pozwolenie na budowę wyżej wymienionej inwestycji w oparciu o posiadane dowody i materiały.
Starosta
Tucholski
metryczka
Wytworzył: Wojciech Kujawa (9 maja 2022)
Opublikował: Wojciech Kujawa (9 maja 2022, 15:13:32)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 1006