
Ogłoszenia | Zadania referatu | Pracownicy referatu | Załatwianie spraw
Rejestry | Rejestry w referacie | Ustawy i rozporządzenia
Informacje ogólne, komentarze, opinie
Rejestry | Rejestry w referacie | Ustawy i rozporządzenia
Informacje ogólne, komentarze, opinie

Zawiadomienie o wszczęciu postępowania w sprawie wygaśnięcia części decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej
_________________________________________________________________
Tuchola, dnia 17 października 2025 r.
Starosta
Tucholski
ul. Pocztowa 7
89-500 Tuchola
BD.6740.7.13.2025.MŚ
O B W I E S Z C Z E N I E
Na podstawie art. 11d
ust. 5 ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania
i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz.U. z 2024 r. poz. 311) oraz art. 41, 49, 61 § 1 i 4
ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z
2024 r. poz. 572) oraz art. 82 ust. 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r.
Prawo budowlane (Dz.U. z 2025 r. poz. 418)
z a w i a d a m i a m,
że w dniu 03 października
2025 r. na wniosek Zarządu Dróg Powiatowych w
Tucholi, ul. Przemysłowa 6, 89-500 Tuchola, wszczęto postępowanie administracyjne
w sprawie wygaśnięcia części decyzji Starosty Tucholskiego znak
BD.6740.1.2023 z dnia 14 listopada 2023 r. zatwierdzającej projekt budowlany i
udzielającej Zarządowi Dróg Powiatowych w Tucholi, zezwolenia na realizację
inwestycji drogowej polegającej na przebudowie i rozbudowie drogi powiatowej
1030C relacji Cekcyn - Sokole Kuźnica w miejscowości Sucha od km 19+000 do km
20+000 – w zakresie podziału oraz realizacji inwestycji na terenie działek
nr ewid. 282 (po podziale 282/1*), 286 (po podziale 286/1*), 287 (po podziale 287/1*) położonych w obrębie geodezyjnym Sucha, gmina Lubiewo.
W ramach realizacji inwestycji wykonano elementy drogi objęte zezwoleniem na realizację inwestycji drogowej zgodnie z zatwierdzonym projektem budowlanym, które w całości zostały wybudowane w granicach istniejącego pasa drogowego. Z uwagi na powyższe nie zaszła konieczność podziału działek nr ewid. 282, 286, 287 oraz wykupu działek przeznaczonych pod inwestycję, a powstałych w wyniku podziału nr ewid. 282/1*, 286/1*, 287/1* położonych w obrębie geodezyjnym Sucha, gmina Lubiewo. Ponadto właściciele działek nr ewid. 282, 286, 287 złożyli w tutejszym Urzędzie wnioski o zwrot działek nr ewid. 282/1*, 286/1*, 287/1* przeznaczonych pod realizację inwestycji ze względu na fakt, iż całość inwestycji została zlokalizowana w granicach istniejącego pasa drogowego, a podział działek stał się bezprzedmiotowy.
Nawiązując do powyższego strony mogą zapoznać się z aktami sprawy w terminie 14 dni licząc od dnia publikacji niniejszego obwieszczenia, w Referacie Budownictwa Starostwa Powiatowego w Tucholi, ul. Pocztowa 7, I piętro, pokój nr 101 w godzinach pracy Urzędu (po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym), a także składać pisemne i ustne wyjaśnienia dotyczące rozpatrywanej sprawy (osoba prowadząca sprawę Maciej Śmieszek, tel. 52 5590731, budownictwo@tucholski.pl).
W toku postępowania strony oraz ich przedstawiciele i pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić organ administracji publicznej o każdej zmianie swego adresu. W razie zaniedbania wyżej wymienionego obowiązku, doręczenie pisma pod dotychczasowym adresem ma skutek prawny- art. 41 § 1 i 2 ustawy Kodeks postępowania administracyjnego.
Nie przybycie do tutejszego Urzędu w wyznaczonym terminie i nie zajęcie stanowiska w powyższej sprawie spowoduje rozpatrzenie wniosku w sprawie wygaśnięcia w części decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej wyżej wymienionej inwestycji.
W ramach realizacji inwestycji wykonano elementy drogi objęte zezwoleniem na realizację inwestycji drogowej zgodnie z zatwierdzonym projektem budowlanym, które w całości zostały wybudowane w granicach istniejącego pasa drogowego. Z uwagi na powyższe nie zaszła konieczność podziału działek nr ewid. 282, 286, 287 oraz wykupu działek przeznaczonych pod inwestycję, a powstałych w wyniku podziału nr ewid. 282/1*, 286/1*, 287/1* położonych w obrębie geodezyjnym Sucha, gmina Lubiewo. Ponadto właściciele działek nr ewid. 282, 286, 287 złożyli w tutejszym Urzędzie wnioski o zwrot działek nr ewid. 282/1*, 286/1*, 287/1* przeznaczonych pod realizację inwestycji ze względu na fakt, iż całość inwestycji została zlokalizowana w granicach istniejącego pasa drogowego, a podział działek stał się bezprzedmiotowy.
Nawiązując do powyższego strony mogą zapoznać się z aktami sprawy w terminie 14 dni licząc od dnia publikacji niniejszego obwieszczenia, w Referacie Budownictwa Starostwa Powiatowego w Tucholi, ul. Pocztowa 7, I piętro, pokój nr 101 w godzinach pracy Urzędu (po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym), a także składać pisemne i ustne wyjaśnienia dotyczące rozpatrywanej sprawy (osoba prowadząca sprawę Maciej Śmieszek, tel. 52 5590731, budownictwo@tucholski.pl).
W toku postępowania strony oraz ich przedstawiciele i pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić organ administracji publicznej o każdej zmianie swego adresu. W razie zaniedbania wyżej wymienionego obowiązku, doręczenie pisma pod dotychczasowym adresem ma skutek prawny- art. 41 § 1 i 2 ustawy Kodeks postępowania administracyjnego.
Nie przybycie do tutejszego Urzędu w wyznaczonym terminie i nie zajęcie stanowiska w powyższej sprawie spowoduje rozpatrzenie wniosku w sprawie wygaśnięcia w części decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej wyżej wymienionej inwestycji.
metryczka
Wytworzył: Maciej Śmieszek (17 października 2025)
Opublikował: Maciej Śmieszek (17 października 2025, 06:51:59)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 16