![](img/powiat_tucholski/poziom_02.gif)
![](img/powiat_tucholski/poziom_03.gif)
Wykonanie budżetu
Sprawozdanie z wykonania budżetu za 2008 r.
Zgodnie z Ustawą z dnia 30 czerwca 2005 r. o finansach publicznych (Dz.U. 2005, NR 249, poz. 2104 z późniejszymi zmianami), art. 14, art. 198 i art. 199:
1. Zarząd Powiatu Tucholskiego przedstawia Radzie Powiatu i regionalnej izbie obrachunkowej informację o przebiegu wykonania budżetu jednostki samorządu terytorialnego za I półrocze, w terminie do 31 sierpnia.
2. Zakres i formę informacji, o której mowa wyżej, określa Rada Powiatu.
3. Zarząd Powiatu Tucholskiego przedstawia Radzie Powiatu sprawozdania roczne z wykonania budżetu Powiatu, zawierające zestawienie dochodów i wydatków wynikające z zamknięć rachunków budżetów jednostki samorządu terytorialnego, w terminie do dnia 20 marca następnego roku, w szczegółowości nie mniejszej niż w uchwale budżetowej, i przesyła regionalnej izbie obrachunkowej.
2. Rada Powiatu rozpatruje sprawozdanie z wykonania budżetu Powiatu w terminie do dnia 30 kwietnia następnego roku po roku sprawozdawczym i podejmuje uchwałę w sprawie udzielenia absolutorium organowi wykonawczemu.
Sprawozdanie z wykonania budżetu za 2008 r. (2027kB)
Dochody - wykonanie w 2008 r. (133kB)
Wydatki - wykonanie w 2008 r. (262kB)
Przychody i rozchody w 2008 r. (31kB)
Sprawozdanie z wykonania budżetu za I półrocze 2008 r. (1524kB)
Dochody - wykonanie w I półroczu 2008 r. (136kB)
Wydatki - wykonanie w I półroczu 2008 r. (221kB)
Przychody i rozchody w I półroczu 2008 r. (27kB)
metryczka
Wytworzył: Zarząd Powiatu Tucholskiego (22 października 2008)
Opublikował: Katarzyna Błażejewska (1 sierpnia 2008, 10:29:24)
Ostatnia zmiana: Katarzyna Błażejewska (3 kwietnia 2009, 14:18:19)
Zmieniono: Dodano załączniki z wykonania
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 4286