w sprawie zamiaru zmiany struktur organizacyjnych Zespołu Szkół Licealnych i Technicznych w Tucholi oraz Zespołu Szkół Licealnych i Agrotechnicznych w Tucholi
![](admin/szablony/img/poziom_02.gif)
w przedmiocie rozpatrzenia skargi z dnia 20 sierpnia 2013 r. na Starostę Tucholskiego
![](admin/szablony/img/poziom_02.gif)
w sprawie powołania członka Komisji Finansów i Gospodarki Rady Powiatu Tucholskiego
![](admin/szablony/img/poziom_02.gif)
w sprawie: powołania członka Komisji Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska Rady Powiatu Tucholskiego
![](admin/szablony/img/poziom_02.gif)
w sprawie zmiany Regulaminu Organizacyjnego Starostwa Powiatowego w Tucholi
![](admin/szablony/img/poziom_02.gif)
w sprawie ustalenia stawek opłat za usuwanie pojazdów z dróg i ich przechowywanie na parkingach strzeżonych oraz wysokości kosztów w przypadku odstąpienia od dyspozycji usunięcia pojazdu na rok 2013
![](admin/szablony/img/poziom_02.gif)
zmieniająca uchwałę Rady Powiatu Tucholskiego w sprawie wyrażenia zgody na utworzenie Społecznej Straży Rybackiej przez Gospodarstwo Rybackie sp. z o. o. w Charzykowach
![](admin/szablony/img/poziom_02.gif)
zmiany uchwały w sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Powiatu Tucholskiego na lata 2013 - 2024
![](admin/szablony/img/poziom_02.gif)
w sprawie zmian budżetu powiatu tucholskiego na rok 2013
![](admin/szablony/img/poziom_02.gif)
w sprawie : upoważnienia Zarządu Powiatu do zawarcia porozumienia z Gminą Gostycyn o dofinansowaniu inwestycji pod nazwą „Przebudowa drogi w granicach pasa drogowego ul. Okrężnej w Gostycynie” w ramach Programu Wieloletniego pod nazwą „Narodowy program przebudowy dróg lokalnych – Etap II Bezpieczeństwo – Dostępność – Rozwój”
![](admin/szablony/img/poziom_02.gif)
w sprawie : upoważnienia Zarządu Powiatu do zawarcia porozumienia z Gminą Cekcyn o dofinansowaniu inwestycji pod nazwą „Rozbudowa drogi gminnej nr 010327C Łosiny – Kowalskie Błota w gminie Cekcyn” w ramach Programu Wieloletniego pod nazwą „Narodowy program przebudowy dróg lokalnych – Etap II Bezpieczeństwo – Dostępność – Rozwój”
![](admin/szablony/img/poziom_02.gif)
w sprawie upoważnienia Zarządu Powiatu do zawarcia porozumienia z Gminą Śliwice o dofinansowaniu inwestycji pod nazwą „Przebudowa drogi Lińsk-Rosochatka dł. 2+408 km” w ramach Programu Wieloletniego pod nazwą „Narodowy program przebudowy dróg lokalnych – Etap II Bezpieczeństwo – Dostępność – Rozwój”
![](admin/szablony/img/poziom_02.gif)
w sprawie upoważnienia Zarządu Powiatu do zawarcia porozumienia Powiatu Tucholskiego z Gminą Kęsowo na realizację zadania pod nazwą „Przebudowa dróg powiatowych: nr 1013C Sławęcin - Wieszczyce i nr 1010C Wielka Komorza - Drożdzienica. Etap II” w ramach Programu Wieloletniego pod nazwą „Narodowy program przebudowy dróg lokalnych – Etap II Bezpieczeństwo – Dostępność – Rozwój”
![](admin/szablony/img/poziom_02.gif)
zmieniająca uchwałę w sprawie określenia zadań i wysokości środków finansowych z Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych na rehabilitację zawodową i społeczną osób niepełnosprawnych oraz zatrudnianie osób niepełnosprawnych na rok 2013
![](admin/szablony/img/poziom_02.gif)
w sprawie przystąpienia do realizacji projektu kluczowego pn. „Infostrada Kujaw i Pomorza” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007-2013
![](admin/szablony/img/poziom_02.gif)
w sprawie przystąpienia do realizacji projektu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego 104/IV4.1/2013 „Rozwój infrastruktury ICT” z 4 Osi Priorytetowej „Rozwój infrastruktury społeczeństwa informacyjnego”
![](admin/szablony/img/poziom_02.gif)
zmieniająca uchwałę w sprawie uchwalenia planu pracy Rady Powiatu na rok 2013
![](admin/szablony/img/poziom_02.gif)
w sprawie stwierdzenia obsadzenia mandatu radnego
![](admin/szablony/img/poziom_02.gif)
w sprawie zmiany uchwały w sprawie zlecenia zadania Komisji Rewizyjnej
![](admin/szablony/img/poziom_02.gif)
zmieniająca uchwałę w sprawie ustalenia rozkładu godzin pracy ogólnodostępnych aptek Powiatu Tucholskiego.