Strona główna > Zarządzenia |
Zarządzenie nr 12/2005Starosty Tucholskiegoz dnia 24 maja 2005w sprawie organizacji i funkcjonowania Stałego Dyżuru Starosty Tucholskiego
Zarządzenie nr 12/2005
Starosty Tucholskiego
z dnia 24 maja 2005
w sprawie organizacji i funkcjonowania Stałego Dyżuru Starosty Tucholskiego
Na podstawie Zarządzenia Nr – 13 / 05 Wojewody Kujawsko-Pomorskiego z dnia 26 stycznia 2005 r. w sprawie utworzenia systemu stałych dyżurów na terenie województwa kujawsko-pomorskiego
zarządzam
§ 1
Utworzyć system stałych dyżurów w Starostwie Powiatowym w Tucholi oraz jednostkach organizacyjnych Starostwa Powiatowego, którego celem jest zapewnienie sprawnego przekazywania decyzji oraz zachowania ciągłości procesu kierowania i koordynowania przez Starostę działań związanych z realizacją zadań dotyczących osiągania wyższych stanów gotowości obronnej państwa na terenie powiatu tucholskiego.
§ 2
W skład powiatowego systemu stałych dyżurów wchodzi Starostwo Powiatowe oraz n/w jednostki organizacyjne:
1) Powiatowy Urząd Pracy;
2) Zarząd Dróg Powiatowych;
3) Zespół Szkół Licealnych i Technicznych;
4) Zespół Szkół Leśnych i Agrotechnicznych;
5) Zespół Szkół Ogólnokształcących;
6) Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy.
§ 3
Starostwo Powiatowe i jednostki organizacyjne Starostwa określone w punkcie § 2 Zarządzenia, w terminie do dnia 30 czerwca 2005 r., zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 1 do Zarządzenia, opracują dokumentację dotyczącą funkcjonowania służby stałego dyżuru w podległej sobie jednostce oraz wyznaczą własnymi zarządzeniami obsadę osobową stałego dyżuru.
§ 4
Do pełnienia służby w systemie Stałego Dyżuru Starosty Tucholskiego wyznaczyć wyłącznie osoby posiadające poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę służbową wydane na podstawie ustawy z dnia 22 stycznia 1999 r. o ochronie informacji niejawnych.
§ 5
Wytworzona dokumentacja stałego dyżuru stanowi tajemnicę służbową i podlega szczególnej ochronie zgodnie z przepisami ustawy o ochronie informacji niejawnych , a w zakresie obsady etatowej podlega ochronie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych.
§ 6
Dokumentacja stałego dyżuru podlega uzgodnieniu z Wydziałem Zarządzania Kryzysowego Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Bydgoszczy za pośrednictwem Powiatowego Centrum Zarządzania Kryzysowego.
§ 7
Kierowników jednostek wymienionych w punkcie § 2 Zarządzenia czynię odpowiedzialnymi za ciągłą aktualizacje dokumentacji stałego dyżuru i utrzymywanie systemu w stałej gotowości do rozwinięcia i podjęcia działań.
§ 8
Odpowiedzialnym za wykonanie zarządzenia czynię Sekretarza Powiatu, którego ponadto zobowiązuję do koordynowania działań w tym zakresie, a także kontroli stopnia gotowości systemu do sprawnego działania.
§ 9
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Starosta Tucholski
Andrzej Wegner
Załącznik do w/w Zarządzenia znajduje się do wgladu w Powiatowym Centrum Zarządzania Kryzysowego przy ul. Sępoleńskiej 20.
metryczka
Opublikował: Agnieszka Kram-Pestka (17 lutego 2009, 11:32:45)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 3943