Ogłoszenia | Zadania referatu | Pracownicy referatu | Załatwianie spraw
Rejestry | Rejestry w referacie | Ustawy i rozporządzenia
Informacje ogólne, komentarze, opinie
Rejestry | Rejestry w referacie | Ustawy i rozporządzenia
Informacje ogólne, komentarze, opinie
Zawiadomienie o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie budowy ulicy Platanowej w Gostycynie
________________________________________________________________________________________
Tuchola, dnia 27 grudnia 2022 r.
Starosta
Tucholski
ul. Pocztowa 7
89-500 Tuchola
BD.6740.6.2022.MŚ
O B W I E S Z C Z E N I E
Na podstawie art. 11d
ust. 5 ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania
i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (jednolity tekst Dz.U. z 2022 r. poz. 176 ze zm.) oraz
art. 41, 49, 61 § 1 i 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania
administracyjnego (jednolity tekst Dz.U. z 2022 r. poz. 2000 ze zm.) oraz art.
82 ust. 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo
budowlane (jednolity tekst Dz.U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.),
z a w i a d a m i a m,
że w dniu 15 listopada 2022 r.
na wniosek Gminy Gostycyn, ul. Bydgoska 8, 89-520
Gostycyn, wszczęto postępowanie administracyjne w sprawie zatwierdzenia
projektu budowlanego i udzielenia zezwolenia na realizację inwestycji drogowej
polegającej na budowie ulicy Platanowej w Gostycynie od km 0+000 do km 1+915. W
ramach przedsięwzięcia zaplanowano do wykonania w szczególności: budowę jezdni o
nawierzchni bitumicznej, budowę zjazdu w km 0+800, przebudowę skrzyżowania z
drogą powiatową nr 1033C, wykonanie elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego,
wykonanie robót wykończeniowych.
Nawiązując do powyższego strony mogą zapoznać się z aktami sprawy w terminie 14 dni licząc od dnia publikacji niniejszego obwieszczenia, w Referacie Budownictwa Starostwa Powiatowego w Tucholi ul. Pocztowa 7, I piętro, pokój nr 101 w godzinach pracy Urzędu (po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym), a także składać pisemne i ustne wyjaśnienia dotyczące rozpatrywanej sprawy (osoba prowadząca sprawę – Maciej Śmieszek, tel. 52 5590731).
W toku postępowania strony oraz ich przedstawiciele i pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić organ administracji publicznej o każdej zmianie swego adresu. W razie zaniedbania wyżej wymienionego obowiązku, doręczenie pisma pod dotychczasowym adresem ma skutek prawny- art. 41 § 1 i 2 ustawy Kodeks postępowania administracyjnego.
Nie przybycie do tutejszego Urzędu w wyznaczonym terminie i nie zajęcie stanowiska w powyższej sprawie spowoduje rozpatrzenie wniosku o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej wyżej wymienionej inwestycji.
Nawiązując do powyższego strony mogą zapoznać się z aktami sprawy w terminie 14 dni licząc od dnia publikacji niniejszego obwieszczenia, w Referacie Budownictwa Starostwa Powiatowego w Tucholi ul. Pocztowa 7, I piętro, pokój nr 101 w godzinach pracy Urzędu (po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym), a także składać pisemne i ustne wyjaśnienia dotyczące rozpatrywanej sprawy (osoba prowadząca sprawę – Maciej Śmieszek, tel. 52 5590731).
W toku postępowania strony oraz ich przedstawiciele i pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić organ administracji publicznej o każdej zmianie swego adresu. W razie zaniedbania wyżej wymienionego obowiązku, doręczenie pisma pod dotychczasowym adresem ma skutek prawny- art. 41 § 1 i 2 ustawy Kodeks postępowania administracyjnego.
Nie przybycie do tutejszego Urzędu w wyznaczonym terminie i nie zajęcie stanowiska w powyższej sprawie spowoduje rozpatrzenie wniosku o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej wyżej wymienionej inwestycji.
metryczka
Wytworzył: Maciej Śmieszek (27 grudnia 2022)
Opublikował: Maciej Śmieszek (28 grudnia 2022, 10:37:47)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 663