
Ogłoszenia | Zadania referatu | Pracownicy referatu | Załatwianie spraw
Rejestry | Rejestry w referacie | Ustawy i rozporządzenia
Informacje ogólne, komentarze, opinie
Rejestry | Rejestry w referacie | Ustawy i rozporządzenia
Informacje ogólne, komentarze, opinie

Zawiadomienie o wszczęciu postępowania w sprawie ZRiD dotyczącej budowy drogi gminnej nr 010606C Bysław-Lubiewo
_______________________________________________________________________________
Tuchola, dnia 14 kwietnia 2025 r.
Starosta
Tucholski
ul. Pocztowa 7
89-500 Tuchola
BD.6740.7.5.2025.MŚ
O B W I E S Z C Z E N I E
Na podstawie art. 11d
ust. 5 ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania
i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz.U. z 2024 r. poz. 311) oraz art. 41, 49, 61 § 1 i 4
ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z
2024 r. poz. 572) oraz art. 82 ust. 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r.
Prawo budowlane (Dz.U. z 2025 r. poz. 418)
z a w i a d a m i a m,
że w dniu 19 marca 2025 r. na wniosek Wójta Gminy Lubiewo, ul. Hallera 9, 89-526
Lubiewo, wszczęto postępowanie administracyjne w sprawie zatwierdzenia
projektu zagospodarowania terenu oraz projektu architektoniczno-budowlanego i
udzielenia zezwolenia na realizację inwestycji drogowej polegającej na budowie
drogi gminnej nr 010606C Bysław-Lubiewo. W ramach przedsięwzięcia zaplanowano do wykonania w
szczególności budowę: drogi o nawierzchni bitumicznej, zjazdów zwykłych na
działki indywidualne, sieci oświetlenia drogowego typu LED, sieci kanalizacji
sanitarnej na odcinku zabudowanym, wycinkę drzew kolidujących z inwestycją,
wykonanie elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego. Realizacja inwestycji na
terenie:
1) działek drogowych stanowiących własność Gminy Lubiewo nr ewid. 999/2, 581, 550/6, 539/2, 523/4, 523/1, 522 położonych w obrębie geodezyjnym Bysław, gmina Lubiewo,
2) * nieruchomości powstałych w wyniku podziału, planowanych do przejęcia na rzecz Gminy Lubiewo: 524/1*, 524/2*, 538/3*, 999/4*, 523/5*, 577/1*, 577/2*, 472/3*, 521/3*, 580/1*, 521/5* położonych w obrębie geodezyjnym Bysław, gmina Lubiewo.
Nawiązując do powyższego strony mogą zapoznać się z aktami sprawy w terminie 14 dni licząc od dnia publikacji niniejszego obwieszczenia, w Referacie Budownictwa Starostwa Powiatowego w Tucholi ul. Pocztowa 7, I piętro, pokój nr 101 w godzinach pracy Urzędu (po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym), a także składać pisemne i ustne wyjaśnienia dotyczące rozpatrywanej sprawy (osoba prowadząca sprawę Maciej Śmieszek, tel. 52 5590731, budownictwo@tucholski.pl).
W toku postępowania strony oraz ich przedstawiciele i pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić organ administracji publicznej o każdej zmianie swego adresu. W razie zaniedbania wyżej wymienionego obowiązku, doręczenie pisma pod dotychczasowym adresem ma skutek prawny- art. 41 § 1 i 2 ustawy Kodeks postępowania administracyjnego.
Nie przybycie do tutejszego Urzędu w wyznaczonym terminie i nie zajęcie stanowiska w powyższej sprawie spowoduje rozpatrzenie wniosku o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej wyżej wymienionej inwestycji.
1) działek drogowych stanowiących własność Gminy Lubiewo nr ewid. 999/2, 581, 550/6, 539/2, 523/4, 523/1, 522 położonych w obrębie geodezyjnym Bysław, gmina Lubiewo,
2) * nieruchomości powstałych w wyniku podziału, planowanych do przejęcia na rzecz Gminy Lubiewo: 524/1*, 524/2*, 538/3*, 999/4*, 523/5*, 577/1*, 577/2*, 472/3*, 521/3*, 580/1*, 521/5* położonych w obrębie geodezyjnym Bysław, gmina Lubiewo.
Nawiązując do powyższego strony mogą zapoznać się z aktami sprawy w terminie 14 dni licząc od dnia publikacji niniejszego obwieszczenia, w Referacie Budownictwa Starostwa Powiatowego w Tucholi ul. Pocztowa 7, I piętro, pokój nr 101 w godzinach pracy Urzędu (po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym), a także składać pisemne i ustne wyjaśnienia dotyczące rozpatrywanej sprawy (osoba prowadząca sprawę Maciej Śmieszek, tel. 52 5590731, budownictwo@tucholski.pl).
W toku postępowania strony oraz ich przedstawiciele i pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić organ administracji publicznej o każdej zmianie swego adresu. W razie zaniedbania wyżej wymienionego obowiązku, doręczenie pisma pod dotychczasowym adresem ma skutek prawny- art. 41 § 1 i 2 ustawy Kodeks postępowania administracyjnego.
Nie przybycie do tutejszego Urzędu w wyznaczonym terminie i nie zajęcie stanowiska w powyższej sprawie spowoduje rozpatrzenie wniosku o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej wyżej wymienionej inwestycji.
metryczka
Wytworzył: Maciej Śmieszek (14 kwietnia 2025)
Opublikował: Maciej Śmieszek (14 kwietnia 2025, 13:04:51)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 30