Ogłoszenia | Zadania referatu | Pracownicy referatu | Załatwianie spraw
Rejestry | Rejestry w referacie | Ustawy i rozporządzenia
Informacje ogólne, komentarze, opinie
Rejestry | Rejestry w referacie | Ustawy i rozporządzenia
Informacje ogólne, komentarze, opinie
Z A W I A D O M I E N I E o wszczęciu postępowania - budowa budynku administracyjnego komendy powiatowej policji, na terenie działek nr ewid. 2112/1, 2113/17 położonych przy ulicy Dworcowej w Tucholi
____________________________________________________________________________________
Tuchola, dnia 14 stycznia 2014r.
Starosta
Tucholski
ul. Pocztowa 7
89-500 TUCHOLA
BD.6740.TUCH.2.2014
Z A W I A D O M I E
N I E
o wszczęciu postępowania
o wszczęciu postępowania
Zgodnie z art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r.
- Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity: Dz.U. z 2013r. poz. 267)
oraz art. 82 ust. 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tekst
jednolity Dz.U. z 2013r. poz. 1409);
z a w i a d a m i a m,
że w dniu 10 grudnia 2013r. na wniosek Komendy
Wojewódzkiej Policji w Bydgoszczy, ul. Powstańców Wielkopolskich 7, 85-090 Bydgoszcz, reprezentowanej
na podstawie pełnomocnictwa z dnia 16 lipca 2013r. przez Pana Krzysztofa Janus
z firmy „Krzysztof Janus ARCHIMEDIA-Pracownia Architektoniczna-Architekci&Inżynierowie”,
ul. Święciańska 6, 61-132 Poznań, wszczęto postępowanie administracyjne, w
sprawie zatwierdzenia projektu budowlanego i wydania decyzji o pozwoleniu
na budowę budynku administracyjnego komendy powiatowej policji, na terenie
działek nr ewid. 2112/1, 2113/17 położonych przy ulicy Dworcowej w Tucholi wraz
z przyłączem cieplnym, przyłączem kanalizacji sanitarnej, przyłączem
wodociągowym, przyłączem kanalizacji deszczowej, drenażem, przebudową przyłącza
wodociągowego, złączem kablowym zasilania rezerwowego, kanalizacją
telekomunikacyjną 2- otworową wraz ze studniami, indywidualnym zjazdem z drogi
gminnej nr 010725C
(ul. Dworcowa, działka nr ewid. 2110/7), wewnętrznymi drogami dojazdowymi,
placem manewrowym o wymiarach 20mx20m dla samochodów straży pożarnej,
parkingami dla samochodów osobowych interesantów ora pracowników, zadaszoną
wiatą śmietnikową, masztem radiowym o wysokości 21m (wraz z urządzeniami nadawczo- odbiorczymi), zadaszonymi
kojcami z budami dla psów (3 sztuki), ogrodzeniem zewnętrznym w postaci płotu ażurowego
oraz muru pełnego z płyt betonowych, murkami oporowymi, ścianą oddzielenia
pożarowego od strony południowo- zachodniej (mur pełny z płyt betonowych),
kontenerem na agregat prądotwórczy wraz z wydzieleniem ścianami oddzielenia
przeciwpożarowego (mur pełny z płyt betonowych), urządzeniem terenów zielonych (nawierzchni trawiastych),
wykonaniem utwardzeń terenu w formie chodników z płyt betonowych oraz płyt
ażurowych, ustawieniem elementów małej architektury (ławki, stojaki na rowery
/4 sztuki/, maszty flagowe /3 sztuki/, pylon przy wejściu pieszym na działkę od
strony ulicy Dworcowej, kosze na śmieci, latarniami oświetlenia zewnętrznego).
Trasa przyłącza wodociągowego przebiegać będzie działkami nr ewid. 2113/17, 2110/7. Trasa przyłącza kanalizacji deszczowej przebiegać będzie działkami nr ewid. 2113/17, 2110/7, 2112/1.
Nawiązując do powyższego strony mogą zapoznać się z aktami sprawy w terminie 7 dni licząc od dnia doręczenia niniejszego zawiadomienia, w Referacie Budownictwa Starostwa Powiatowego w Tucholi, ul. Pocztowa 7, I piętro, pokój nr 102 (osoba prowadząca sprawę – Maciej Śmieszek, tel. 52 5590718).
Nie przybycie do tutejszego Urzędu w wyznaczonym terminie i nie zajęcie stanowiska w powyższej sprawie spowoduje rozpatrzenie wniosku o pozwolenie na budowę wyżej wymienionej inwestycji.
Trasa przyłącza wodociągowego przebiegać będzie działkami nr ewid. 2113/17, 2110/7. Trasa przyłącza kanalizacji deszczowej przebiegać będzie działkami nr ewid. 2113/17, 2110/7, 2112/1.
Nawiązując do powyższego strony mogą zapoznać się z aktami sprawy w terminie 7 dni licząc od dnia doręczenia niniejszego zawiadomienia, w Referacie Budownictwa Starostwa Powiatowego w Tucholi, ul. Pocztowa 7, I piętro, pokój nr 102 (osoba prowadząca sprawę – Maciej Śmieszek, tel. 52 5590718).
Nie przybycie do tutejszego Urzędu w wyznaczonym terminie i nie zajęcie stanowiska w powyższej sprawie spowoduje rozpatrzenie wniosku o pozwolenie na budowę wyżej wymienionej inwestycji.
metryczka
Wytworzył: Maciej Śmieszek (15 stycznia 2014)
Opublikował: Wojciech Kujawa (15 stycznia 2014, 14:30:59)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 2573