Zasady naboru

Ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych wprowadza zasadę, że nabór kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze, w tym na kierownicze stanowiska urzędnicze  jest otwarty i konkurencyjny. W związku z powyższym, w celu zapewnienia otwartości i konkurencyjności, istnieje obowiązek upowszechniania ogłoszenia o naborze na wolne stanowiska pracy, liczbę złożonych ofert oraz  informacje o wyniku naboru z określeniem stanowiska, imieniem i nazwiskiem wybranego kandydata oraz uzasadnieniem dokonanego wyboru.
Wymóg zamieszczenia powyższych informacji w BIP-ie nakłada wprowadzony do ustawy o dostępie do informacji publicznej przepis zawarty w art. 6 ust. 1 pkt 3 lit.g.
 

metryczka


Wytworzył: Piotr Mówiński (21 lipca 2008)
Opublikował: Dorota Słupińska (21 lipca 2008, 08:45:31)

Ostatnia zmiana: Dorota Słupińska (14 maja 2009, 13:51:03)
Zmieniono: aktualizacja

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 52726