Kwartalna informacja z wykonanie budżetu za IV kw. 2006 r.

                                                  UCHWAŁA NR 22/32/2007
                                          ZARZĄDU POWIATU TUCHOLSKIEGO
                                                   z dnia 21 marca 2007 r.
 
 
 
w sprawie przyjęcia  informacji z wykonania budżetu Powiatu Tucholskiego
za 2006 roku.
 
 
       Na podstawie art. 32, ust.2 pkt. 4 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 roku o samorządzie powiatowym (tekst jedn. Dz. U. z 2001 r. Nr  142, poz. 1592, z 2002 r. Nr 23, poz. 220, Nr 62, poz. 558, Nr 113, poz. 984, Nr 153, poz. 1271, Nr 200, poz. 1688 i Nr 214, poz. 1806, z 2003 r. Nr 162, poz. 1568 oraz z 2004 r. Nr 102, poz. 1055), art. 14 pkt. 1 ustawy z dnia 30 czerwca 2005 r o finansach publicznych (Dz. U. z 2005 r. Nr 249, poz. 2104 i Nr 169, poz. 1420, z 2006 r. Nr 45, poz. 319, Nr 104, poz. 708, Nr 170, poz. 1217 i 1218, Nr 187, poz. 1381 i Nr 249, poz. 1832)
 
                                            Zarząd Powiatu
                                        uchwala, co następuje :
 
 
§ 1 Przyjmuje się i podaje do publicznej wiadomości informację o wykonaniu budżetu Powiatu Tucholskiego za 2006 rok, w tym kwotę nadwyżki/ deficytu jak w załączniku nr 1.
 
§ 2 Uchwała  wchodzi w życie z dniem podjęcia i podlega ogłoszeniu w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego.
 
§ 3 Wykonanie uchwały powierza się Przewodniczącemu Zarządu.
 
 
                                                        Zarząd Powiatu
 
                                                        Piotr Mówiński………………………….
 
                                                        Tadeusz Zaborowski…………………….
 
                                                        Bogusław Szramka……………………...
 
                                                        Piotr Broszkiewicz………………………

 

I n f o r m a c j a
z wykonania budżetu oraz o deficycie / nadwyżce za  2006r., która stanowi
wypełnienie art. 14 ustawy o finansach publicznych.
A. Realizacja dochodów
Rodzaj dochodów Plan po zmianach Wykonanie planu % wykonania planu Należności wymagalne
1. Dochody własne z tego: 6 418 617,00 6 775 751,99 105,56  
a) wpływy z komunikacji 1 292 972,00 1 398 532,50 108,16  
b) udział w podatku dochodowym 2 436 280,00 2 627 697,75 107,86  
c) wpływy z majątku 206 737,00 230 651,72 111,57  
d) pozostałe dochody własne 2 482 628,00 2 518 870,02 101,46  
e) w  tym : z innych źródeł (na współ-finansowanie programów) 771 191,00 771 190,74 100,00  
2. Dotacje celowe z tego 6 247 474,00 6 237 748,81 99,84  
- zadania zlecone 3 869 234,00 3 869 230,80 100,00  
- zadania własne 1 009 798,00 1 007 908,42 99,81  
- porozumienia pomiędzy jst 1 368 442,00 1 360 609,59 99,43  
3. Subwencje 25 657 584,00 25 657 584,00 100,00  
I.Ogółem 38 323 675,00 38 671 084,80 100,91  
 spłata pożyczek, obligacji 1 466 670,00 1 466 670,00 100,00  
II. Dochody na realizację wydatków 36 857 005,00 37 204 414,80 100,94 70 279,68
Z powyższych danych wynika, że realizacja planu dochodów przewyższa 100%.                                                                           
Prawidłowa realizacja planu dochodów umożliwiała prawidłową realiację zadań rzeczowych jak też prawidłowe funkcjonowanie jednostek organizacyjnych, co obrazuje poniższe zestawienie: wydatki zrealizowano w 99,39%
B. Realizacja wydatków
Lp. Nazwa jednostki realizującej zadania Plan Wykonanie Zobowiązania z tytułu
kredytów / pożyczek dostaw, usług, płac
1. Administracja  (Starostwo) 6 343 936,00 6 292 580,12 5 466 668,00 0,00
2 ZDP 4 565 239,00 4 519 189,58   0,00
2. Pomoc Społeczna  3 310 026,00 3 286 059,38   0,00
3. Pozostałe zad. w zakr pol społ 1 098 849,00 1 097 847,44   0,00
4. Ochrona zdrowia 795 520,00 795 520,00   0,00
4. Bezpieczeństwo publiczne i ochrona przeciwpożarowa 2 243 000,00 2 242 953,29   0,00
5. Działalność usługowa 248 044,00 248 039,63   0,00
6. Zespoły Szkół 22 769 061,00 22 638 974,71   0,00
  Wydatki razem 41 373 675,00 41 121 164,15 5 466 668,00 0,00
  w tym wydatki:        
  - bieżące 36 618 740,00 36 398 480,52 99,40  
  - majątkowe 4 754 935,00 4 722 683,63 99,32  

C. Deficyt / nadwyżka.
Wyszczególnienie  Plan Wykonanie
A. Dochody ogółem 38 323 675,00 38 671 084,80
B. Wydatki 41 373 675,00 41 121 164,15
C. (+) Nadwyżka / (-) Deficyty (A2-B) -3 050 000,00 -2 450 079,35
D.FINANSOWANIE(D1-D2) 3 050 000,00 3 319 792,28
D1. Przychody ogółem z tego: 4 516 670,00 4 786 462,28
1.Kredyty i pożyczki 600 000,00 600 000,00
2.Nadwyżka z lat ubiegłych 1 683 336,00 1 845 617,28
3.Emisja obligacji 2 000 000,00 2 000 000,00
4.Inne źródła 233 334,00 340 845,00
D2. Rozchody ogółem z tego: 1 466 670,00 1 466 670,00
1. Spłaty kredytów i pożyczek 866 670,00 866 670,00
2. Wykup obligacji 600 000,00 600 000,00
W 2006 roku udzielono poręczenia dla Szpitala Tucholskiego na kredyt w rachunku bankowym w kwocie 300.000 zł


 

metryczka


Wytworzył: Zarząd Powiatu (21 marca 2007)
Opublikował: Rafał Domeracki (21 marca 2007, 11:44:13)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 2329