Strategia rozwoju obszaru Powiatu Tucholskiego uchwalona 17.04.2016r.
Program Opieki nad Zabytkami Powiatu Tucholskiego na lata 2024 – 2027
Strategia Rozwoju Turystyki Powiatu Tucholskiego
Program Ochrony Środowiska dla Powiatu Tucholskiego
Plan Gospodarki Odpadami dla Powiatu Tucholskiego
Strategia Rozwoju Edukacji Powiatu Tucholskiego na lata 2014-2020
Strategia rozwoju marki Bory Tucholski
Strategia terytorialna Obszaru Prowadzenia Polityki Terytorialnej Tuchola (OPPT Tuchola)
Program Opieki nad Zabytkami Powiatu Tucholskiego na lata 2024 – 2027
Strategia Rozwoju Turystyki Powiatu Tucholskiego
Program Ochrony Środowiska dla Powiatu Tucholskiego
Plan Gospodarki Odpadami dla Powiatu Tucholskiego
Strategia Rozwoju Edukacji Powiatu Tucholskiego na lata 2014-2020
Strategia rozwoju marki Bory Tucholski
Strategia terytorialna Obszaru Prowadzenia Polityki Terytorialnej Tuchola (OPPT Tuchola)
Strategia marki Bory Tucholskie wraz z planem promocji
Dokument do pobrania:
Strategia marki Bory Tucholskie 20.04.2022 r. (2958kB)
Strategia marki Bory Tucholskie przygotowana została na zlecenie Kujawsko-Pomorskiej
Organizacji Turystycznej, Powiatu Tucholskiego i Powiatu Świeckiego. Jest to kolejna ze strategii subregionalnych naszego
województwa, po strategiach marki dla Kujaw oraz Pałuk. Działania te są częścią
strategii turystycznej województwa kujawsko-pomorskiego, przygotowywanej na zlecenie Urzędu Marszałkowskiego w Toruniu, z udziałem przedstawicieli
Powiatu Tucholskiego.
W opracowaniu założeń strategii uczestniczył ponad trzydziestoosobowy zespół obejmujący przedstawicieli m.in.: branży turystycznej i hotelarskiej, Lasów Państwowych, samorządów lokalnych, NGO, a także lokalnych działaczy społecznych. Spotkania warsztatowe odbywały się w formule online i offline, firma przygotowująca strategię badała nasz region w Internecie i w terenie. Rezultatem wszystkich tych działań są wspólne ustalenia, będące pomysłem na markę Borów Tucholskich wychodzącą naprzeciw aktualnym trendom w turystyce, ale jednocześnie mocno osadzoną w lokalnych zasobach przyrodniczych i kulturowych. Opracowana strategia ma też inspirować do nowych sposobów wykorzystania najcenniejszych zasobów Borów Tucholskich.
Opracowana strategia to zamknięty dokument, gotowy do wykorzystania przez samorządy, przedsiębiorców i mieszkańców naszego powiatu. Jego dalsze losy zależą od zainteresowanych. Największym zdiagnozowanym problemem jest zarządzanie marką Bory Tucholskie i koordynacja poszczególnych produktów turystycznych. Powodzenie zależy więc od wszystkich zainteresowanych, w tym oczywiście od Radnych Powiatu Tucholskiego, którzy wyznaczają kierunki rozwojowe naszego powiatu.
Rada Powiatu Tucholskiego zapoznała się z ostateczną wersją opracowanego dokumentu 29.04.2022 r.
metryczka
Wytworzył: Rada Powiatu Tucholskiego (29 kwietnia 2022)
Opublikował: Karol Gutsze (2 czerwca 2022, 08:30:52)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 2321