Przetarg Nieograniczony " Przebudowa i remont budynku Zespołu Szkół Leśnych w Tucholi w celu dostosowania do wymogów ppoż."

Nr postępowania:2141-2/2011/823
 
OGŁOSZENIE
 
ZESPÓŁ SZKÓŁ LEŚNYCH
89-500 Tuchola, ul. Nowodworskiego 9-13, tel. (0 52) 3348661, fax. (0 52) 3348665,
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości zamówienia pomiędzy 14 000 EURO, a kwotami określonymi na podstawie przepisów art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, na:
 
Przebudowa i remont budynku Zespołu Szkół Leśnych w Tucholi w celu dostosowania do wymogów ppoż
 
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę i remont budynku Zespołu Szkół Leśnych w Tucholi w celu dostosowania do wymogów przeciwpożarowych. Szczegółowy zakres robót określa załączony do niniejszej siwz dokumentacja techniczna oraz przedmiar robót, który został udostępniony  na stronie internetowej Zamawiającego www.zsl.tuchola.pl w zakładce przetargu.
Ostateczny termin zakończenia zadania Zamawiający ustalił na dzień 31.10.2011r. Jednakże realizacja  posadzki  korytarzy,  klatki  schodowej,  instalacji  hydrantów,  instalacji  oświetlenia  ewakuacyjnego,  wejście główne wykonawca będzie zobowiązany wykonać do dnia 30.08.2011r.Natomiast instalację  oddymiania klatek schodowych, wejście  boczne do szkoły należy wykonać do dnia 31.10.2011r.Roboty budowlane w salach lekcyjnych oraz w pomieszczeniach administracyjnych  i dyrekcji - wg ustalonego z dyrekcją szkoły harmonogramu W celu oceny dokumentów, a także w celu uzyskania wszelkich informacji niezbędnych do przygotowania oferty z należytą starannością, wymaga się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w budynku szkoły, w który wykonywać będzie roboty budowlane będące przedmiotem zamówienia.
Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją projektową oraz wytycznymi określonymi w niniejszej SIWZ, z obowiązującymi normami, sztuką budowlaną, przepisami BHP, ppoż.oraz poleceniami inspektora nadzoru inwestorskiego lub nadzoru autorskiego.
Wykonawca po wykonaniu robót przygotuje wszelkie wymagane dokumenty do uzyskania decyzji w sprawie pozwolenia na użytkowanie (lub inne), w tym pełną dokumentację powykonawczą.
Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości).
Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia.
Wyroby budowlane użyte do wykonania robót muszą odpowiadać wymaganiom określonym w obowiązujących przepisach tj. ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92 poz. 881 z dnia 30 kwietnia 2004 r.) i ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. Nr 156 poz. 1118 z 2006r.).
Wszystkie prowadzone roboty budowlane związane z realizacją niniejszej inwestycji muszą odpowiadać wymogom wynikającym z treści ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.), a także wszelkim innym przepisom szczegółowym. Do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych odpowiadających właściwościom materiałów przyjętych w dokumentacji (tj. równoważnych).
Zamawiający przewiduje, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6) i 7) Prawa zamówień publicznych możliwość dokonania zamówień uzupełniających.
Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom zgodnie z art. 36 ust. 4 Pzp. W przypadku, gdy Wykonawca wykonuje przedmiot zamówienia przy pomocy podwykonawcy, Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za wykonanie zamówienia po przedstawieniu Zamawiającemu dokumentów (np. oświadczeń) świadczących o rozliczeniu się Wykonawcy z podwykonawcą. W sprawach nie uregulowanych zapisami niniejszej siwz stosuje się przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych i kodeksu cywilnego.
Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która ubiega się o udzielenie zamówienia publicznego.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, których oferta odpowiada warunkom określonym w ustawie Prawo zamówień publicznych i spełnia wymagania określone w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim.
Wszystkie załączniki do niniejszej SIWZ stanowią jej integralną część.
Kod CPV:
- CPV 45000000-7 Roboty budowlane
Nie dopuszcza się możliwości składania ofert wariantowych ani częściowych.
Termin wykonania zamówienia – do dnia 31.10.2011r.
Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest:
O udzielenie zamówienia, mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
b)  posiadania wiedzy i doświadczenia;
c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
d)  sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę  warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. — Prawo zamówień publicznych zamawiający żąda załączenia do oferty następujących oświadczeń i dokumentów:
1) Oświadczenia, że wykonawca spełnia warunki określone w SIWZ wynikające i określone w art. 22 ust. 1 ustawy - załącznik nr 2;
2) Wykazu robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
Wymagane jest wykazanie wykonania min. 2 robót dotyczących przebudowy, budowy lub remontu budynku mieszkalnego lub użyteczności publicznej oraz załączenie referencji potwierdzających prawidłowe ich ukończenie wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej - załącznik nr 4,
3) Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z  informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami z jednoczesnym uwzględnieniem tego, że Zamawiający oczekuje powierzenia:
– funkcji kierownika budowy osobie posiadającej uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz
- funkcji kierownika robót osobie posiadającej uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie instalacji elektrycznych  – załącznik nr 5.
4) Oświadczenia wykonawcy, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia zawodowe w danej specjalności.
Oświadczenie, o którym mowa powyżej jest integralną częścią zał. nr 5 do SIWZ.
3.2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy zamawiający żąda następujących dokumentów:
4) Oświadczenia, o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - załącznik nr 3;
3.3. Inne dokumenty:
5) dla poprawności złożenia oświadczeń woli Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty:
Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej,
6) Wypełniony formularz oferty wraz z kosztorysem ofertowym opracowanym na podstawie przedmiaru robót - załącznik nr 1;
Ocena warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie weryfikacji ww. dokumentów i oświadczeń.
W postępowaniu wadium oraz zabezpieczenie należytego wykonania umowy nie są wymagane.
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena: waga – 100%
Oferty należy składać w sekretariacie ZSL w Tucholi w zamkniętych kopertach z dopiskiem:
        Oferta na: „Przebudowę i remont budynku Zespołu Szkół Leśnych w Tucholi w celu dostosowania do wymogów ppoż”
 
oraz  Nie otwierać przed terminem otwarcia ofert”
 
w nieprzekraczalnym terminie do  27.07.2011r r. do godz. 11.00. na adres jw.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 27.07.2011r. godz. 11:15 w siedzibie zamawiającego.
 
Termin związania ofertą – 30 dni.
Informacje nt.: zamiaru zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów, przewidywanego wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej – nie dotyczy
 
Wywieszono na tablicy ogłoszeń ZSL w Tucholi dnia:  11.07.2011r.
Umieszczono  na stronie internetowej szkoły dnia: 11.07.2011r.
Umieszczono w Portalu UZP dnia: 11.07.2011r. pod numerem: 192656-2011.

Pliki do pobrania:

Ogłoszenie o przetargu ogłoszenie (49kB) word  
SIWZ SWIZ (286kB) word

Przedmiar przedmiar (687kB) pdf  

Ekspertyza ppoż 1 ekspertyza1 (637kB) jpg

Ekspertyza ppoż 2 ekspertyza2 (1094kB) jpg

Ekspertyza ppoż 3 ekspertyza3 (1068kB) jpg

Ekspertyza ppoż 4 ekspertyza4 (1187kB) jpg

Ekspertyza ppoż 5 ekspertyza5 (1240kB) jpg

Ekspertyza ppoż 6 ekspertyza6 (1224kB) jpg
 

Ekspertyza ppoż 7 ekspertyza7 (1310kB) jpg

Ekspertyza ppoż 8 ekspertyza8 (1177kB) jpg

Ekspertyza ppoż 9 ekspertyza9 (1255kB) jpg

Ekspertyza ppoż 10 ekspertyza10 (1277kB) jpg

Ekspertyza ppoż 11 ekspertyza11 (1122kB) jpg

Postanowienie 1 postanowienie1 (1063kB) jpg

Postanowienie 2 postanowienie2 (1057kB) jpg

Postanowienie 3 postanowienie3 (1006kB) jpg

Postanowienie 4 postanowienie4 (1161kB) jpg

Postanowienie 5 postanowienie5 (642kB) jpg

Postanowienie 6 postanowienie6 (1530kB) jpg

Inwentaryzacja elewacyjna 1 elewacja1 (1061kB) pdf

Inwentaryzacja elewacyjna 2 elewacja2 (1047kB) pdf

Inwentaryzacja elewacyjna 3 elewacja3 (1547kB) pdf

Inwentaryzacja elewacyjna 4 elewacja4 (1723kB) pdf

Inwentaryzacja rzut piwnic rzutpiwnic (83kB) pdf

Inwentaryzacja rzut parteru rzutparter (68kB) pdf

Inwentaryzacja rzut I piętra rzutpiętraI (71kB) pdf

Inwentaryzacja rzut II piętra rzutpiętraII (61kB) pdf

Inwetaryzacja rzut poddasza rzutpoddasza (38kB) pdf

Inwentaryzacja rzut dachu rzutdachu (32kB) pdf

Inwetaryzacja przekrój AA przekrójAA (45kB) pdf

Inwetaryzacja przekrój BB przekrójBB (24kB) pdf

Inwentaryzacja przekrój CC przekrójCC (20kB) pdf

Sygnalizacja alarmowa ppoż rzut piwnic ppożpiwnica (88kB) pdf

Sygnalizacja alarmowa ppoż rzut parteru ppożparter (102kB) pdf

Sygnalizacja alarmowa ppoż rzut I piętra ppożpiętroI (94kB) pdf

Sygnalizacja alarmowa ppoż rzut II piętra ppożpiętroII (93kB) pdf

Sygnalizacja alarmowa ppoż rzut poddasza ppożpoddasze (64kB) pdf

Instalacja wodociągowa rzut piwnic wodociągowapiwnica (83kB) pdf

Instalacja wodociągowa rzut parteru wodociągowaparter (65kB) pdf

Instalacja wodociągowa rzut I piętra wodociągowapiętroI (64kB) pdf

Intalacja wodociągowa rzut II piętra wodociągowapiętroII (54kB) pdf

Projekt budowlany str tytułowa projekttytuł (34kB) pdf

Opis techniczny projektu budowlanego opisprojektu (219kB) pdf

Załącznik graficzny załącznikgraficzny (534kB) pdf

 

metryczka


Wytworzył: Mirosław Kłosowski (11 lipca 2011)
Opublikował: Rafał Kubicki (11 lipca 2011, 12:37:44)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 2727