Przetarg nieograniczony na "Dostawę wyposażenia na potrzeby nowych sal dydaktycznych w budynku Zespołu Szkół Leśnych w Tucholi.


Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi priorytetowej 3 Rozwój infrastruktury społecznej Działania 3.1 Rozwój infrastruktury edukacyjnej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007-2013
Nr postępowania: 2141-2/2012.
 
ZESPÓŁ SZKÓŁ LEŚNYCH
89-500 Tuchola, ul. Nowodworskiego 9-13, tel. (0 52) 3348661, fax. (0 52) 3348665,
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości zamówienia pomiędzy 14 000 EURO, a kwotami określonymi na podstawie przepisów art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, na:
Dostawę wyposażenia na potrzeby nowych sal dydaktycznych w budynku Zespołu Szkół Leśnych w Tucholi
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia do nowopowstałych sal dydaktycznych w budynku Zespołu Szkół Leśnych w Tucholi. Wyposażone zostaną następujące sale dydaktyczne: pracownia chemii, fizyki, informatyki, dwie sale matematyki oraz sala multimedialna. W skład wyposażenia wejdą nowoczesne pomoce naukowe, takie jak digestorium, tablice interaktywne, tablety interaktywne, które umożliwią organizację zajęć wzbogaconych o elementy praktyczne (pokazy, eksperymenty, doświadczenia). Planuje się także nabycie sprzętu umożliwiającego zdalną projekcję obrazu (projektory, ekrany, wizualizery) oraz stworzenie infrastruktury ICT: stanowisk komputerowych z oprogramowaniem i dostępem do internetu. Programy użytkowe pozwolą na rozszerzenie zajęć o multimedialne formy nauczania. Pracownia informatyczna będzie również wykorzystywana do nauki obsługi Systemu Informatycznego Lasów Państwowych, które jest narzędziem w codziennej pracy leśnika. Sala multimedialna będzie wykorzystywana do prezentacji w związku z prowadzeniem kształcenia w zakresie przedmiotów ścisłych, zgodnie z zapotrzebowaniem.
Szczegółowa specyfikacja techniczna mebli, sprzętu i urządzeń stanowi załącznik nr 2 do niniejszej siwz i została udostępniona  na stronie internetowej Zamawiającego www.zsl.tuchola.pl. w zakładce BIP.
Projekt jest współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi priorytetowej 3 Rozwój infrastruktury społecznej Działania 3.1 Rozwój infrastruktury edukacyjnej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007-2013.
Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na następujące części:
Część 1 – sprzęt komputerowy, multimedialny (w tym oprogramowanie i in.) – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w ww. części określa załącznik nr 2.1
Część 2 – sprzęt specjalistyczny do pracowni chemii i fizyki – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w ww. części określa załącznik nr 2.2
Część 3 – meble i pomoce dydaktyczne – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w ww. części określa załącznik nr 2.3
Część 4 – zestaw rejestrator-drukarka leśniczego – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w ww. części określa załącznik nr 2.4
Część 5 – Przeglądarka map numerycznych – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w ww. części określa załącznik nr 2.5.
Wykonawca może złożyć ofertę na 1, 2, 3, 4 lub wszystkie 5 części zamówienia.
Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia w tym koszty dowozu wyposażenia na miejsce wskazane przez Zamawiającego oraz montaż mebli, sprzętu i urządzeń wraz z ich podłączeniem i pierwszym uruchomieniem dla sprawdzenia poprawności działania.
Do wykonania zamówienia wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów i urządzeń gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych odpowiadających rozwiązaniom przedstawionym w specyfikacji technicznej oraz spełniających polskie i europejskie wymogi bezpieczeństwa potwierdzone odpowiednimi certyfikatami-dopuszczające do użytku szkolnego. Wymagane certyfikaty należy dostarczyć wraz z dostawą sprzętu i urządzeń. Oznakowania niektórych materiałów lub ich producentów zostały podane w celu sprecyzowania parametrów przedmiotu zamówienia i mają one charakter jedynie orientacyjny, tzn. Wykonawcy mogą zaoferować asortyment innych marek, ale przy zachowaniu nie niższych parametrów technicznych, jakościowych oraz porównywalnych pod względem wizualnym z rozwiązaniami wskazanymi w specyfikacji technicznej dla danego urządzenia czy sprzętu (równoważne). Wszelkie sprzęty i oprogramowanie powinny być kompatybilne z systemem będącym w posiadaniu szkoły oraz z systemem informatycznym Lasów Państwowych (rejestrator i drukarka leśniczego). Wykonawca zobowiązany jest zaoferować sprzęt o nie niższych parametrach technicznych niż tymi podanymi w szczegółowych specyfikacjach technicznych na poszczególny sprzęt i wyposażenie.
Zamawiający przewiduje, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 7) Prawa zamówień publicznych możliwość dokonania zamówień uzupełniających.
Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej oraz nie podlegające zwrotowi środki z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane, zgodnie z zapisami art. 93 ust. 1a ustawy Pzp.
Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom zgodnie z art. 36 ust. 4 Pzp. W przypadku, gdy Wykonawca wykonuje przedmiot zamówienia przy pomocy podwykonawcy, Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za wykonanie zamówienia po przedstawieniu Zamawiającemu dokumentów (np. oświadczeń) świadczących o rozliczeniu się Wykonawcy z podwykonawcą. W sprawach nie uregulowanych zapisami niniejszej siwz stosuje się przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych i kodeksu cywilnego.
Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która ubiega się o udzielenie zamówienia publicznego.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, których oferta odpowiada warunkom określonym w ustawie Prawo zamówień publicznych i spełnia wymagania określone w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim.
Wszystkie załączniki do niniejszej SIWZ stanowią jej integralną część.
Kod CPV:
-  CPV 38652100-1 Projektory
-  CPV 39100000-3 Meble
-  CPV 39162000-5 Pomoce naukowe
-  CPV 39162100-6 Pomoce dydaktyczne
-  CPV 39162110-9 Sprzęt dydaktyczny
-  CPV 39180000-7 Meble laboratoryjne
-  CPV 48000000-8 Pakiety oprogramowania
-  CPV 32351200-0 Ekrany
-  CPV 30213000-5 Komputery osobiste
Nie dopuszcza się możliwości składania ofert wariantowych, dopuszcza się składanie ofert częściowych.
Termin wykonania zamówienia – do dnia 31.08.2012r.
Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest:
O udzielenie zamówienia, mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zapisów art. 22 ustawy Pzp tj.:
a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
b)  posiadania wiedzy i doświadczenia;
c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
d)  sytuacji ekonomicznej i finansowej.
2)  nie podlegania wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na postawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy;
3)  spełniania pozostałych warunków określonych w SIWZ.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę  warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. — Prawo zamówień publicznych zamawiający żąda załączenia do oferty następujących oświadczeń i dokumentów:
Oświadczenia, że wykonawca spełnia warunki określone w SIWZ wynikające i określone w art. 22 ust. 1 ustawy - załącznik nr 3;
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy zamawiający żąda następujących dokumentów:
Oświadczenia, o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - załącznik nr 4;
Inne dokumenty tj.
1)  Wypełniony druk oferty – załącznik nr 1;
2) Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie załączonej do niniejszej siwz specyfikacji technicznej dla danej części zamówienia - załącznik nr 2.1-2.5;
Ocena spełniania warunków dokonana zostanie na podstawie weryfikacji ww. dokumentów i oświadczeń.
Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ust. 2 stosuje się odpowiednio.
W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do  właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.
W postępowaniu wadium oraz zabezpieczenie należytego wykonania przedmiotu zamówienia nie są wymagane.
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena: waga – 100%
Oferty należy składać w sekretariacie ZSL w Tucholi w zamkniętych kopertach z dopiskiem:
        Oferta na:
Dostawa wyposażenia na potrzeby nowych sal dydaktycznych w budynku Zespołu Szkół Leśnych w Tucholi
na ….. część zamówienia*)
*) wpisać nr części zamówienia, na którą Wykonawca składa ofertę
Część 1 – sprzęt komputerowy, multimedialny (w tym oprogramowanie i in.)
Część 2 – sprzęt specjalistyczny do pracowni chemii i fizyki
Część 3 – meble i pomoce dydaktyczne
Część 4 – zestaw rejestrator-drukarka leśniczego
Część 5 – Przeglądarka map numerycznych
oraz  Nie otwierać przed terminem otwarcia ofert”
 
w nieprzekraczalnym terminie do  18.05.2012r. do godz. 10.30 na adres jw.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 18.05.2012r. godz. 11.00 w siedzibie zamawiającego.
 
Termin związania ofertą – 30 dni.
Informacje nt.: zamiaru zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów, przewidywanego wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej – nie dotyczy
 
Wywieszono na tablicy ogłoszeń ZSL w Tucholi dnia:  27.04.2012r.
Umieszczono  na stronie internetowej szkoły dnia: 27.04.2012r.
Umieszczono w Portalu UZP dnia: 27.04.2012r. pod numerem: 135524-2012.

Pliki do pobrania:

SWIZ SWIZ (799kB) word
 

metryczka


Wytworzył: Mirosław Kłosowski (27 kwietnia 2012)
Opublikował: Rafał Kubicki (27 kwietnia 2012, 13:18:42)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 1868