Ogłoszenie - Przetarg nieograniczony na dostawę energii elektrycznej na potrzeby Zespołu Szkół Leśnych w Tucholi.

 
ZP 2141-3/13
OGŁOSZENIE
 
ZESPÓŁ SZKÓŁ LEŚNYCH
89-500 Tuchola, ul. Nowodworskiego 9-13, tel. (0 52) 3348661, fax. (0 52) 3348665,
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości zamówienia pomiędzy 14 000 EURO, a kwotami określonymi na podstawie przepisów art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, na:
„Dostawa energii elektrycznej na potrzeby budynków Zespołu Szkół Leśnych w Tucholi”


I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Leśnych , ul. Nowodworskiego 9, 89-500 Tuchola, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3348661, faks 52 3348665.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsltuchola.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zespół szkół.
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa energii elektrycznej na potrzeby budynków Zespołu Szkół Leśnych w Tucholi.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa energii elektrycznej na potrzeby budynków Zespołu Szkół Leśnych w Tucholi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). Zamawiający zastrzega, że przedmiot zamówienie nie może być powierzony podwykonawcom. Zamawiający prowadzi przedmiotowe postępowanie przetargowe zgodnie z art. 39 Prawa zamówień publicznych. Zamawiający będzie zawierać jedną umowę na wszystkie budynki. Faktury będą wystawiane oddzielnie na poszczególne budynki. Wszelkie informacje niezbędne do przygotowania oferty dostępne są do wglądu w siedzibie Zamawiającego oraz udostępnione na stronie internetowej: www.zsltuchola.pl w zakładce bip..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające zgodnie z zapisami art. 67 ust. 1 pkt 6) i 7) ustawy Pzp w przypadku zwiększenia poboru energii lub miejsca dostawy. II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.00.00.00-3, 09.30.00.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2014.
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał: - aktualnie obowiązującą koncesje na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki. - aktualne umowy z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego umożliwiające sprzedaż energii elektrycznej za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej OSD do obiektów Zamawiającego. Ocena spełniania warunku zostanie sprawdzona na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń w formie weryfikacji ww. dokumentu, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał wykonanie przynajmniej 1 dostawy energii dla klienta będącego jednostką organizacyjną samorządu terytorialnego oraz aby dołączył do ww. wykazu min. po 1 szt. dokumentu potwierdzającego, że każda z tych dostaw została wykonana lub jest wykonywana należycie, np. referencji. Ocena spełniania warunku zostanie sprawdzona na podstawie złożonego oświadczenia w formie weryfikacji ww. dokumentów, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie określa minimalnych standardów. Ocena spełniania warunku zostanie sprawdzona na podstawie złożonego oświadczenia w formie weryfikacji ww. dokumentu, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie określa minimalnych standardów. Ocena spełniania warunku zostanie sprawdzona na podstawie złożonego oświadczenia w formie weryfikacji ww. dokumentu, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie określa minimalnych standardów. Ocena spełniania warunku zostanie sprawdzona na podstawie złożonego oświadczenia w formie weryfikacji ww. dokumentu, na zasadzie spełnia/nie spełnia. III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
koncesję, zezwolenie lub licencję
wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- Wypełniony Formularz oferty (załącznik nr 2) wraz z Formularzem cenowym, stanowiącym załącznik nr 1 do formularza oferty.
- Oświadczenia, że wykonawca spełnia warunki określone w SIWZ wynikające i określone w art. 22 ust. 1 ustawy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W przypadku zmiany przepisów bezwzględnie obowiązujących automatycznej zmianie ulegają postanowienia niniejszej Umowy. Z zastrzeżeniem postanowień Umowy, wszelkie inne zmiany Umowy mogą nastąpić wyłącznie za zgodą Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
 www.zsltuchola.pl   zakładka BIP

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Leśnych ul. Nowodworskiego 9-13 89-500 Tuchola.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.03.2013 godzina 10:00, miejsce: Zespół Szkół Leśnych ul. Nowodworskiego 9-13 89-500 Tuchola SEKRETARIAT.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
 
 
Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczono:
- w Biuletynie Zamówień Publicznych – numer ogłoszenia: 100396-2013 oraz numer ogłoszenia o zmianie ogłoszenia: 100472-2013; data zamieszczenia: 13.03.2013;
- na stronie Biuletynu Informacji Publicznej www.zsltuchola.pl w zakładce bip w dniu 13.03.2013 – wraz ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia;
oraz
wywieszono w dniu 13.03.2013 r. na tablicy ogłoszeń ZSL w Tucholi
zdjęto z tablicy dnia ………………………………………
 
 
Pliki do pobrania:
siwz siwz (41kB) word
załącznik nr 1 Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zał1 (57kB) word
załącznik nr 2 Formularz oferty oferta (21kB) word
załącznik nr 1 do Forularza oferty- formularz cenowy fcenowy (34kB) word
załącznik nr 3 Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w SIWZ i w art. 22 ustawy zał3 (16kB) word
załącznik nr 4 oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy na podstawie art. 24 ustawy zał4 (18kB) word
załącznik nr 5 wykaz wykonywanych dostaw zał5 (16kB) word
załącznik nr 6 wzór umowy umowa (82kB) word
załącznik do umowy nr 3 Wykaz Obiektów Zamawiającego obiekty (52kB) word
załącznik do umowy nr 4 Pełnomocnictwo pełnomocnictwo (37kB) word


 Dyrektor szkoły
mgr Aniela Czyżyk










metryczka


Wytworzył: Mirosław Kłosowski (13 marca 2013)
Opublikował: Mirosław Kłosowski (13 marca 2013, 12:42:16)

Ostatnia zmiana: Mirosław Kłosowski (18 marca 2013, 13:01:29)
Zmieniono: modyfikacja formularza cenowego

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1842