Ogłoszenie przetargu nieograniczonego na "Przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. T" dla uczniów Technikum Leśnego im. Adama Loreta w Tucholi.

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
http://www.tltuchola.pl/
Tuchola: przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. T
Numer ogłoszenia: 182954 - 2014; data zamieszczenia: 30.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Technikum Leśne w Tucholi im. Adama Loreta , ul. Nowodworskiego 9, 89-500 Tuchola, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3348661, faks 52 3348665.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szkoła średnia.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. T.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. T praktycznego dla 87 uczestników (stan na 5 maj 2014 roku) - uczniów Technikum Leśnego im. A. Loreta w Tucholi w ramach podstawy programowej w zawodzie Technik Leśnik 314301. Zamawiający zastrzega, iż liczba uczestników może się zmienić ze względu na zmienną ilość uczniów przechodzących do kolejnej klasy. Ponadto Zamawiający informuje, że w sytuacji gdy w trakcie trwania kursu uczestnik zrezygnuje z dalszego kontynuowania szkolenia godziny przeznaczone na jego naukę mogą zostać wykorzystane na inne osoby jako dodatkowe godziny nauki jazdy. Wykonawca podczas kursu winien przekazać wiedzę praktyczną niezbędną do kierowania pojazdami kat. T umożliwiającą przystąpienie do egzaminu państwowego w WORD działając na podstawie art. 116 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. Nr 108 poz. 908 z późn. zm.). Wykonawca zapewnia 20 godzin szkoleniowych praktycznych dla każdego uczestnika, w miejscu ustalonym z Zamawiającym w dni: od poniedziałku do soboty w terminach ustalonych z Zamawiającym w wymiarze nie większym niż 5 godzin dziennie (godziny kursu nie mogą kolidować z zajęciami szkolnymi). Grupy kursantów będą uzależnione od ilości osób przystępujących do szkolenia i zostaną ustalone przed rozpoczęciem kursu. Kurs zostanie przeprowadzony w terminie od 15 września 2014 roku do 15 czerwca 2015 roku. Program kursu musi być zgodny z przepisami ww. ustawy oraz z przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005 r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów (Dz. U. Nr 217 poz. 1834 z późn. zm.), Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 21 stycznia 2004r. w sprawie wydawania uprawnień do kierowania pojazdami (Dz. U. Nr 24 poz. 215 z póź. zm.). Kurs prowadzony będzie przez instruktorów posiadających kwalifikacje i uprawnienia zgodne z programem szkolenia. Wykonawca przeprowadzi egzamin wewnętrzny praktyczny pozwalający ocenić nabyte przez uczestników kursu umiejętności. Wykonawca w cenie kursu zobowiązany jest uwzględnić wszystkie niezbędne koszty związane z prawidłową realizacją zamówienia np. ubezpieczenie uczestników, koszt dojazdów do miejsca przeprowadzenia egzaminu państwowego i wydania dokumentów potwierdzających zdobyte umiejętności. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do: 1) Uzgodnienia z Zamawiającym harmonogramu ramowego rozkładu Zajęć i przedłożenia go Zamawiającemu przy podpisaniu umowy, 2) Realizacji przedmiotu zamówienia w formie zadań praktycznych kształtujących i doskonalących nabyte umiejętności, 3) Zapewnienia pojazdu niezbędnego do należytej realizacji przedmiotu zamówienia spełniającego wymogi prawne w zakresie BHP i p.poż. oznaczonego i wyposażonego zgodnie z obowiązującymi przepisami, 4) Zapewnienia placu manewrowego odpowiednio przystosowanego do przeprowadzenia zajęć w miejscowości Tuchola, plac musi być wyłączony z ruchu pojazdów innych niż przeznaczone do nauki jazdy i umożliwiać wykonanie każdego z zadań przewidzianych do wykonania na placu manewrowym na egzaminie państwowym, 5) Prowadzenie dziennika zajęć, list obecności, 6) Bieżącego informowania Zamawiającego o przypadkach nieobecności uczestników na zajęciach, 7) Wydania oryginałów i kserokopii zaświadczeń/certyfikatów ukończenia kursu w terminie 7 dni od zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia, 8) Ubezpieczenia uczestnika od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z uczestnictwem w zajęciach, 9) Ponoszenia wszelkich kosztów niezbędnych w celu prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, nieprzewidzianych w umowie (np. eksploatację ciągników rolniczych-zużycia paliwa, oleju i inne), koszt badań lekarskich przed uzyskaniem profilu na kierowcę oraz koszt egzaminu państwowego pokrywa uczestnik kursu, 10) Przeprowadzenia egzaminu wewnętrznego praktycznego, 11) Złożenia Zamawiającemu w terminie 7 dni po zakończeniu realizacji przedmiotu zamówienia: dziennika zajęć, kompletu list obecności, potwierdzenia odbioru zaświadczeń/certyfikatów ukończenia kursu, kserokopii w/w zaświadczeń/ certyfikatów, kserokopii ubezpieczenia NNW..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające zgodnie z zapisami art. 67 ust. 1 pkt 6) i 7) ustawy Pzp. II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.41.12.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.06.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
·         III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o        Zamawiający nie określa minimalnych standardów. Ocena spełniania warunku zostanie sprawdzona na podstawie złożonego oświadczenia w formie weryfikacji ww. dokumentu, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
·         III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o        Zamawiający nie określa minimalnych standardów. Ocena spełniania warunku zostanie sprawdzona na podstawie złożonego oświadczenia w formie weryfikacji ww. dokumentu, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
·         III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o        Zamawiający nie określa minimalnych standardów. Ocena spełniania warunku zostanie sprawdzona na podstawie złożonego oświadczenia w formie weryfikacji ww. dokumentu, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
·         III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o        Zamawiający nie określa minimalnych standardów. Ocena spełniania warunku zostanie sprawdzona na podstawie złożonego oświadczenia w formie weryfikacji ww. dokumentu, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
·         III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o        Zamawiający nie określa minimalnych standardów. Ocena spełniania warunku zostanie sprawdzona na podstawie złożonego oświadczenia w formie weryfikacji ww. dokumentu, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia; III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej; III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) Wypełniony formularz oferty cenowej stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. b) Parafowany wzór umowy (załącznik nr 4).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Umowa może ulec zmianie w zakresie: zmiany wysokości cen, jedynie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, terminów realizacji jeżeli będzie to spowodowane przyczynami leżącymi po stronie zamawiającego, ilości uczestników/uczniów, wynagrodzenia jeżeli zmieni się ilość uczestników kursu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tltuchola.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Technikum Leśne ul. Nowodworskiego 9-13, 89-500 Tuchola..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.06.2014 godzina 10:30, miejsce: sekretariat - Technikum Leśne ul. Nowodworskiego 9-13, 89-500 Tuchola.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie.
Plik do pobrania SIWZ siwz (146kB) word
Dyrektor szkoły:
mgr Aniela Czyżyk

metryczka


Wytworzył: Mirosław Kłosowski (30 maja 2014)
Opublikował: Mirosław Kłosowski (30 maja 2014, 13:15:27)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 1207